ΚοινωνίαΚύριο άρθρο

Θέματα καταναλωτικά με γεύση Τουρκίας χθες στον Αντιπεριφρειάρχη Θεόδωρο  Μαρκόπουλο

Όπως ήταν προγραμματισμένο, τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, κ. Θόδωρο Μαρκόπουλο, επισκέφθηκαν χθες  ο πρόεδρος της καταναλωτικής οργάνωσης με έδρα την Άγκυρα, καθηγητής Μ. Nazik και ο γενικός γραμματέας Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Δασμών και Εμπορίου της Τουρκίας, Ramazan Ersoy, ο οποίος συνοδευόταν από τον αναπληρωτή γενικό γραμματέα, Oguz Sahin, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος «TRACORE», ενώ στην αντιπροσωπεία συμμετείχε και η Ένωση Καταναλωτών Καβάλας.

«Πέρα από τον τιμητικό χαρακτήρα της επίσκεψης, θέλω να πω ότι οπωσδήποτε χρειάζεται να έχουμε την δυνατότητα να επικοινωνούμε με τους ανθρώπους που έχουμε δίπλα μας. Η Καβάλα και η Π.Α.Μ.Θ. είναι ένας χώρος όπου παράγονται μια σειρά από επώνυμα και υψηλής ποιότητας προϊόντα, στο πλαίσιο λειτουργίας της Ε.Ε. και συνεργαζόμαστε με  όλους τους ελεγκτικούς κανονισμούς που υπάρχουν, είτε αυτούς που λειτουργούν στο πλαίσιο της νομοθεσίας, είτε αυτούς που λειτουργούν επικουρικά στο πλαίσιο των λεγόμενων ιδιωτικών προτύπων που έχει αναδείξει η αγορά», επισήμανε αρχικά στις δηλώσεις που έκανε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας.

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ…..

 

«Οπωσδήποτε επειδή έχουμε πολλούς επισκέπτες από την Τουρκία, μας ενδιαφέρει να έχουμε μια καλή αλληλοενημέρωση και συνεργασία για να μπορούμε να αξιοποιούμε ο ένας τις εμπειρίες του άλλου, προκειμένου να μπορούμε να εργαστούμε και για τα προϊόντα που παράγουμε, αλλά και για τους πολίτες που τα καταναλώνουν. Θέλω εκ μέρους του περιφερειάρχη να σας καλωσορίσω και να σας ευχαριστήσω για την παρουσία σας στην περιοχή μας», συμπλήρωσε στη συνέχεια των δηλώσεων του ο Κ. Θόδωρος Μαρκόπουλος.

Από την πλευρά του ο Ramazan Ersoy, δήλωσε ενθουσιασμένος για το ότι βρίσκεται στην Καβάλα, ενώ ευχαρίστησε τον αντιπεριφερειάρχη για την πρόσκληση και τη φιλοξενία.

«Στην Τουρκία δημιουργήθηκε η νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών το 1994 κι έχει ενσωματώσει 16 ευρωπαϊκές οδηγίες. Τα προβλήματα των καταναλωτών σε Ελλάδα, Ρουμανία και Τουρκία είναι ίδια. Η χώρα μας δέχεται 30 εκατομμύρια τουρίστες από το εξωτερικό και ορισμένες φορές αντιμετωπίζουμε προβλήματα και προσπαθούμε να τα επιλύσουμε. Τα προβλήματα των καταναλωτών είναι κυρίως οικονομικού ενδιαφέροντος και φυσικά προέχει η ασφάλεια τους. Στην Τουρκία τον προηγούμενο χρόνο είχαμε ένα εκατομμύριο καταγγελίες με το 75% αυτών να αφορούν τον τραπεζικό τομέα. Μέσω αυτού του προγράμματος μπορούμε να αναδείξουμε τα κοινά προβλήματα που υπάρχουν στις τρεις χώρες. Επίσης οι σχέσεις μας θα είναι πιο κοντινές μέσω του «TRACORE», καθώς έχουμε πολλά κοινά χαρακτηριστικά», ανέφερε χαρακτηριστικά στις δηλώσεις του ο κ. Ramazan.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *