«Προωθούμε θέματα για το καλό της τοπικής κοινωνίας» δηλώνει ο Πρόεδρος του ΟΛΚ Χρήστος Ηλιάδης

Ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένα Καβάλας κ. Χρήστος Ηλιάδης συμμετείχε στην Γενική Συνέλευση των Οργανισμών Λιμένων στην Αθήνα όπου συζητήθηκαν πολλά και σημαντικά θέματα. Στο πλαίσιο αυτό έκανε σχετικές δηλώσεις.

«Όντως βρέθηκα στην Αθήνα και να πω ότι ανά τακτικά χρονικά διαστήματα γίνεται η γενική συνέλευση των Οργανισμών Λιμένων παρουσία πάντοτε του γενικού γραμματέα λιμένων και λιμενικής πολιτικής και βέβαια εκεί συζητούμε και αναλύουμε καταστάσεις και ψάχνουμε πάντοτε και τη βοήθεια του γενικού γραμματέα για θέματα που απασχολούν όλα τα λιμάνια. Θέματα κοινού ενδιαφέροντος τίθενται επί τάπητος και πάντοτε συζητούμε θέματα καίρια, έχουμε μάλιστα προχωρήσει και στην επίλυση αρκετών θεμάτων και προωθούμε και άλλα ζητήματα για τα οποία υπάρχει κοινό ενδιαφέρον.

Έτσι στην τελευταία μας συνάντηση έβαλα και θέματα γενικού ενδιαφέροντος, αλλά και ένα εξειδικευμένο θέμα που αφορά στην υποχρέωση έκδοσης ηλεκτρονικής έκδοσης εισιτηρίου  από τις τοπικές γραμμές. Υπάρχει ένα προεδρικό διάταγμα σύμφωνα με το οποίο εξαιρούνται από την υποχρέωση της έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου οι τοπικές γραμμές.

Βέβαια αυτό μπορεί να έπαιζε ρόλο παλαιότερα σε κάποιες τοπικές γραμμές με πολύ μικρή κίνηση αλλά καταλαβαίνετε ότι γραμμή Καβάλας – Θάσου η κίνηση επιβατών και οχημάτων είναι ιδιαίτερα αυξημένη και το ηλεκτρονικό εισιτήριο είναι απαραίτητο από πλευρά και να το δει κανείς. Και από την καλύτερη λειτουργία των ναυτιλιακών γραμμών αλλά και από την πλευρά ότι προσθέτει τελικά πλέον καλύτερη εξυπηρέτηση για τον χρήστη. Μιλάμε για μια αναβαθμισμένη υπηρεσία και παράλληλα δεν μπορούν να υπάρξουν και ψίθυροι για κάτι μεμπτό. Ο έλεγχος γίνεται καλύτερο και είναι γεγονός πως  μιλάμε για ένα θέμα που το έχει δει το υπουργείο και στόχος είναι να εισαχθεί μια τροπολογία στο νομοσχέδιο που θα φέρει το υπουργείο Ναυτιλίας προς ψήφιση ώστε να έχουν οι τοπικές γραμμές το νέο ηλεκτρονικό εισιτήριο» σημείωσε αρχικά.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Πρόσθεσε δε ότι «Με αυτή την εξέλιξη πολλά πλεονεκτήματα μπορούν να εξασφαλισθούν. Το 2016 πρέπει να μιλάμε για αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τους χρήστες και πλέον όλοι οι πολίτες βιώνουν μια δύσκολη οικονομική κατάσταση για αυτό είναι υποχρέωση του υπουργείου να καταθέσουν μια τροπολογία ώστε οι εταιρείες όλες να εκδίδουν ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Όσον αφορά το πάρκινγ του Τελωνείου έχει νοικιασθεί και λειτουργεί πλέον κανονικά. Έγινε διοικητικό συμβούλιο που ενέκρινε την απόφαση της αρμόδιας επιτροπής, σύμφωνα με την οποία κατοχυρώνεται πια το πάρκνγ. Είμαστε στις διαδικασίες συμβασιοποίησης και μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα αρχίσει να λειτουργεί το πάρκινγκ από τον ανάδοχο που έχει δώσει και την καλύτερη προσφορά.

Μέχρι την επόμενη εβδομάδα όλα θα έχουν τελειώσει. 14.500 ευρώ μηνιαίως είναι το τίμημα, ένα σημαντικό έσοδο για τον ΟΛΚ. Όσο περισσότερα έσοδα έχουμε τόσο περισσότερα έργα και παρεμβάσεις θα μπορούμε να κάνουμε. Διότι ο ΟΛΚ ούτε επιδοτείται από το ελληνικό δημόσιο και δυστυχώς δεν μπορεί να μπει στο ΕΣΠΑ αν δεν έχει μεγάλες διεκδικήσεις και τα έσοδα είναι απαραίτητα για μικρά και μεγάλα έργα».

 

ΠΕΡΙ ΚΥΑ

Ο κ. Ηλιάδης επίσης ανέφερε ότι «Παράλληλα με έχουν ενημερώσει από το υπουργείο Οικονομικών ότι έχει υπογραφεί και από τους τρεις υπουργούς το σχέδιο που χρειάζεται τις υπογραφές τους και η ΚΥΑ προχωρά ώστε να βγει ΦΕΚ για να προχωρήσουν οι διαδικασίες για τον πυροσβεστικό σταθμό ο οποίος μετά από την παραχώρηση του κτηρίου από τον ΟΛΚ στην Πυροσβεστική θα  φέρει και την ομαλή πια λειτουργία του εν λόγω σταθμού στον χώρο του τελωνείου.

Μιλάμε για έναν σταθμό και ένα πυροσβεστικό πλοιάριο το οποίο θα πρέπει πλέον να βρίσκεται μόνιμα στην περιοχή προκειμένου να επεμβαίνει αν και εφόσον χρειασθεί.

Και για το τέλος να αναφέρουμε και για το ναυάγιο στην Ραψάνη. Ο ΟΛΚ έχει εδώ και καιρό πολύ τελειώσει τις διαδικασίες για τις οποίες ήταν υπεύθυνος, έχει κάνει όλες τις διαδικασίες που πρέπει για την ανέλκυση αναλόγων ναυαγίων και έχει βρεθεί ο ανάδοχος. Το θέμα έχει φύγει από τον ΟΛΚ και πλέον είναι θέμα του υπουργείου και του Λιμεναρχείου το να προχωρήσει η όλη διαδικασία.

Όμως πρώτη φορά εφαρμόζεται στην περιοχή μας η όλη διαδικασία και κάποιες οδηγίες που δίδονται για την αδειοδότηση δυστυχώς επιβραδύνουν σοβαρά την όλη διαδικασία. Εμείς στον ΟΛΚ δίδουμε άλλη ερμηνεία, άλλη δίδουν οι άλλοι φορείς και καθυστερούμε την όλη διαδικασία εκ των πραγμάτων.

Υπάρχει μια γραφειοκρατική διαδικασία που καθυστερεί σε πολύ μεγάλο βαθμό τις εξελίξεις,. Να πούμε ότι ο ανάδοχος από ότι έχει δείξει μέχρι τώρα, έχει θέληση να προχωρήσει την όλη διαδικασία. Πρώτα πρέπει να τελειώσει με την Ραψάνη και μετά να πάει στις άλλες μεταφορές, γιατί αν αρχίσει από τα φιλέτα που λέμε τότε ίσως και να αφήσει το ναυάγιο στην Ραψάνη που στέκει εκεί πάνω από δύο χρόνια. Και να θυμίσω καταληκτικά ότι ο γερανός βρίσκεται εκεί λόγω του έργου που έκανε ο Δήμος Καβάλας στην Ραψάνη και εμείς ως ΟΛΚ χρεωθήκαμε κατά κάποιο τρόπο από το Λιμεναρχείο να ανασύρουμε έναν γερανό για τον οποίο εμείς δεν είχαμε καμία ευθύνη. Ωστόσο ήταν στην αρμοδιότητά μας για αυτό και κάναμε τις διαδικασίες που ήταν απαραίτητες και χρονοβόρες, ωστόσο κάναμε το παν αλλά η γραφειοκρατία μας έφερε πολύ πίσω».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση