Την ανάγκη επίλυσης του κυκλοφοριακού της Καβάλας με την λήψη των κατάλληλων έργων επισημαίνει ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας  Θεόδωρος  Μουριάδης

Την ανάγκη επίλυσης του κυκλοφοριακού της Καβάλας με την λήψη των κατάλληλων έργων επισημαίνει ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας κ. Θεόδωρος  Μουριάδης. Ένα πρόβλημα που αναδείχθηκε για μία ακόμη φορά με την ισχυρή βροχόπτωση της Τετάρτης.

Σύμφωνα με τον ίδιο «Πράγματι περάσαμε μια δύσκολη ημέρα την περασμένη Τετάρτη με τα έντονα καιρικά φαινόμενα. Οπότε και εμείς εκδώσαμε μια ανακοίνωση που βέβαια δεν αφορούσε μόνο εκείνη την δύσκολη ημέρα.

Ήταν απλά η αφορμή για όλο το κυκλοφοριακό πρόβλημα που υπάρχει σήμερα στην Καβάλα. Ένα θέμα που ταλαιπωρεί την καθημερινότητα μας και πρέπει σύντομα να ρυθμισθεί.

Πρέπει να βρεθεί μια λύση. Βέβαια μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν. Δεν μπορεί ένα τόσο σημαντικό πρόβλημα να λυθεί από τη μια ημέρα στην άλλη. Πρέπει όμως να προσπαθήσουμε».

Αναφορικά με την δυσκολία της περασμένης Τετάρτης ο ίδιος στάθηκε ιδιαίτερα στο μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει με την στάση των αστικών εμπρός από το Επιμελητήριο.

«Υπάρχει μια στάση εκεί ακριβώς μπροστά από το εν λόγω κτήριο. Προστατευτικό δεν υπάρχει και ο κόσμος που περιμένει το λεωφορείο στριμώχνεται άσχημα κάτω από το μικρό στέγαστρο που υπάρχει.

 

Άρα το πρώτο πρόβλημα που πρέπει να λύσουμε μαζί βέβαια με το Αστικό ΚΤΕΛ είναι το θέμα των στεγάστρων στις στάσεις. Υπάρχουν πόλεις όπως η Τρίπολη που έχουν ακόμη και κλιματιζόμενες στάσεις!».

ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΑΚΟ

Πρόσθεσε δε πως «Το καθεαυτό κυκλοφοριακό θέλει αρχικά μια επικαιροποίηση της κυκλοφοριακής μελέτης του Παρασκευόπουλου που δεν εφαρμόσθηκε ποτέ σε όλα της τα στάδια!

 Εφαρμόσθηκε μόνο το πρώτο στάδιο που αφορούσε την ελεγχόμενη στάθμευση και όχι και τα άλλα  στάδια.

Πέρα από αυτό όμως, θα πρέπει να δούμε τα δεδομένα που έχουν αλλάξει. Θέλουμε μια σοβαρή επικαιροποίηση. Αυτό που έγινε τώρα ήταν να πάρει η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Καβάλας όλες τις αλλαγές που έγιναν μέσα στην πόλη με τις οριοθετήσεις και απλά εκ νέου οριοθέτησαν την ελεγχόμενη στάθμευση.

Μετά από αυτό ψάχνουμε λύσεις και όχι μαγικές. Το θέμα είναι ότι όσο αυξάνονται τα αυτοκίνητα λογικό είναι να υπάρχει αυτό το μποτιλιάρισμα αφού όλοι κατεβαίνουμε με τα αυτοκίνητά μας για να ψωνίσουμε. Άρα ο μόνος τρόπος για να γλυτώσουμε είναι το να γίνει ελκυστική η αστική συγκοινωνία. Τα μέσα μεταφοράς, τα ταξί που πρέπει να μπουν στο διάλογο μπορούν να δώσουν λύσεις.

Άρα πρέπει να μπουν πιο συχνές και τακτικές αστικές γραμμές εκεί όπου υπάρχει μεγαλύτερη επιβάρυνση, να υπάρξουν μικρότερα και ευέλικτα οχήματα. Ήδη γνωρίζω από τον πρόεδρο του Αστικού ΚΤΕΛ  ότι έχουν φροντίσει να προμηθευτούν μικρότερα αστικά οχήματα για να μπορούν να είναι ευέλικτα στους δρόμους.

Αλλά όλοι πρέπει να καταλάβουμε ότι δεν χρειάζεται να πάρουμε το αυτοκίνητο μας για να κατέβουμε στο κέντρο της πόλης. Μπορούμε να πάρουμε και την αστική συγκοινωνία».

Η ΟΜΟΝΟΙΑ

Ο ίδιος αναφέρθηκε στην οδό Ομόνοιας όπου οι καταστηματάρχες έχουν πιάσει τις θέσεις με τα δικά τους αυτοκίνητα, οπότε οι θέσεις των εν δυνάμει πελατών τους έχουν καταληφθεί  από τους ίδιους!

«Όταν θα υπάρχει μια καλή αστική συγκοινωνία και αυτοί θα μπορούν να χρησιμοποιούν την συγκοινωνία. Όπως και αυτοί που έρχονται να μελετήσουν και αυτοί μπορούν να βρουν τρόπους να επεκταθεί η αστική συγκοινωνία και προς το Παληό και προς τον Αμυγδαλεώνα έτσι ώστε να αποφύγουν όλα τα αυτοκίνητα να κατεβαίνουν στο κέντρο της πόλης.

Θέλει πολύ δουλειά αλλά πρέπει να ξεκινήσουμε και πρέπει να καταλάβουμε ότι το αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας, τα ταξί και τα υπεραστικά είναι οι συνεργάτες μας για να λυθεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα.

Είναι ένα θέμα που πρέπει να αρχίσει να λύνεται ως πρόβλημα. Και βέβαια είναι και το θέμα της Περιμετρικής Οδού, που σαφώς δεν μπορεί να γίνει από τη μια μέρα στην άλλη μια και χρειάζεται μελέτη και προμελέτη. Μάλιστα 50 εκ. ευρώ  αν θυμάμαι καλά χρειάζονται άμεσα για να ολοκληρωθεί το έργο της Περιμετρικής, άρα αν δεν βρεθούν αρχικά αυτά τα χρήματα τι έργο θα κάνουμε.

 

Και βέβαια πρέπει όλοι να συμφωνήσουμε τι Περιμετρική θέλουμε.  Γιατί αν ξεκινήσουμε άλλοι να λέμε ότι δεν πρέπει να κοπεί ούτε ένα δέντρο, ότι πρέπει να γίνει τούνελ 2 χιλιομέτρων,  που αυτό είναι κάτι που δεν γίνεται, οπότε δεν θα είναι Περιμετρική έτσι μια και δεν θα έχει συνδέσεις με την πόλη, τότε θα αναπνεύσει η πόλη. Μέχρι τότε όμως πρέπει να βρούμε λύσεις για να αναπνεύσει αυτή η πόλη μας πια κυκλοφοριακά» σημείωσε καταληκτικά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.