Παρουσιάστηκε χθες το νέο λογότυπο του Δήμου Καβάλας

Στο πλαίσιο εκκίνησης του σχεδίου εφαρμογής του νέου τουριστικού λογοτύπου του Δήμου Καβάλας, η δήμαρχος Καβάλας κ. Δήμητρα Τσανάκα και η πρόεδρος της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ κ. Αναστασία Ιωσηφίδου παραχώρησαν συνέντευξη Τύπου χθες στις 7 το απόγευμα στο χώρο του θερινού κινηματογράφου «Ζέφυρος», όπου παρουσιάστηκε  το νέο λογότυπο, το σκεπτικό δημιουργίας του, οι προτεινόμενες εφαρμογές του, καθώς και οι ενέργειες που θ’ ακολουθήσουν. Παρών στη συνέντευξη  ήταν  και ο δημιουργός – εκπρόσωπος του γραφείου «elmo+savvidis» Σάββας Σαββίδης, που κέρδισε το σχετικό διαγωνισμό.

Αρχικά η κ. Τσανάκα τόνισε πως φέτος το καλοκαίρι διαπίστωσαν ότι η Καβάλα αποτελεί έναν τουριστικό προορισμό πολλών χωρών και ιδιαίτερα βαλκανικών, που θέλουν μια διέξοδο προς τη Μεσόγειο. Έτσι λοιπόν αντιλήφθηκαν ότι θα πρέπει να προετοιμαστούν κατάλληλα ως Δήμος Καβάλας για να κρατήσουν όλους αυτούς τους τουρίστες στην Καβάλα. Και φυσικά χρειάζονται και ξενοδοχειακές υποδομές, ενώ όπως τόνισε χαρακτηριστικά κανένας νέος σήμερα δεν ξεκινά να κάνει διακοπές χωρίς προηγουμένως να συμβουλευτεί το ίντερνετ για αυτό και είναι πολύ σημαντικό ο Δήμος Καβάλας να διαθέτει μια ιστοσελίδα φρέσκια και ζωντανή που να δίνει πληροφορίες σε όλους αυτούς που τις χρειάζονται. Τέλος, δήλωσε εξαιρετικά χαρούμενη που ένας Καβαλιώτης κέρδισε αυτό το διαγωνισμό για το λογότυπο μέσα από μια αδιάβλητη διαδικασία και εξέφρασε εκ νέου τη χαρά της που αυτοί που έκριναν κατέληξαν σε αυτήν την απόφαση.

Ο ΧΩΡΟΣ

Με τη σειρά της η πρόεδρος της «Δημωφέλεια» κ. Ιωσηφίδου τόνισε πως η επιλογή του Ζέφυρου για αυτήν τη συνέντευξη ήταν αυτονόητη καθώς αμέσως μετά τη συνέντευξη προβλήθηκε στην οθόνη το λογότυπο και άλλες χρήσιμες πληροφορίες αναφορικά με αυτό. Πρόκειται για το πρώτο τουριστικό λογότυπο της Καβάλας όπως τόνισε χαρακτηριστικά ενώ όπως σημείωσε ως πρόεδρος της επιχείρησης πήρε την εντολή από τη δήμαρχο για να δώσει ιδιαίτερη έμφαση στον τουρισμό. Στην ανάπτυξη του τουρισμού και πάνω σε αυτό εργάστηκαν σκληρά όπως είπε καθώς όταν ανέλαβε τα καθήκοντά της παρέλαβαν έναν τουρισμό κορεσμένο, ένα κορεσμένο τουριστικό προϊόν όπως χαρακτηριστικά είπε. Δούλεψαν σκληρά όλο αυτό το διάστημα με μεράκι και η ιδέα αυτού του λογότυπου ξεκίνησε από την Τουριστική Επιτροπή, όπου αποφάσισαν να θέσουν μια νέα βάση προσδίδοντας την τουριστική ταυτότητα της Καβάλας, πρόκειται για τουριστικό λογότυπο όπως σημείωσε χαρακτηριστικά που θεσπίστηκε και λειτουργεί για πρώτη φορά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση