ΑνάπτυξηΚύριο άρθρο

«Πολύ καλά κινήθηκε μέχρι σήμερα τουριστικά η Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας Θράκης» δηλώνει ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού  Αμοιρίδης Μιχάλης

Πολύ καλά κινήθηκε μέχρι σήμερα τουριστικά η Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας Θράκης όπως σημείωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Αμοιρίδης Μιχάλης. Σύμφωνα με τον ίδιο και ο Σεπτέμβριος αναμένεται να είναι πολύ καλός από πλευράς τουριστικής κίνησης.

«Καταρχάς πρέπει να πούμε ότι η χρονιά πήγε καλά και έτσι φαίνεται ότι θα κυλήσει και ο Σεπτέμβριος. Η Περιφέρεια ΑΜΘ αποκτά μια δυναμικότητα και αυτό φαίνεται ότι φέρει και διαφήμιση με δημοσιεύματα στον ελληνικό και ξένο Τύπο. Αυτό δηλαδή που διαπιστώνουμε είναι ότι αρχίζει να υπάρχει μια διασπορά ειδήσεων και το τουριστικό ρεύμα διαχέεται σε όλη την περιφέρεια με την Θάσο βέβαια να έχει την μερίδα του λέοντος και να δέχεται και την μεγαλύτερη αναγνωρησιμότητα.

Ο Μάιος και ο Ιούνιος ήταν καλύτερος από πέρσι και από τις κινήσεις των αερογραμμών είδαμε μια αυξημένη χρονιά σε σχέση με πέρσι ενώ οδικά έχουμε για τους Μάιο, Ιούνιο, Ιούλιο αύξηση 10% και μέσα στον Ιούνιο έχουμε αύξηση 25% από Καβάλα προς Κεραμωτή και γύρω στο 12% από Αλεξανδρούπολη προς Σαμοθράκη» σημείωσε αρχικά.

ΑΥΞΗΣΗ

Πρόσθεσε δε πως «Αυτό δείχνει ότι γενικά είχαμε αύξηση και Ιούλιος Αύγουστος οι μήνες αιχμής έφεραν και μεγάλη κίνηση. Για τον Αύγουστό δεν έχουμε οριστικά στοιχεία αλλά γενικά μιλάμε για μια πολύ καλή χρονιά.

Για τον Σεπτέμβριο νομίζουμε ότι θα έχουμε καλή κίνηση και αυτά είναι τα μηνύματα που παίρνουμε έως τώρα. Άλλωστε αυτό δείχνουν και τα στοιχεία και μάλιστα ίσως και να πάμε καλύτερα από τον Ιούνιο ακόμη. Γενικά βλέπουμε μια επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και αυτό είναι προς όφελος των επαγγελματιών που μπορούν να κερδίσουν κάτι παραπάνω. Οι Τούρκοι τώρα που είναι και πολύ καλοί πελάτες της Περιφέρειας, δείχνουν ότι όντως μπορούν να κάνουν τη διαφορά αλλά μετά το πραξικόπημα στην χώρα τους, έκαναν μια κοιλιά και τώρα αναμένουμε μια μαζική μετακίνηση προς την Περιφέρεια ΑΜΘ. Μιλάμε για αγορές που κυνήγησε ο Γιώργος Παυλίδης   και αυτό το πιέσαμε και με διαδικτυακή διαφήμιση και με επικοινωνία και παρουσία σε μεγάλες διοργανώσεις που είναι κυρίαρχες».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *