Σε αμφίδρομη κυκλοφορία το κομμάτι του δρόμου στο σημείο που έπεσε η γέφυρα

Η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου Καβάλας αποφάσισε κατά πλειοψηφία την ανακατασκευή του παλιού τοιχίου του Νοσοκομείου Καβάλας για να δοθεί σε αμφίδρομη κυκλοφορία το τμήμα του δρόμου στο παλιό Νοσοκομείο. Ο δήμαρχος Καβάλας κ. Θόδωρος Μουριάδης τόνισε πως είναι η πλέον ενδεδειγμένη λύση.

Συγκεκριμένα είπε ότι «ήδη έχει τραβήξει πάρα πολύ αυτή η κατάσταση. Η λύση που δίνεται, προσωρινή μέχρι να κατασκευαστεί η γέφυρα που θα καθυστερήσει. Η μελέτη που είχαν δημοπρατήσει την ξαναπήραν πίσω και μέσα στο Μάιο θα το δημοπρατήσουν ξανά, οπότε η καθυστέρηση θα είναι αρκετή. Γι’ αυτό είπαμε να πάμε το τοιχίο πιο μέσα για να  δοθεί η αμφίδρομη κυκλοφορία και να ανακουφιστεί η πόλη. Ακούγονται διάφορες προτάσεις. Όλες έχουν τα «υπέρ» και τα «κατά». Το να μπουν φανάρια είναι μια οικονομική λύση αλλά δημιουργεί κυκλοφοριακή συμφόρηση στην πόλη που θα υπάρχει μποτιλιάρισμα τις ώρες αιχμής.

Να δώσουμε το δρόμο σε αμφίδρομη κυκλοφορία όπως είναι, δεν το διακινδυνεύουμε διότι η ανθρώπινη ζωή αξίζει πολύ περισσότερο από τις 100 χιλιάδες ευρώ που ενδεχόμενα θα δοθούν για την κατασκευή τοιχίου. Συνεπώς η λύση που προέχει είναι να γκρεμιστεί το υπάρχον τοιχίο και να πάμε πιο μέσα για να γίνει διαπλάτυνση του δρόμου. Και θα είναι προς χρήση και τώρα που είναι πεσμένη η γέφυρα και όσο διάστημα κάνει για να κατασκευαστεί».

ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ

Για το χρονικό ορίζοντα της διαδικασίας είπε ότι «θα χρειαστεί 1-1,5 χρόνος για τη μελέτη, μετά πρέπει να βρουν τα κονδύλια, μετά η δημοπράτηση, να αρχίσει η κατασκευή. Στην ευνοϊκότερη περίπτωση μιλάμε για 3 χρόνια. Είναι πολύς χρόνος διότι δεν έχουμε πάει στη διαδικασία του κατεπείγοντος. Αυτό έπρεπε, από την επόμενη μέρα που είχε πέσει η γέφυρα, το κύριό μας μέλημα θα ήταν πώς αυτή η γέφυρα θα είχε κατασκευαστεί. Εμείς όμως μπλέξαμε στο ποιανού είναι η γέφυρα, ποιος φταίει, και δεν κάναμε το αυτονόητο. Κατεπείγον δεν υπάρχει αφού η κυκλοφορία ρυθμίστηκε με αυτόν τον τρόπο που έχει ρυθμιστεί. Θα έπρεπε την επόμενη μέρα να έχει γίνει η μελέτη και η κατασκευή της νέας γέφυρας και να μην ασχολούμαστε με το ποιος είναι αρμόδιος για την γέφυρα….

Όμως ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω και βαδίζουμε με τα δεδομένα που έχουμε αυτήν τη στιγμή».

ΔΑΝΕΙΟ

Για την απόρριψη δανειοδότησης της ΔΕΥΑΚ από την αντιπολίτευση του δημοτικού συμβουλίου είπε ότι «δεν είναι δανειοδότηση με επιτόκια και όλα όσα συμβαίνουν με ένα δάνειο. Εδώ το κράτος έρχεται και μας κάνει ταμειακή διευκόλυνση. Είναι πρόβλημα που το έχουν οι ΔΕΥΑ σε όλη την Ελλάδα λόγω της περίστασης με τον κορωνοïό. Δημιουργήθηκε πρόβλημα ρευστότητας. Οι εισπράξεις είναι αυτήν τη στιγμή πολύ περιορισμένες. Σου δίνει το δυνατότητα το κράτος μέσω του δήμου να πάρεις  αυτήν τη διευκόλυνση από το παρακαταθηκών και δανείων. Η εξόφλησή τους θα αρχίσει από το Σεπτέμβρη, το κράτος τα κρατάει από τους ΚΑΠ και η ΔΕΥΑΚ το ποσό που μας κρατάνε, δηλαδή 25 χιλιάδες ευρώ το μήνα, θα το έδινε στο Δήμο Καβάλας. Ο Δήμος Καβάλας δεν θα είχε καμία ζημιά. Θα κερδίζαμε οικονομική άνεση. Οι μισθοδοσίες θα ήταν πιο εύκολες, στις ρυθμίσεις που αφορούν ΦΠΑ, ΔΕΗ, ΙΚΑ θα μπορούσαμε να είμαστε συνεπείς. Επίσης θα πέφτανε χρήματα στην αγορά αφού θα ξοφλούσαμε μέρος από τις 700 χιλιάδες ευρώ που έχουμε ως υποχρεώσεις. Το βασικότερο είναι ότι ανά πάσα στιγμή θα διορθώναμε βλάβες που υπάρχουν.

Ακούσαμε περί επενδύσεων, μακροοικονομίας, μικροοικονομίας, αναπτυξιακών και όλα αυτά τα ωραία πολύ θεωρητικά. Πού ήσασταν τόσα χρόνια; Γιατί δεν τη σώσατε με την μακροοικονομίας σας τη ΔΕΥΑΚ για να έχει ρευστότητα. Τα λέμε για να τα λέμε. Στην πραγματικότητα, όμως, υπάρχουν προβλήματα που ανά πάσα στιγμή μπορούν να τινάξουν το Δήμο Καβάλας στον αέρα.

Σε όλους αυτούς που είπαν «όχι» ρωτάω, έχουν πάει ποτέ να δουν τα αντλιοστάσια και ιδίως αυτοί που άσκησαν διοίκηση; Αντλιοστάσια που ανά πάσα στιγμή κινδυνεύουν να τιναχθούν στον αέρα και να γεμίσει η θάλασσα λύματα; Είναι απαράδεκτοι αυτοί που έχουν κάνει πρόεδροι και λένε μεγάλα λόγια. Δεν μιλάω για τον κ. Ξανθόπουλο που θεωρώ ότι ξέρει την πραγματικότητα αλλά για άλλους. Αλλά ο κ. Κουφατζής δεν δικαιούται να ομιλεί διότι ήταν ο τελευταίος πρόεδρος που ήξερε την πραγματικότητα. Στο αντλιοστάσιο Α4 από τις 6 αντλίες έπρεπε να λειτουργούν οι 4. Αυτή τη στιγμή λειτουργούν επί 24ώρου βάσεως οι τρεις και υπάρχει μία εφεδρική. Ανά πάσα στιγμή μπορεί να γίνει ζημιά και να πέσουν τα λύματα στη θάλασσα. Ας αφήσουμε τα μεγάλα λόγια, θα βρούμε λύση. Η ΔΕΥΑΚ δεν θα πέσει έξω. Αλλά αυτή ήταν μια μεγάλη ευκαιρία να πάμε ένα βήμα μπροστά».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.