Στις επάλξεις η ΔΕΥΑΚ παρά τη θερινή ραστώνη για να επιλύει τα προβλήματα που παρουσιάζονται λόγω της αυξημένης ζήτησης

Τρέχει και δεν φτάνει κυριολεκτικά η ΔΕΥΑΚ αυτό το διάστημα λόγω του καλοκαιριού, καθώς αυτή την περίοδο η κατανάλωση του νερού παρουσιάζει αυξητική τάση όπως παραδέχεται ο πρόεδρος της κ. Νίκος Ξανθόπουλος.

Στις δηλώσεις του συγκεκριμένα ο κ. Ξανθόπουλος σημείωσε πως «ο Αύγουστος μολονότι είναι ο μήνας που συνδυάζει τα μπάνια του λαού για μας στη ΔΕΥΑΚ και για την υπηρεσία είναι μήνας έντασης. Διότι είναι στην κορύφωσή της η ζήτηση νερού και στην Καβάλα και στα Δημοτικά Διαμερίσματα στην Περιφέρεια, που σημαίνει ότι και λόγω των συνθηκών που επικρατούν και της υπεράρδευσης και της υπερκατανάλωσης νερού και λόγω του ότι το δίκτυο είναι ταλαιπωρημένο, έχουμε πολύ συχνά φαινόμενα ζημιών τα οποία προκαλούνται για αυτό το λόγο στο δίκτυό μας».

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ

Ο κ. Ξανθόπουλος τόνισε πως «Εμείς συνεχίζουμε και είμαστε και υπηρεσιακά και αποτελεσματικά πάνω σε αυτά τα θέματα. Έχουμε τελειώσει μια πολύ μεγάλη παρέμβαση στην αντικατάσταση αγωγού ύδρευσης στην οδό Δημοσθένους, οι κάτοικοι της οποίας ταλαιπωρήθηκαν για μεγάλο χρονικό διάστημα και είναι μια ευκαιρία να τους ζητήσω και δημόσια συγνώμη για το γεγονός ότι ταλαιπωρήθηκαν. Τελειώσαμε μια επίσης μεγάλη παρέμβαση στην οδό Τερμεντζή όπου και εκεί οι άνθρωποι που κατοικούν είχαν προβλήματα με πολύ συχνές βλάβες και σπασίματα, τα οποία επισκευάζαμε αλλά ξανανοίγανε μετά από μια, δυο, τρεις μέρες. Και βέβαια εφαρμόζοντας την πολιτική που έχουμε υιοθετήσει ως ΔΕΥΑΚ, οπουδήποτε έχουμε συχνή εικόνα και συχνή εμφάνιση ζημιών πάμε και κάνουμε παρεμβάσεις κι αλλαγές στο δίκτυο για να επιλυθούν τα προβλήματα αυτά. Άρα λοιπόν για μας ο μήνας Αύγουστος και το καλοκαίρι όπως συνεχίζεται είναι μήνας έντασης. Έχουμε και τα Δημοτικά Διαμερίσματα της Δημοτικής Ενότητας Φιλίππων τα οποία έχουν πολύ σοβαρά και συχνά φαινόμενα ζημιών και βλαβών».

ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

«Εκεί παρουσιάζεται το φαινόμενο της υπερκατανάλωσης, της υπεράρδευσης και της σπατάλης νερού, για την οποία δυστυχώς δεν φαίνεται να γίνεται αντιληπτό το μέγεθος του προβλήματος που οι ίδιοι οι αγρότες μας δημιουργούν. Διότι επιλέγουν να ποτίζουν τα χωράφιά τους σε τελείως ακατάλληλες ώρες. Το έχουμε πει πάρα πολλές φορές, αυτοί που διαμαρτύρονται ότι δεν έχουν νερό στις 8 και 9 η ώρα το βράδυ στο σπίτι τους, είναι αυτοί οι οποίοι από τις 12 το μεσημέρι το 40% του νερού που υποτίθεται ρίχνουν στις καλλιέργειές τους το πετάνε. Το πετάνε και είναι αποδεδειγμένο αυτό και δεν το λέει ο Ξανθόπουλος, το λένε όλοι οι σχετιζόμενοι με την αγροτική εκμετάλλευση και με τις αγροτικές καλλιέργειες επιστήμονες, πως όταν ποτίζει κανείς με 25, 30 και 40 βαθμούς κελσίου το 40% του νερού το οποίο ρίχνει στην καλλιέργειά του χάνεται. Κι αυτό έχει ως αποτέλεσμα να πέφτει ο υδροφόρος ορίζοντας κι όταν την ώρα αιχμής στην ύδρευση που είναι μετά τις 6 το απόγευμα που όλα τα νοικοκυριά ζητούν νερό, επειδή ο υδροφόρος ορίζοντας έχει πέσει το νερό δεν υπάρχει και άρα δημιουργούνται τα προβλήματα αυτά. Παρόλα αυτά και παρά τις συνθήκες και παρά το γεγονός ότι δεν φαίνεται να συμμερίζονται τις ανησυχίες μας ιδιαίτερα οι κάτοικοι των περιοχών αυτών, δεν έχουμε σοβαρά προβλήματα σε όλο το σύστημα ύδρευσης και αποχέτευσης αυτήν τη χρονιά. Θυμίζω ότι πέρσι στο αντίστοιχο διάστημα ο ορεινός όγκος ήταν για 75 μέρες χωρίς νερό. Το ίδιο διάστημα το 2016 ο ορεινός όγκος δεν έχει ούτε μια μέρα μείνει χωρίς νερό, πιστεύω ότι με τις διαδικασίες που έχουμε εφαρμόσει ως υπηρεσία με τον τρόπο που ελέγχουμε τι γίνεται στα αντλιοστάσια και στις δεξαμενές μας, με τις συντηρήσεις που κάνουμε εκτεταμένα σε όλο το σύστημα ύδρευσης και αποχέτευσης, θα λιγοστέψουμε κατά το δυνατόν τα προβλήματα που υπήρχαν και θα παρουσιαστούν το επόμενο διάστημα περίπου μέχρι τις 15 – 20 Αυγούστου που η άρδευση αρχίζει να μην είναι τόσο απαιτητική. Ελπίζω ότι τις επόμενες μέρες θα έχουμε και καμιά βροχή γιατί έχει πάρα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα να βρέξει, κι άρα όλη αυτή η ζήτηση η αυξημένη δημιουργεί προβλήματα στον υδροφόρο ορίζοντα και θα κλείσουμε αυτή τη χρονιά με τα λιγότερο δυνατά προβλήματα για τους καταναλωτές του Δήμου Καβάλας» τόνισε ο κ. Ξανθόπουλος, ο οποίος καταληκτικά δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει το προσωπικό που δουλεύει με πίστη, όρεξη, διάθεση και αποτελεσματικότητα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση