«Τα 5 δρομολόγια της γραμμής Καβάλας- Πρίνου δεν ικανοποιούν το επιβατικό κοινό», υποστηρίζει ο αντιπρόεδρος της Θασιακής Ένωσης Καβάλας, Νίκος Τσιλογιώργης

 

Δεν εξυπηρετούν τα 5 δρομολόγια της γραμμής Καβάλας- Πρίνου, όπως εξηγεί σε δηλώσεις του ο Αντιπρόεδρος της Θασιακής Ένωσης Καβάλας κ. Νίκος Τσιλογιώργης. Συγκεκριμένα είπε ότι «φέτος έχουμε πάει πολλά χρόνια πίσω στην πορθμειακή γραμμή του Πρίνου γιατί τα δρομολόγια που υπάρχουν αυτήν τη στιγμή -5 τον αριθμό- δεν ικανοποιούν το επιβατικό κοινό. Το έχω πει πολλές φορές. Ήδη σχεδόν βρισκόμαστε στην  κορύφωση του καλοκαιριού, στον Αύγουστο και επαναλαμβάνω ότι τα δρομολόγια δεν ικανοποιούν. Πέρυσι τέτοια εποχή είχαμε 8 δρομολόγια. Φέτος έχουμε 5 τα οποία είναι τις πρωινές ώρες πολύ πυκνά και σχεδόν ανύπαρκτα τις απογευματινές ώρες που θέλει να επιστρέψει το επιβατικό κοινό χρησιμοποιώντας τη γραμμή του Πρίνου. Κατά συνέπεια δεν μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι. Δεν είμαστε κι αυτό φαίνεται από τις διαμαρτυρίες φίλων ταξιδιωτών αλλά και των Θασίων που χρησιμοποιούν τη γραμμή. Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα.

Η γραμμή του Πρίνου έχει υποβαθμιστεί τα τελευταία χρόνια, έχει απαξιωθεί από τις ναυτιλιακές εταιρείες που έχουν ρίξει όλο το βάρος των δραστηριοτήτων τους στη γραμμή της Κεραμωτής. Στον ετήσιο προγραμματισμό των εταιρειών η γραμμή του Πρίνου δεν υπάρχει. Απλώς αναγκάζονται από τις πιέσεις που ασκεί η Θασιακή Ένωση και οι άλλοι θεσμικοί φορείς να κρατούμε ζωντανή αυτήν τη γραμμή μόνο και μόνο για να λέμε ότι υπάρχουν κάποια δρομολόγια. Το χειμώνα θα ελαττωθούν δραματικά. Πέρυσι είχαμε 2 δρομολόγια ημερησίως. Η πρωτεύουσα του νομού είναι σχεδόν αποκομμένη από τη Θάσο ενώ παλιότερα ήταν η κύρια γραμμή. Εμείς, βέβαια, δεν θέλουμε να επανέλθουμε πριν 15-20 χρόνια όπου πραγματικά είχαμε αρκετά δρομολόγια αλλά ωστόσο κάνουμε συνεχή αγώνα για να κρατήσουμε ζωντανή την πορθμειακή γραμμή.

Από την άλλη, στη γραμμή της Κεραμωτής αυτήν τη στιγμή υπάρχει δρομολόγιο κάθε μισή ώρα. Εμείς κάνουμε αγώνα να κρατήσουμε ζωντανή τη γραμμή του Πρίνου και να έχει επαρκή δρομολόγια. Αυτά τα 5 που γίνονται τώρα αν κάλυπταν όλο το εύρος της ημέρας και είχαμε και απογευματινά, θα μπορούσαμε να μιλάμε ότι είναι ικανοποιητικά. Το πρωί από την Καβάλα έχουμε δύο δρομολόγια μέσα σε μία ώρα και από τον Πρίνο το ίδιο. Το απόγευμα τίποτα. Το τελευταίο από τον Πρίνο είναι στις 4. Μετά το νησί είναι αποκομμένο, με αποτέλεσμα όσοι θέλουν να μετακινηθούν από Καβάλα προς Θάσο ή αντίστροφα πρέπει να χρησιμοποιούν τη γραμμή της Κεραμωτής με ό,τι συνεπάγεται αυτό.

Ο αγώνας μας είναι συνεχής. Ήδη ετοιμαζόμαστε, έχουμε στείλει οργανόγραμμα για τη δρομολογιακή περίοδο που διανύουμε και προετοιμαζόμαστε για την περίοδο 2019-20. Σε λίγους μήνες μπαίνουμε στο 2019 οπότε πρέπει να προετοιμαζόμαστε.

Αυτήν τη στιγμή δραστηριοποιούνται τρεις ναυτιλιακές εταιρείες. Οι δύο είναι αυτές που εκτελούν δρομολόγια στη γραμμή του Πρίνου-Καβάλας και η τρίτη δεν ασχολείται καν. Εμείς θέλουμε επαρκή δρομολόγια, Το καλοκαίρι τουλάχιστον 6-7 δρομολόγια και το χειμώνα τουλάχιστον 4-5, για να ικανοποιείται το επιβατικό κοινό. Ο χειμώνας είναι δύσκολος. Πρέπει ένας από το Θεολόγο να διανύσει 100 χιλιόμετρα και πλέον, να κάνει παράκαμψη, να πάει στην Κεραμωτή, από εκεί, αν δεν χρησιμοποιήσει δικό του μεταφορικό μέσο, να πάρει λεωφορείο κλπ, να κάνει δηλαδή μία μέρα για να έρθει στην Καβάλα. Αυτό είναι και έξοδο αλλά και κόπος».

Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ

Σε ό,τι αφορά τον τουρισμό, είπε ότι «αυτά που είπε ο καθ’ ύλην αρμόδιος, ο πρόεδρος των ξενοδόχων Θάσου κ. Πάρης Παρασχούδης, ισχύουν. Κι απ’ ό,τι βλέπω κι εγώ, ο τουρισμός πάει καλά. Απλώς πρέπει να βρισκόμαστε σε συνεχή εγρήγορση. Φέτος ο καιρός δεν είναι ο καλύτερος με τις συνεχείς βροχές κλπ αλλά η Θάσος είναι ένας από τους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς όλης της χώρας. Τα τελευταία χρόνια έχει ρυθμούς τουριστικής ανάπτυξης και αφίξεων που ανταγωνίζονται τα νησιά των Κυκλάδων, τη Σαντορίνη και τη Μύκονο. Αλλά πρέπει να βρισκόμαστε σε συνεχή εγρήγορση, Ήδη οι θεσμικοί φορείς, όσοι εμπλέκονται με τον τουρισμό, πρέπει να έχουν τα μάτια τους 14 γιατί οι ανταγωνίστριες γειτονικές χώρες είναι πολλές. Βλέπουμε τι συμβαίνει αυτήν την περίοδο στην Τουρκία. Πρέπει να προσφέρουμε ποιότητα υπηρεσιών στους επισκέπτες μας –και αυτό γίνεται- κατά συνέπεια φέτος η χρονιά είναι καλή. Θα μπορούσε να είναι ακόμη καλύτερη αλλά τηρουμένων των αναλογιών νομίζω ότι πάμε καλά».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.