Υπέρ του έργου της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Καβάλας ο βουλευτής Μακάριος Λαζαρίδης

 Ο περιφερειακός Σύμβουλος κ. Κατσιμίγας και ο δημοτικός σύμβουλος κ. Μάκης Παπαδόπουλος ζητούν να γίνει αλλαγή χάραξης της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης που περνάει και από τη Καβάλα. Ο βουλευτής κ. Μακάριος Λαζαρίδης σχολίασε πως κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει γιατί θα πρέπει να γίνουν εκ νέου οι μελέτες που θα καθυστερήσουν υπερβολικά το έργο ενώ χαρακτήρισε την χάραξη ιδανική για την Καβάλα.

Όπως εξήγησε αρχικά “Διάβασα και τις δηλώσεις του κ. Κατσιμίγα αλλά και του κ. Παπαδόπουλου. Δεν σας κρύβω ότι τα διάβασα με έκπληξη και αισθάνθηκα ότι κάτι δεν έχουν καταλάβει εκτός και αν επιθυμούν περαιτέρω καθυστέρηση του έργου.

Και καλά ο κ Κατσιμίγας είναι ΣΥΡΙΖΑ, πήρε ένα 12% στις Περιφερειακές εκλογές και είναι γνωστό ότι ο ΣΥΡΙΖΑ και τα στελέχη του διασπείρουν ψευδείς ειδήσεις όπως έκανε πρόσφατα η βουλευτής Καβάλας κ. Σουλτάνα Ελευθεριάδου με το νησί της Θάσου.  Ένα έργο πνοής για την Καβάλα αλλά θα έλεγα συνολικά για την Περιφέρεια ΑΜΘ επιχειρείται να υποβαθμισθεί για άλλη μια φορά από τον ΣΥΡΙΖΑ και τους ανθρώπους του. Ο κ. Κατσιμίγας για άλλη μια φορά βάλει κατά της προσπάθειας του υπουργείου  Μεταφορών να υπάρξει τρένο που θα διανύει την απόσταση Θεσσαλονίκης – Καβάλας μέσα σε μία ώρα. Πολύ απλά γιατί πιστεύει ότι ζει σε άλλη εποχή.

Αλλά τώρα ότι ο κ. Παπαδόπουλος  ταυτίζεται με τον ΣΥΡΙΖΑ μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση που καταγράφεται.  Αλλά ας πάμε στην ουσία της υπόθεσης γιατί αυτή ενδιαφέρει τους πολίτες”

ΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ

Ο ίδιος εξηγεί λοιπόν ότι το κομμάτι που θα κατασκευασθεί θα είναι τμήμα της λεγόμενης ανατολικής σιδηροδρομικής Εγνατίας. “Ξεκινάει από την Θεσσαλονίκη, περνάει από την Καβάλα, την Ξάνθη και την Κομοτηνή και καταλήγει στην Αλεξανδρούπολη.

Ξέρετε ότι η γραμμή από το Ωραιόκαστρο της Θεσσαλονίκης θα καταλήξει στο εμπορικό μας λιμάνι. Κάνοντας μάλιστα τρεις στάσεις, σε χωρία της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας.  Στο Ποδοχώρι, στην Αυλή, στον Αμυγδαλεώνα και θα καταλήγει στο εμπορικό λιμάνι της Καβάλας. Τι κερδίζουμε με αυτό; Καταρχάς αυξάνεται η χωρητικότητα του δικτύου. Αναπτύσσεται το λιμάνι της Καβάλας, αναβαθμίζεται η σύνδεση με την Τουρκία και τη Βουλγαρία και γενικότερα με τα Βαλκάνια, θα συμβάλει επίσης στην ενίσχυση τόσο του τουρισμού όσο και γενικότερα στην οικονομική ανάπτυξη του συνόλου της χώρας με δεδομένο ότι θα εξασφαλίσει την διασύνδεση του λιμανιού του Πειραιά και των αστικών κέντρων της χώρας με το αεροδρόμιο των Σπάτων με τις υπόλοιπες πόλεις της κεντρικής και βόρειας Ελλάδας καθώς και με το λιμάνι της Πάτρας μέσω τις επικείμενης ένταξης της γραμμής Αθήνας Πάτρας στο βασικό δίκτυο μεταφορών της Ε.Ε. Επιπλέον προβλέπεται ένα ακόμη μεγάλο σιδηροδρομικό έργο καθώς θα υπάρχει μια άλλη νέα σιδηροδρομική γραμμή από την Καβάλα μέχρι τους Τοξότες της Ξάνθης».

ΣΤΟΥΣ ΤΟΞΟΤΕΣ

Και πρόσθεσε ότι «Στους Τοξότες λοιπόν θα συναντά την υφιστάμενη μονή γραμμή προς την Αλεξανδρούπολη και έτσι θα μειώσει κατά 3 τουλάχιστον ώρες τη γραμμή Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη. Αυτό που ζητούν ο κ. Κατσιμίγας και ο κ. Παπαδόπουλος είναι μια νέα χάραξη. Και αυτό τι σημαίνει; Νέες μελέτες, ένα νέο σχέδιο και σημαντική καθυστέρηση στο όλο έργο.  Να σταματήσει δηλαδή ένα έργο, ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που ήδη περιέχει την Καβάλα, με στάσεις σε 3 χωριά και με στάση στο εμπορικό λιμάνι. Που λοιπόν υποβαθμίζεται η Καβάλα; Επίσης αν ήταν κάτι εύκολο, να περνάει δηλαδή το τρένο μέσα από τις πόλεις της Καβάλας, της Δράμας και των Σερρών δεν θα το έκανε ο αρμόδιος υπουργός υποδομών κ. Καραμανλής που εκλέγεται και στις Σέρρες;”

Ο ίδιος εκτιμά ότι η πρόταση του κ. Κατσιμίγα είναι ουσιαστικά άλλο πράγμα. “Πολλά μπορούν να γίνουν. Εγώ όμως μιλώ για μια γραμμή με συγκεκριμένα οφέλη” τόνισε καταληκτικά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.