Τον καθορισμό των ακτοπλοϊκών δρομολογίων από την Τοπική Αυτοδιοίκηση ζητά ο δήμαρχος Θάσου Κώστας Χατζηεμμανουήλ

Φανερά δυσαρεστημένος εμφανίστηκε στις δηλώσεις του ο δήμαρχος Θάσου κ. Κώστας Χατζηεμμανουήλ για τη διακοπή των δρομολογίων στη γραμμή Καβάλας – Πρίνου. Ο δήμαρχος ζητά να καθορίζονται τα δρομολόγια από την Τοπική Αυτοδιοίκηση για να σταματήσει αυτή η κατάσταση.

Στις δηλώσεις του αναλυτικά ο κ. Χατζηεμμανουήλ διευκρίνισε πως «δεν είναι καθόλου καινούριο αυτό το φαινόμενο, πολλά χρόνια τώρα το αντιμετωπίζουμε και από το 2011 που είμαι δήμαρχος και πιο πριν. Είναι ζήτημα το οποίο ταλαιπωρεί το νησί. Το γνωρίζει το υπουργείο και διαχρονικά το λέω όχι μόνο η σημερινή ηγεσία, αλλά και όσες άλλες έχουν περάσει. Η λύση όμως δεν πρέπει να είναι ευκαιριακή. Κάθε φορά δηλαδή να τακτοποιείται με κάποιον τρόπο και να το ξεχνάμε. Εδώ πρέπει να μπουν κάποια ζητήματα τα οποία είναι δομικά και να λυθούν. Και να λυθούν με νόμο. Και όχι με τακτοποίηση».

ΔΙΑΚΟΜΙΔΕΣ

Κι όπως εύστοχα συμπλήρωσε «θυμίζω ότι πριν τρεις βδομάδες που ήμουν στην Αθήνα και ζήτησα και είχα την παράσταση και το λόγο στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, μπήκε και ένα άλλο πολύ σοβαρό ζήτημα που έχει να κάνει με τις διακομιδές. Βέβαια συνυφασμένη με τις διακομιδές είναι και η γραμμή Καβάλας – Πρίνου. Η οποία παρέχει την άμεση πρόσβαση και στο Νοσοκομείο της Καβάλας. Και το βάζω αυτό γιατί πέρα από την εξυπηρέτηση ή μη, την ταλαιπωρία των κατοίκων του νησιού, μπαίνει και το πολύ σοβαρό θέμα της ασφάλειάς τους, της ζωής τους. Εδώ λοιπόν ναι είναι ένα θέμα το να απαιτήσουμε να έρθει στην Τοπική Αυτοδιοίκηση το θέμα των δρομολογίων και των διακομιδών κλπ. όμως η Τοπική Αυτοδιοίκηση δεν νομοθετεί. Όταν παίρνουν λοιπόν τα δρομολόγια οι εταιρίες θα πρέπει η υποχρέωση να είναι σαφής. Η υποχρέωση να καλύπτουν τη γραμμή του Πρίνου. Και αν δεν μπορούν να χάνουν και τα δρομολόγια της Κεραμωτής. Δεν μπορεί να παίρνουν με δεσμεύσεις μία γραμμή και με τερτίπια και τεχνάσματα να κάνουν τελικά αυτό που οι ίδιες επιθυμούν».

ΣΦΙΧΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

Συμπλήρωσε δε πως «θα πρέπει λοιπόν να υπάρχει ένα τέτοιο αυστηρό, σφιχτό πλαίσιο και να είναι δεσμευτικό. Εδώ λοιπόν είναι που χωλαίνει το σύστημα και η διαδικασία. το ίδιο συμβαίνει και με τις διακομιδές. Κι ενώ θα μπορούσαν να δηλώνουν ότι δεν υπάρχουν συνέπειες, δεν υπάρχουν συνέπειες από τη στιγμή που δεν θα εκτελέσουν τη διακομιδή. Κάπου λοιπόν το πράγμα πρέπει να διευθετηθεί όπως πολύ σωστά διευκρίνισε και το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, ότι ομόφωνα μεν εκφράζουμε την πρόθεσή μας, όμως πρέπει να προχωρήσουμε σε νομοθετική ρύθμιση. Εδώ λοιπόν είναι το σημείο που πρέπει και οι βουλευτές μας αλλά και τα κόμματα, εδώ υπάρχει ευθύνη όλων να επιβάλλουν σε όσους δραστηριοποιούνται στη γραμμή Κεραμωτής – Θάσου να έχουν όλο το χρόνο την υποχρέωση κάλυψης της γραμμής του Πρίνου αλλά και των διακομιδών. Κι αυτό να μην έχει περιθώριο, δηλαδή να υπάρχουν συνέπειες. Να υπάρχουν συνέπειες γιατί στο τέλος τι γίνεται; Αυτή τη στιγμή έχουμε μια εταιρία η οποία λέει εγώ δεν εκτελώ γιατί δεν έχω το δεύτερο πλοίο. Ωραία, να μπορεί να επιβληθεί να εκτελεί μόνο στη γραμμή του Πρίνου, να φύγει από την Κεραμωτή. Ούτως ώστε από τη στιγμή που η Κεραμωτή καλύπτεται από τις άλλες εταιρίες, αυτός ο οποίος ανέλαβε την υποχρέωση αυτή να την εκτελεί στο ακέραιο. Εδώ χωλαίνει το πράγμα, εδώ πρέπει να στραφούν και οι βουλευτές, αλλά και το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών και το υπουργείο. Τώρα, το ζητούμενο να έρθει στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ναι, είναι κάτι το οποίο το βλέπω είναι και ρεαλιστικό και εμείς είμαστε πιο κοντά στην πραγματικότητα και στο πρόβλημα. Όμως και εμείς θα είμαστε αδύναμοι αν δεν έχουμε την κάλυψη του νόμου».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.