Σε επιχείρηση καθαρισμού της πόλης της Καβάλας από τα εγκαταλελειμμένα οχήματα θα προβεί από τον Απρίλιο ο Δήμος Καβάλας καθώς ολοκληρώθηκε ο σχετικός διαγωνισμός

Σε επιχείρηση καθαρισμού της πόλης της Καβάλας από τα εγκαταλελειμμένα οχήματα θα προβεί ο Δήμος Καβάλας αρχής γενομένης από τον Απρίλιο, καθώς ολοκληρώθηκε ο σχετικός διαγωνισμός και αναμένεσαι ο ανάδοχος να αναλάβει το έργο αυτό. Σύμφωνα με την Αντιδήμαρχο Καβάλας κ. Μαρία Φραντζεσκάκη η σύμβαση με τον εργολάβο είναι 5ετούς διάρκειας και σήμερα είναι καταγεγραμμένα 35 εγκαταλελειμμένα οχήματα έτοιμα για απόσυρση.

Στις δηλώσεις της η κ. Φραντζεσκάκη σημείωσε πως «την προηγούμενη εβδομάδα στην Οικονομική Επιτροπή περάσαμε τους όρους της διακήρυξης με τη διαδικασία του διαγωνισμού για να βγει ο ανάδοχος ο οποίος θα μπορεί να αποσύρει αυτά τα εγκαταλελειμμένα οχήματα. Εμείς είχαμε κάποιον ανάδοχο μέχρι πέρσι το καλοκαίρι, έληξε λοιπόν η σύμβασή του και έτσι μέχρι να γίνει ξανά όλη η διαδικασία πέρασε αυτό το διάστημα. Ωστόσο όλο αυτό το διάστημα η  Δημοτική Αστυνομία καταγράφει τα αυτοκίνητα τα εγκαταλελειμμένα, για να μπορούν αυτά τα αυτοκίνητα να αποσυρθούν, η νομοθεσία προβλέπει ότι απαιτείται κάποιο χρονικό διάστημα για να μπορέσουμε εμείς να τα αποσύρουμε. Πραγματικά είναι μια μεγάλη εστία μόλυνσης όλο αυτό και δεν είναι και ωραίο θέαμα να βλέπουμε όλα αυτά τα αυτοκίνητα. Έτσι λοιπόν εγκρίθηκαν οι όροι της διαδικασίας, οπότε αρχές Απριλίου θα γίνει αυτή η διαδικασία και έτσι θα έχουμε την πλειοδότρια εταιρία η οποία θα αποσύρει τα αυτοκίνητα. Αυτή τη στιγμή έχουμε καταγεγραμμένα περί τα 35 οχήματα τα οποία έχουν ελεγχθεί από την υπηρεσία, έχει γίνει όλη η νόμιμη διαδικασία. τα έχει φωτογραφίσει, έχουν μπει τα ειδοποιητήρια, μέσα στον Απρίλιο πιστεύω θα είμαστε έτοιμοι για να τα αποσύρουμε αυτά τα οχήματα. Απρίλιο, Μάιο γιατί είναι και το Πάσχα εν τω μεταξύ, εκεί πιστεύω ότι θα είμαστε έτοιμοι να γίνει και αυτό. Να μπει και αυτό σε μια σειρά. Το περιθώριο που δίνεται με την ειδοποίηση είναι 120 μέρες. Αυτό λέει ο νόμος δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι πάνω σε αυτό. Αυτή τη στιγμή τα 35 μπορούμε να αποσύρουμε γιατί υπάρχει όλη αυτή η διαδικασία για να γίνει η απόσυρσή τους».

ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ

Συμπλήρωσε πως «για τα επόμενα πέντε χρόνια θα είναι ο ανάδοχος, οπότε θέλω να πιστεύω ότι σε αυτά τα πέντε χρόνια θα μπορούμε κι εμείς να μαζέψουμε ότι υπάρχει σε όλο το Δήμο Καβάλας. Το ζητούμενο είναι να αδειάσουν και να καθαρίσουν οι δρόμοι. Γιατί πραγματικά από πέρσι το καλοκαίρι πέρασε ένα μεγάλο διάστημα, όμως αυτό δεν έγινε από υπαιτιότητα δική μας. Τον Αύγουστο άλλαξε ο νόμος περί αναθέσεων και συμβάσεων και διαγωνισμών, ο περίφημος 4412/16, που δυστυχώς πήγανε όλες οι διαδικασίες πίσω. Τώρα μπορούμε πια να κάνουμε το διαγωνισμό κι έτσι περάσαμε τους όρους διακήρυξης. Οι ιδιοκτήτες κάποιες φορές δεν βρίσκονται, είναι από διάφορους που δεν μπορούν να βρεθούν. Τα πράγματα είναι δύσκολα. Ο άνθρωπος που είναι και γνωστός και ξέρει πού είναι το αυτοκίνητό του πιστεύω θα το πάρει, δεν θα το αφήσει εκεί πέρα. Εκτός αν δεν έχει τι να το κάνει, αυτό θα πάει για παλιοσίδερα, οπότε λέει καλύτερα να μου το πάρει ο δήμος και να τελειώνει. Κι έτσι ούτε να μπει στον κόπο ούτε και να ξοδέψει».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση