Την ανάγκη δημιουργίας γραφείου έκδοσης πολεοδομικών αδειών στο Δήμο Θάσου επισημαίνει ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Γιάννης Πλαφαδέλης

Την ανάγκη δημιουργίας γραφείου έκδοσης πολεοδομικών αδειών στο Δήμο Θάσου επισημαίνει σε δηλώσεις του ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών κ. Γιάννης Πλαφαδέλης. Το πρόβλημα συνίσταται στην έλλειψη μηχανικών, ενώ σύμφωνα με τον κ. Πλαφαδέλη δεν προβλέπονται προσλήψεις μηχανικών για τους δήμους για το επόμενο χρονικό διάστημα.

Στις δηλώσεις του ο κ. Πλαφαδέλης σημείωσε πως «αυτό το θέμα προέκυψε από μια παρέμβασή μου σε ένα ραδιοφωνικό σταθμό της Καβάλας, όπου γινόταν συζήτηση για το αν μπορούν να στελεχωθούν οι πολεοδομικές υπηρεσίες της Θάσου, του Παγγαίου και του Νέστου έτσι ώστε να εξυπηρετούνται οι πολίτες. Η πρόθεση του Δήμου Θάσου είναι σαφώς να συστήσει το γραφείο έκδοσης αδειών, αυτό όμως προϋποθέτει κι έναν ικανό αριθμό προσωπικού έτσι ώστε να μπορεί να τις διεκπεραιώνει και να μην υπάρχει πρόβλημα με τους πολίτες. Υπάρχει υπαρκτό πρόβλημα, δεν το αμφισβητεί κανένας, ειδικότερα για το Δήμο Θάσου όπου και οι αιτήσεις για άδειες είναι σε πολύ μεγάλο αριθμό και φυσικά η οικοδομική δραστηριότητα είναι η μεγαλύτερη όσον αφορά το Νομό Καβάλας. Όμως αυτή τη στιγμή στο Δήμο Θάσου υπηρετούν δύο πολιτικοί μηχανικοί, ένας τοπογράφος και αντιλαμβάνεται κανείς ότι για τη στελέχωση του γραφείου έκδοσης αδειών απαιτούνται τέσσερα άτομα τουλάχιστον, δηλαδή ένας πολιτικός μηχανικός, ένας αρχιτέκτονας, ένας τοπογράφος και ένας διοικητικός υπάλληλος. Αυτός ο αριθμός είναι αδύνατος, δεν υπάρχει στη Θάσο. Δηλαδή οι δύο πολιτικοί μηχανικοί που έχουμε, αν κάποιος ασχοληθεί μόνο με την έκδοση αδειών, δεν θα μπορεί να γίνει απολύτως τίποτα. Δηλαδή δεν θα μπορεί να γίνει καμία μελέτη. Ήδη με τα δύο άτομα που έχουμε δεν μπορούμε να δουλέψουμε με αυτά. Συνεπώς είναι καθαρά θέμα προσωπικού».

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Συμπλήρωσε δε πως «ο Δήμος Θάσου αυτή τη στιγμή έχει πρόβλημα προσωπικού. Με βάση το μεσοπρόθεσμο που ψηφίζεται, το 2018 και 19 δεν προβλέπεται καμία πρόσληψη στους δήμους. Βέβαια περιμένουμε, μας έχει δοθεί από το υπουργείο η δυνατότητα λόγω της νησιωτικότητας του δήμου πρόσληψης τριών ατόμων, εκ των οποίων έχουμε θέσει έναν πολιτικό μηχανικό με βάση τον προγραμματισμό μας. Αλλά πιστεύω ότι ούτε έτσι μπορούμε να συστήσουμε ένα γραφείο γιατί για να μπορέσει να λειτουργήσει και να γίνεται η έκδοση των αδειών σε ένα ικανό χρόνο σαφώς και χρειάζεται μια στελεχωμένη υπηρεσία, αλλιώς θα δημιουργήσουμε ακόμα χειρότερα προβλήματα. Συνεπώς εκεί ακριβώς έγκειται το πρόβλημα. Φυσικά και πρόθεση του δήμου είναι να αναλάβει και να συγκροτήσει ένα γραφείο έκδοσης αδειών, διότι ο μεγαλύτερος όγκος αιτήσεων αφορά το Δήμο Θάσου. Εκεί ακριβώς βρίσκεται το πρόβλημα και σαφώς σε συζητήσεις που έχουμε κάνει και με την Τεχνική Υπηρεσία και ο ίδιος ο δήμαρχος ενώ υπάρχει η θέληση, το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει το ικανό προσωπικό το οποίο θα στελεχώσει το γραφείο ώστε να μπορούν να εξυπηρετούνται οι πολίτες. Το πρόβλημα είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα ελέγχων, τη δυνατότητα υπογραφής, δεν είναι απλά κάνω μια σύμβαση και απλώς το ελέγχω. Είναι ένα σοβαρό πρόβλημα. Και ειδικά στο Νομό Καβάλας είναι τεράστιο το θέμα. Εμείς στο Δήμο Θάσου έχουμε τεράστιο θέμα με έλλειψη προσωπικού, από διοικητικό προσωπικό μέχρι επιστημονικό. Αυτή τη στιγμή με βάση τα άτομα μέσω της Κοινωφελούς Εργασίας προσπαθούμε κάπως να αναπληρώσουμε τα κενά μας. Είναι πολύ σοβαρή η κατάσταση».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση