ΚοινωνίαΚύριο άρθρο

Ξεκίνησε χθες κύκλος τεσσάρων συνολικά σεμιναρίων επαγγελματιών εστίασης της πόλης της Καβάλας

Για πρώτη φορά γίνεται κάτι τέτοιο  στην Καβάλα. Συγκεκριμένα  με στόχο την προβολή της Καβάλας ως γαστρονομικό προορισμό στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο, άρχισε χθες  στο ξενοδοχείο «ΕΣΠΕΡΙΑ», κύκλος τεσσάρων συνολικά σεμιναρίων επαγγελματιών εστίασης της πόλης της Καβάλας. 

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που έχει ξεκινήσει μετά από πρωτοβουλία του Δήμου Καβάλας και της «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ», προκειμένου να αναδειχθεί η γαστρονομική ταυτότητα της Καβάλας.

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ

«Πραγματοποιήθηκε το πρώτο σεμινάριο σε σύνολο τεσσάρων, καθώς θα ακολουθήσει ένα ακόμη τον Φεβρουάριο κι δυο τον Μάρτιο. Απευθύνεται στους επαγγελματίες εστίασης, αλλά και στα ξενοδοχεία. Η αίθουσα διεξαγωγής του σεμιναρίου ήταν γεμάτη και μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένη από την ανταπόκριση των επαγγελματιών της πόλης μας», επισήμανε με δηλώσεις που έκανε στα τοπικά μέσα ενημέρωσης η πρόεδρος της «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ», Αναστασία Ιωσηφίδου.

Και πρόσθεσε ότι  «Επειδή ήταν η πρώτη ομαδική συγκέντρωση των επαγγελματιών, θέλαμε να τους δώσουμε να καταλάβουν τι σημαίνει η προσπάθεια αυτή, προκειμένου να αγκαλιάσουν τα σεμινάρια και να τα παρακολουθήσουν. Τους δώσαμε να καταλάβουν ότι επόμενος στόχος είναι να λάβουν τα εστιατόρια της πόλης μας το ειδικό σήμα που έχουμε ως δήμος Καβάλας και «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ», το οποίο ταιριάζει με το τουριστικό μας λογότυπο. Αυτό θα το πάρουν οι επαγγελματίες που θα έχουν τουλάχιστον το 30% του καταλόγου τους με τοπικές συνταγές και προϊόντα», συμπλήρωσε στη συνέχεια των δηλώσεών της η κ. Ιωσηφίδου.

ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ

Όπως σημείωσε η πρόεδρος της «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» στις εκθέσεις όπου μετέχει, από τον ίδιο τον Ε.Ο.Τ. τους έχει μεταφερθεί η πληροφορία ότι οι τουρίστες που έρχονται στην Ελλάδα καταναλώνουν εισαγόμενα προϊόντα σε ποσοστό 70%!

«Όταν θα καταφέρουμε ως Ελλάδα καταρχήν και στη συνέχεια και η περιοχή μας, τα προϊόντα που καταναλώνουμε κι εμείς, αλλά και οι τουρίστες, να είναι περισσότερο τοπικά, το τελικό κέρδος για την ελληνική οικονομία θα είναι πολύ μεγαλύτερο. Σαν τοπική οικονομία προσπαθούμε να ενισχύσουμε τα τοπικά προϊόντα, μέσω και των επαγγελματιών. Προωθώντας ένα τοπικό προϊόν μπορεί να γεννηθεί μια τοπική επιχείρηση για να το παράγει. Άρα σε αυτήν θα δουλέψουν συμπολίτες μας. Απώτερος στόχος μας είναι η Καβάλα να ξεχωρίσει σε πανελλαδικό επίπεδο ως γαστρονομικός προορισμός. Το 2019, γίνεται ήδη προσπάθεια, ο Ε.Ο.Τ. να προβάλλει την Καβάλα ως γαστρονομικό προορισμό», επισήμανε καταληκτικά στις δηλώσεις της η Αναστασία Ιωσηφίδου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *