Κατά της κοπής των δένδρων στο περιαστικό δάσος Καβάλας για να περάσει ο οδικός άξονας Ε61 Καβάλας – Δράμας ο δημοτικός σύμβουλος Καβάλας Χρήστος Ποτόλιας
Κατά της κοπής των δένδρων στο περιαστικό δάσος Καβάλας για να περάσει ο οδικός άξονας Ε61 που θα ενώνει την Καβάλα με την Δράμα μέσω της Εγνατίας οδού δηλώνει ο δημοτικός σύμβουλος κ. Χρήστος Ποτόλιας.
Συγκεκριμένα ο κ. Ποτόλιας σημείωσε πως «από τη μια πλευρά η Εγνατία κατάφερε να πείσει τη σημερινή κυβέρνηση να επιτρέψει τη διέλευση μέσα από το περιαστικό δάσος. Βέβαια και με τις προηγούμενες νομοθεσίες υπήρχε αυτή η δυνατότητα αφού η Εγνατία Οδός περνάει μέσα από το αισθητικό δάσος και δεν σταμάτησε ούτε τότε».
ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Λίγες ώρες πριν τη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας ο κ. Ποτόλιας υποστήριξε πως «οι δημοτικοί σύμβουλοι στο σύνολό τους έχουν μια τεράστια ευθύνη να πουν ένα όχι στην καταστροφή του δάσους, γιατί επειδή το δάσος είναι ιδιοκτησία του δήμου αν δεν δώσει την άδεια να γίνουν οι έρευνες και αύριο η κατασκευή του δρόμου δεν πρόκειται να κατασκευαστεί αυτός το δρόμος. Πρέπει να γίνει σεβαστή και η άποψη των κατοίκων, να σταθεί στο ύψος του το Δημοτικό Συμβούλιο και να μη συναινέσει σε αυτήν τη μεγάλη καταστροφή η οποία θα έχει επιπτώσεις όχι μόνο στους κατοίκους του Σταυρού Αμυγδαλεώνα, αλλά και συνολικά της Καβάλας με την καταστροφή ενός πολύ μεγάλου μέρους του δάσους».
ΣΤΑ ΤΕΝΑΓΗ
Πρόσθεσε δε πως «από την άλλη πλευρά να πούμε επίσης ότι εκτός από το περιαστικό δάσος της πόλης που θα καταστραφεί ένα πολύ μεγάλο μέρος του, θα δημιουργήσει και τεράστια προβλήματα στα Τενάγη. Να φανταστεί κανείς αν ο αγωγός ΤΑΡ δημιουργεί προβλήματα και ξεσηκώνονται οι κάτοικοι, η κατασκευή αυτού του δρόμου πόσα προβλήματα θα δημιουργήσει περνώντας μέσα από τα Τενάγη. Για αυτό η αντίδραση πρέπει να είναι συνολική και από τους αγρότες και από τους κατοίκους του οικισμού, αλλά και συνολικά από την Καβάλα. Και επαναλαμβάνω ότι το Δημοτικό Συμβούλιο πρέπει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να αρνηθεί να υπηρετήσει συμφέροντα. Γιατί περί αυτού πρόκειται. Η Εγνατία Οδός δεν πρόκειται όπως και όλα τα μεγάλα έργα δεν βελτιώσαν τη ζωή των εργαζομένων, με το που ολοκληρώθηκαν προέκυψε η κρίση ενώ θα έφερναν ανάπτυξη, η ανάπτυξη δεν είχε σχέση με τα πορτοφόλια των εργαζομένων οι οποίοι για να περάσουν από την Εγνατία πληρώνουν τεράστια ποσά και θα συνεχίσουν να πληρώνουν. Έτσι λοιπόν αυτής της στρατηγικής σημασίας δρόμος που θα συνδέσει το λιμάνι της Καβάλας και θα μεταφέρει κινέζικα εμπορεύματα στα Βαλκάνια ή θα φέρνει τουρίστες, δεν έχει σχέση με τα άμεσα συμφέροντα των εργαζομένων. Για αυτό κατά την άποψή μας σωστά αντιδρούν οι κάτοικοι στην κατασκευή αυτού του δρόμου μέσα από το δάσος. Φυσικά και είμαστε υπέρ του να γίνονται έργα υποδομής, αλλά όμως όχι να εξυπηρετούν ιδιωτικά συμφέροντα μεγάλων εταιριών».