Προγράμματα ενιαίας έκπτωσης 15% και ρύθμισης ληξιπρόθεσμων οφειλών σε 36 δόσεις από την ΔΕΗ Καβάλας
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ενημέρωση αναφορικά με την ενιαία έκπτωση της ΔΕΗ 15% σε νοικοκυριά, επαγγελματίες και επιχειρήσεις και το πρόγραμμα ρύθμισης ληξιπρόθεσμων οφειλών σε 36 δόσεις δόθηκε χθες στις 11 το πρωί στο Ξενοδοχείο EGNATIA κατά την διάρκεια συνέντευξης τύπου.
Όπως τόνισε αρχικά ο Διευθυντής του Καταστήματος ΔΕΗ Καβάλας κ. Καρανάσιος Κώστας, στόχος της Επιχείρησης αποτελεί η ενημέρωση των πελατών της, στο Νομό Καβάλας, αναφορικά με τα νέα προνομιακά προγράμματα ενιαίας έκπτωσης 15% σε όλους τους οικιακούς και τους επαγγελματικούς πελάτες Χαμηλής και Μέσης Τάσης, και ρύθμισης ληξιπρόθεσμων οφειλών σε 36 δόσεις. Ο Διευθυντής τύπου ΜΜΕ κ. Πετσίνης Ανδρέας ανέφερε ότι , η ΔΕΗ, από την 1η Ιουλίου προσφέρει τη δυνατότητα χορήγησης ενιαίας έκπτωσης 15% σε όλους τους οικιακούς και επαγγελματικούς πελάτες Χαμηλής και Μέσης Τάσης. Μόνη προϋπόθεση για τη χορήγηση της έκπτωσης αποτελεί η εμπρόθεσμη εξόφληση των τρεχόντων λογαριασμών και η τήρηση των διακανονισμών που τυχόν έχουν συναφθεί ή θα συναφθούν με το ισχύον, ή έχουν συναφθεί με το προηγούμενο πρόγραμμα. Επίσης, η Επιχείρηση προσφέρει τη δυνατότητα σε όλους τους οικιακούς και επαγγελματικούς πελάτες της να ρυθμίσουν τις οφειλές τους σε 36 μηνιαίες δόσεις, χωρίς καμία προκαταβολή μέχρι και την 30η Σεπτεμβρίου 2016. Στη ρύθμιση έχουν δικαίωμα να προσχωρήσουν για το υπόλοιπο της οφειλής τους και οι πελάτες, οι οποίοι έχουν ήδη προβεί σε διακανονισμό των οφειλών τους με βάση το προηγούμενο σύστημα. Η καταβολή της 1ης δόσης θα πραγματοποιείται με την έγκριση του διακανονισμού.
Η ΕΚΠΤΩΣΗ
Όπως ήδη έχει σημειώσει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλός της ΔΕΗ, κ. Μ. Παναγιωτάκης «Σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα η έκπτωση αυτή αφορά σε πλέον των 5.000.000 καταναλωτές – πελάτες της ΔΕΗ, οι οποίοι είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους έναντι της Επιχείρησης. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη –μοναδική ίσως – μείωση τιμολογίων στα χρονικά της ΔΕΗ. Η πρωτοβουλία της ΔΕΗ καταδεικνύει εμφαντικά την κοινωνική της ευαισθησία και το ενδιαφέρον της για τη στήριξη των επαγγελματιών, εμπόρων και βιομηχανιών σε όφελος της οικονομίας και της απασχόλησης. Αφετέρου, παρέχεται η μεγάλη ευκαιρία σε όλους, όσοι σήμερα δεν πληρώνουν το ηλεκτρικό ρεύμα που καταναλώνουν, να γίνουν συνεπείς τερματίζοντας συμπεριφορές που επιβαρύνουν όλους τους υπολοίπους».
