ΚοινωνίαΚύριο άρθρο

Με τις καλύτερες εντυπώσεις επέστρεψε η αποστολή του Δήμου Καβάλας από την τουριστική έκθεση Βομβάης της Ινδίας. Σύμφωνα με την πρόεδρο της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Καβάλας «Δημωφέλεια» κ. Αναστασία Ιωσηφίδου, πραγματοποίησαν 250 Β2Β συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες προωθώντας τουριστικό υλικό της Καβάλας.

Στις δηλώσεις της αναλυτικά η κ. Ιωσηφίδου σημείωσε πως «είναι θετικά τα μηνύματα. Με γεμάτες βαλίτσες επιστρέψαμε από την Ινδία. Συμμετείχαμε την προηγούμενη βδομάδα στη μεγαλύτερη έκθεση της Ασίας, που θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι η Καβάλα άνοιξε για την ελληνική αγορά πριν από δύο χρόνια στην έκθεση ΟΤΜ της Ασίας. Σε αυτά τα χρόνια βέβαια σε συνεργασία και με τον αντιπρόσωπό μας στην Ινδία, κάναμε μια προεργασία για να μπορέσουμε να προσεγγίσουμε την ινδική αγορά. Ο λόγος της συμμετοχής μας είναι συγκεκριμένος. Και αφορά την επέκταση της τουριστικής περιόδου καθώς οι Ινδοί αποφεύγουν να ταξιδεύουν τους καλοκαιρινούς μήνες και επιπλέον αφορά τη διείσδυση σε μια αγορά με υψηλό προφίλ τουρίστα. Ο Ινδός τουρίστας ξοδεύει μεγάλα ποσά για τα ταξίδια του. Αλλά έχει και ποικιλία στα τουριστικά προϊόντα όπως γάμοι, ταινίες κλπ».

250 Β2Β ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ

Τόνισε δε πως «έτσι ενώ είχαμε προετοιμαστεί και προγραμματίσει περίπου 150 Β2Β συναντήσεις, αυτό δεν γίνεται σε καμία άλλη αγορά, τελικά μπορέσαμε και υλοποιήσαμε πάνω από 250 Β2Β συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες. Έτσι 250 ταξιδιωτικοί πράκτορες της τεράστιας αυτής αγοράς έχουν στα χέρια τους προωθητικό υλικό της Καβάλας και κυρίως όμως συγκεκριμένα τουριστικά πακέτα ειδικά για την ινδική αγορά που με επίκεντρο την Καβάλα δίνουν στον Ινδό τουρίστα τη δυνατότητα να ανακαλύψει την Ελλάδα σε συνδυασμό βέβαια με την Τουρκία και τη Βουλγαρία λόγω της γεωγραφικής μας θέσης. Ήδη το ενδιαφέρον είναι μεγάλο, παρόλο που πέρασε σύντομο χρονικό διάστημα κάποιοι από αυτούς ήδη μας έχουν στείλει συγκεκριμένα αιτήματα τα οποία και προωθούμε σε ταξιδιωτικά πρακτορεία της πόλης μας. Τα τουριστικά πακέτα που δώσαμε ήδη σε αυτούς τους 250 τουριστικούς πράκτορες έγιναν σε συνεργασία με τους τουριστικούς πράκτορες της Καβάλας, δηλαδή πριν να ταξιδέψουμε για την Ινδία είχαμε έρθει σε επαφή με τους τουριστικούς πράκτορες και κάποιοι από αυτούς μας είχαν στείλει τουριστικά πακέτα τα οποία τους τα προωθήσαμε ηλεκτρονικά ή με φλασάκι, δηλαδή όχι απλά μια εκτύπωση. Επιπλέον υπήρξαν συναντήσεις με παραγωγούς του Bollywood καθώς είναι πλέον γνωστή η σχέση της Καβάλας με το Bollywood. Είχαμε προετοιμαστεί και για αυτό το λόγο εξαιρετικά, καθώς στην αποστολή μας προστέθηκε Ελληνίδα ηθοποιός του Bollywood, η οποία έχει παίξει σε ταινίες του Bollywood στην Ινδία, με τον Ινδό σύντροφό της ηθοποιό και μοντέλο, ο οποίος εθελοντικά και επί τρεις ημέρες βρέθηκε δίπλα μας, πραγματικά απογειώνοντας την παρουσία μας. Μάλιστα ο ΕΟΤ με την ευκαιρία της ταινίας που γυρίστηκε στην Καβάλα, αλλά και του τραγουδιού που γυρίστηκε στη Νάξο πριν από λίγους μήνες, έκανε ειδική παρουσίαση σε άλλη αίθουσα της έκθεσης προκειμένου να παρουσιάσει τις δυνατότητες της Ελλάδας για τις ταινίες του Bollywood. Είμαι πολύ ευχαριστημένη από την παρουσία μας και πιστεύω ότι θα δούμε μεγάλα γεγονότα ακόμα και στο μέλλον από την αγορά αυτή».

ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ

Αναφερθείσα στην πρόσφατη δημοσιοποίηση των στατιστικών στοιχείων για την επισκεψιμότητα τουριστών στο Νομό Καβάλας από την πλευρά των ξενοδόχων, σημείωσε πως «ως Δημωφέλεια χαιρετίζουμε αυτήν την κίνηση των ξενοδόχων καθώς είναι ένα πολύτιμο εργαλείο και για μας για τη χάραξη της πολιτικής μας. Βεβαίως θα περιμένουμε και τα επίσημα στοιχεία από τη Στατιστική Υπηρεσία καθώς πιστεύουμε ότι η αύξηση θα είναι ακόμα μεγαλύτερη από τα στοιχεία αυτά που δημοσιοποίησαν οι ξενοδόχοι. Όμως και αυτά που έχουμε ήδη στα χέρια μας είναι εξαιρετικά, καθώς δείχνουν ότι η Καβάλα είναι τουλάχιστον 30% πάνω από την αύξηση της ελληνικής αγοράς, σε αυτό το 30% είναι μόνο οι διανυκτερεύσεις στα ξενοδοχεία, επομένως χωρίς να συνυπολογίσουμε και την έκρηξη του Airbnb στην πόλη μας που υπολογίζεται από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα. Άλλωστε όπως είπαν και οι ξενοδόχοι η πληρότητα στα ξενοδοχεία τους έχει φτάσει σε ποσοστό 54% και μάλιστα σε 12μηνη βάση. Αυτό το ποσοστό παρουσιάζουν πολλοί λίγοι προορισμοί στη χώρα μας. Μόνο τα νησιά παρουσιάζουν τέτοια μεγάλα ποσοστά. Επιπλέον τα στοιχεία αυτά δείχνουν τη μεγάλη αύξηση στις νέες αγορές που δουλέψαμε πέρσι, όπως πχ Ρουμανία, να υπενθυμίσω ότι πέρσι για πρώτη φορά η Καβάλα συμμετείχε στην έκθεση της Ρουμανίας και φαίνεται από τα στοιχεία που δημοσιοποίησαν οι ίδιοι οι ξενοδόχοι την εκρηκτική αύξηση του ποσοστού των Ρουμάνων επισκεπτών στην Καβάλα. Επίσης φυσικά από τη Ρωσία, γνωστός ο αγώνας που έχει κάνει ο Δήμος Καβάλας και η «Δημωφέλεια» στην αγορά της Ρωσίας ήδη από την πρώτη χρονιά που αναλάβαμε ως διοίκηση και βέβαια είδαμε την ανάγκη προσέγγισης με τρόπο διαφορετικό σε άλλες αγορές όπως είναι η Αυστρία  και η Ολλανδία. Για αυτό το λόγο άλλωστε είχαμε ζητήσει από τους ξενοδόχους τα στοιχεία αυτά, δηλαδή τα στοιχεία αυτά που δημοσιοποίησαν οι ξενοδόχοι τώρα εμείς πριν κάνουμε το σχέδιο τουριστικής προβολής του 2018, το οποίο αρχίσαμε να το δουλεύουμε το Φθινόπωρο του 2017, τα είχαμε ζητήσει αυτά τα στοιχεία από τους ξενοδόχους και ήδη μέρος αυτών των στοιχείων μας τα είχαν στείλει από τον Οκτώβριο του 2017. Έτσι λοιπόν φτιάξαμε το σχέδιο τουριστικής προβολής του 2018 σε συνδυασμό βέβαια και με το ερωτηματολόγιο που είχε φτιάξει η «Δημωφέλεια» σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Ξενοδόχων αλλά και το ΤΕΙ, ερωτηματολόγιο το οποίο ήταν στους τουρίστες – επισκέπτες της περιοχής μας. Πάντως το γεγονός ότι για πρώτη φορά έχουμε τέτοια στοιχεία, ότι δημοσιοποιούνται τέτοια στοιχεία, σημαίνει ότι έχει αρχίσει να κινείται κάτι στο θέμα του τουρισμού και το βλέπω με μεγάλη χαρά. Δεν μένουμε όμως εδώ, συνεχίζουμε και θα δει ο κόσμος πολλά ακόμα στο μέλλον».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *