Ολοκληρώθηκε η  έρευνα που εκπονήθηκε για λογαριασμό  της «Δημωφέλεια» με θέμα τη μέτρηση της ικανοποίησης των επισκεπτών της Καβάλας

Ολοκληρώθηκε η Α και Β φάση της έρευνας που εκπονήθηκε για λογαριασμό του Δήμου Καβάλας και της Κοινωφελούς Επιχείρησης Καβάλας «Δημωφέλεια» με θέμα τη μέτρηση της ικανοποίησης των επισκεπτών της Καβάλας από τη συνολική της εικόνα ως τουριστικού προορισμού. Η έρευνα διεξήχθη σε συνεργασία με το ΤΕΙ και το Σύνδεσμο Ξενοδόχων Καβάλας, ενώ όπως έγινε γνωστό από την πρόεδρο της «Δημωφέλεια» κ. Αναστασία Ιωσηφίδου ο αριθμός των ερωτηθέντων τουριστών είναι 1.600. Συγκεκριμένα ανέφερε πως «όχι απλά είναι ενδιαφέρον, αλλά μας βοηθάει εμάς που εμπλεκόμαστε στα θέματα του τουρισμού και θέλουμε να ανεβάσουμε το επίπεδο του τουριστικού μας προϊόντος να δρομολογήσουμε την επόμενη μέρα. Για πρώτη φορά λοιπόν ο Δήμος Καβάλας με τη «Δημωφέλεια» μετά από απόφαση της τουριστικής επιτροπής του Δήμου Καβάλας, συντάξαμε ερωτηματολόγιο το οποίο απευθύνθηκε σε τουρίστες επισκέπτες της περιοχής της Καβάλας και μάλιστα καθόλη τη διάρκεια του χρόνου. Ρωτάμε τους επισκέπτες κατά πόσο ικανοποιήθηκαν από διάφορα ζητήματα. Στο συγκεκριμένο μας βοήθησε το ΤΕΙ Καβάλας για τα ερωτήματα που απευθύναμε στους τουρίστες μας βοήθησαν φοιτητές από το ΤΕΙ Καβάλας σε συνεργασία φυσικά με τους καθηγητές τους. Τα αποτελέσματα μετά αφού τα πήραμε τα ομαδοποιήσαμε. Τα ερωτήματα έχουν πολύ ενδιαφέρον, π.χ.  για τη γαστρονομική ταυτότητα της πόλης μας που θέλουμε να αναδείξουμε κατά πόσο οι τουρίστες είναι ικανοποιημένοι από το φαγητό της πόλης. Ζητήσαμε επίσης στοιχεία της οικονομικής θέσης των τουριστών να δούμε λοιπόν τι τουρίστες έρχονται στην Καβάλα, τι οικονομικού επιπέδου και από ποιες περιοχές. Όλα αυτά λοιπόν τα ερωτήματα τα σχολιάσαμε, τα ομαδοποιήσαμε και αύριο (σ.σ. σήμερα) παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας. Έγινε και σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Ξενοδόχων οι οποίοι δέχθηκαν έξω από τα ξενοδοχεία τους να υπάρχουν τα συγκεκριμένα άτομα οι φοιτητές και να θέτουν τα ερωτήματα στους τουρίστες επισκέπτες, φυσικά εννοείται και με τη συνεργασία των υπαλλήλων της «Δημωφέλεια». Από κει και πέρα σκοπός μας είναι να συνεχίσουμε τη συγκεκριμένη έρευνα, δηλαδή θα τη συνεχίσουμε και την επόμενη χρονιά και μάλιστα θα τη μεγαλώσουμε, με την έννοια ότι θα ρωτήσουμε και τους τουρίστες επισκέπτες της περιοχής μας όχι μόνο αυτούς που βρίσκονται έξω από τα ξενοδοχεία αλλά και τους διερχόμενους τουρίστες. Είναι μια έρευνα που μπορεί να βοηθήσει τον οποιοδήποτε εμπλέκεται με την ανάδειξη του τουριστικού μας προϊόντος και δεν γνωρίζω να υπάρχει άλλος δήμος που να κάνει τέτοιου είδους προσπάθεια. Ίσως κάποια Περιφέρεια να έχει ασχοληθεί με ένα τέτοιο θέμα και μάλιστα πολύ πιθανόν να ασχοληθεί και η δική μας Περιφέρεια την επόμενη χρονιά με ένα τέτοιου είδους ερωτηματολόγιο για να ξέρει σε όλη την Περιφέρεια τι γίνεται. Εγώ χαίρομαι που είμαστε πρόδρομοι προσπαθειών. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να ξέρουμε τι τουρίστες έχουμε στην περιοχή μας και φυσικά και κατά πόσο είναι ικανοποιημένοι. Ώστε αν κάπου δεν είναι ικανοποιημένοι να το βελτιώσουμε. Υπάρχουν πολλά ερωτήματα στο ερωτηματολόγιο που όλα έχουν το δικό τους ενδιαφέρον διότι δεν είναι μικρή έρευνα. Όταν έχουμε ρωτήσει 1.600 τουρίστες στο Δήμο Καβάλας γίνεται κατανοητό ότι είναι πολύ μεγάλο το ποσοστό το οποίο ρωτάμε και έχει σημασία ότι δεν ρωτήσαμε μόνο τους τουρίστες που έρχονται τους καλοκαιρινούς μήνες. Είναι μια έρευνα που διήρκησε μεγάλο χρονικό διάστημα. Οποιοσδήποτε τρίτος ακούει ότι γίνονται τέτοιου είδους εγχειρήματα στο Δήμο Καβάλας βλέπει με άλλο μάτι την τουριστική περιοχή Καβάλα. Γιατί καταλαβαίνει ότι οι εμπλεκόμενοι με τον τουρισμό ασχολούνται πραγματικά με ενδιαφέρον προκειμένου να γίνει ένας από τους μεγαλύτερους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.