Η εφαρμογή του Προγράμματος Παροχής Κινήτρων αναμένεται να συμβάλει θετικά και ανταποδοτικά στη μείωση των ληξιπροθέσμων οφειλών και την εν γένει βελτίωση της εισπραξιμότητας. Ενδεικτικά, στο Νομό Καβάλας, η συνολική εικόνα των ληξιπρόθεσμων οφειλών, στις 30 Ιουνίου έχει ως εξής:
- Οι συνολικές οφειλές ανέρχονται στα € 28 εκατ., ποσό το οποίο αντιστοιχεί στο 33,1% του συνόλου των πελατών του Νομού Καβάλας.
- Οι οφειλές των οικιακών πελατών αγγίζουν το 50,7 %, εκ των οποίων το 31 % αφορά οφειλές λογαριασμών άνω των € 1.000, οι οποίες αντιστοιχούν μόνο στο 15% των οικιακών οφειλετών.
- Το ποσοστό των επαγγελματικών πελατών που οφείλουν ανέρχεται στο 47,2 %, εκ του οποίου το 33% αφορά οφειλές λογαριασμών άνω των € 3.000, οι οποίες αντιστοιχούν στο 12% των επαγγελματικών οφειλετών. Ενδεικτικά, 200 επαγγελματικοί πελάτες συγκεντρώνουν το 37 % των αντίστοιχων οφειλών.
- Οι οφειλές των αγροτικών πελατών ανέρχονται στο 2,1 %.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΔΕΗ έως την 30η Ιουνίου, παρά το ιδιαίτερα ευνοϊκό μέτρο της ρύθμισης των οφειλών, με 36 δόσεις από 01.04.2016, μόνο το 27,5 % από αυτές έχουν ρυθμιστεί.
Επισημαίνεται ότι από το σύνολο των € 28 εκατ., τα € 4,3 εκατ. (ποσοστό 15,4%) αφορούν οφειλές υπέρ τρίτων (Δημοτικά Τέλη, Δημοτικό Φόρο, Τέλος Ακίνητης Περιουσίας και Τέλος ΕΡΤ), ποσά τα οποία δεν έχουν αποδοθεί στους τρίτους δικαιούχους φορείς, εφόσον δεν εισπράχθηκαν. Κατά συνέπεια, η μη είσπραξη των ληξιπροθέσμων επηρεάζει τόσο τα αποτελέσματα της ΔΕΗ, όσο και εκείνα των Οργανισμών Τοπικής αυτοδιοίκησης και της ΕΡΤ.
ΣΤΟΧΟΣ Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ
Στόχος της ΔΕΗ είναι να ξεκινήσει μια νέα εποχή στις σχέσεις με τους πελάτες της, η οποία θα χαρακτηρίζεται από τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών, αλλά και την αμφίπλευρη συνέπεια στην τήρηση των υποχρεώσεων. Παραμένοντας προσηλωμένη στο στόχο της για δημιουργία σχέσεων αμοιβαίου οφέλους και εμπιστοσύνης με τους πελάτες της και με απόλυτο σεβασμό στον αγώνα που δίνουν καθημερινά, προσκαλεί την κοινωνία και την αγορά να κερδίσουν μαζί το στοίχημα της ανάπτυξης οικοδομώντας μια ισχυρή και σταθερή οικονομία που βασίζεται σε υπεύθυνες συμπεριφορές με ανταποδοτικά οφέλη.
Ο κ. Πετσίνης αναφορικά με αυτή την αλλαγή στάσης της επιχείρησης τόνισε πως το 2105 η ΔΕΗ ήταν ζημιογόνος ενώ το Α` 3μηνο του 2016 βελτιώθηκαν τα οικονομικά της, οπόταν το κλειδί για την επιχείρηση είναι η αύξηση της εισπραξιμότητας. Τέλος ανέφερε ότι η ΔΕΗ εξαντλεί όλα τα περιθώρια και πως αν δεν εξοφληθούν 2 λογαριασμοί δίνεται η εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ να κόβει το ρεύμα μέσα από μία αυτοματοποιημένη διαδικασία.