Οι σχεδιασμοί για την τουριστική προβολή Καβάλας παρουσιάστηκαν στην συνεδρίαση της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής

Συνεδρίασε την Δευτέρα η Επιτροπή  Τουριστικής Προβολής του Δήμου Καβάλας. Στο πλαίσιο αυτό,  τους λόγους για τους οποίους παρουσιάζεται φέτος τόσο νωρίς -στις αρχές Σεπτεμβρίου- το Σχέδιο Τουριστικής Προβολής του δήμου Καβάλας παρέθεσε  η πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης, Αναστασία Ιωσηφίδου, ενώ παράλληλα αναφέρθηκε και στους στόχους της Επιτροπής για την επόμενη χρονιά.

Αναλυτικά η  κ. Αναστασία  Ιωσηφίδου ανέφερε τα εξής:

«Για πρώτη φορά στα χρονικά της επιτροπής μας, το σχέδιο τουριστικής προβολής παρουσιάζεται στις αρχές Σεπτεμβρίου. Δύο είναι οι λόγοι που αποφασίσαμε να εισάγουμε προς έγκριση το σχέδιο τουριστικής προβολής νωρίτερα από ποτέ.

Ο πρώτος λόγος έχει να κάνει με την αυξητική πορεία των τελευταίων ετών και την πρόθεση της διοίκησης αν όχι να αυξήσει έτι περαιτέρω και τη νέα χρονιά τις επιδόσεις αυτές, τουλάχιστον να τις παγιώσει, σε μια χρόνια που όπως αφουγκράζεται η τουριστική αγορά το ελληνικό τουριστικό προϊόν θα δεχθεί μεγάλες πιέσεις, λόγω της πτώσης της τουρκικής λίρας και της ανάκαμψης των ανταγωνιστικών αγορών.

Ο δεύτερος λόγος αφορά την πρόθεση της διοίκησης, η υλοποίηση του σχεδίου να γίνει μετά από διεθνή διαγωνισμό και ως εκ τούτου το χρονικό διάστημα ώστε να είμαστε έτοιμοι αρχές του έτους, είναι ασφυκτικό.

Το φετινό σχέδιο τουριστικής προβολής διαφοροποιείται σε σχέση με τα προηγούμενα σε τρεις τομείς οι οποίοι και το χαρακτηρίζουν δίνοντας το στίγμα της πολιτικής μας για το 2019.

Πρώτον: Όπως είχαμε υποσχεθεί γινόμαστε ακόμη πιο εξωστρεφείς ανοίγοντας ακόμη περισσότερο την βεντάλια, έτσι ώστε φέτος να μιλάμε για την Καβάλα των τριών ηπείρων, αφού θα υπάρξει άμεση προβολή μέσω παρουσίας σε έκθεση ή διοργάνωσης event τόσο στην Ευρώπη (Αυστρία, Γαλλία, Αγγλία, Γερμανία, Πολωνία, Ρωσία, Σερβία, Ρουμανία, Κύπρος ), όσο και στην Ασία (Τουρκία, Ισραήλ, Ινδία, Κίνα , Ν. Κορέα), αλλά και στην Αμερική (ΗΠΑ). Με τον τρόπο αυτό και χωρίς να αυξάνεται καθόλου ο προϋπολογισμός μας, η Καβάλα επανακτά τον ρόλο της και αναδεικνύεται σε μητροπολιτικό κέντρο τουριστικής (και όχι μόνο) ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής μας.

Δεύτερον: Εισάγουμε την πόλη και κατ’ επέκταση τον δήμο μας στην εποχή των νέων τεχνολογιών με την χρησιμοποίηση των beacons για αμιγώς τουριστική χρήση. Έτσι, με συσκευές που θα τοποθετηθούν πλησίον των δύο εισόδων της πόλης επί της Εγνατίας, θα προσκαλούμε τον διερχόμενο να μας επισκεφθεί προσφέροντάς του όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για διαμονή, εστίαση και ξενάγηση, ενώ με συσκευές που θα τοποθετηθούν σε επιλεγμένα σημεία της πόλης θα τον καλούμε να επισκεφθεί μνημεία, τουριστικά αξιοθέατα, ακόμα και επιχειρήσεις, δίδοντάς του πλήρη πληροφόρηση περί αυτών, όπως γενικές πληροφορίες, τιμές εισιτηρίων εισόδου κλπ.

Τρίτον: Αποδεικνύοντας την απόλυτη προσήλωσή μας στην αναπτυξιακή προοπτική του τουριστικού μας προϊόντος κυρίως μέσω της προσπάθειας προσέλκυσης νέων επενδύσεων στον τουριστικό τομέα, σχεδιάζουμε για το πρώτο τρίμηνο του 2019 δύο παρουσιάσεις που αφορούν από κοινού τόσο την τουριστική προβολή όσο και τις δυνατότητες επένδυσης στον δήμο μας. Η πρώτη η οποία βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο προετοιμασίας θα διεξαχθεί στο Σενζέν της Κίνας με την στήριξη της τοπικής κυβέρνησης και περιμένουμε να κλειδώσουν οι ημερομηνίες τις επόμενες ημέρες αμέσως μετά και από την επίσκεψη στην Καβάλα την επόμενη εβδομάδα μελών του Κογκρέσου της Σενζέν. Η δεύτερη θα υλοποιηθεί με τη συμμετοχή μας στην έκθεση της Νέας Υόρκης που διοργανώνουν οι New York Times όπου αποτελεί ευκαιρία για εμάς για αναθέρμανση των σχέσεων με την εκεί παροικία των Καβαλιωτών οι οποίοι έχουν εκφράσει  την επιθυμία για την υλοποίηση επενδύσεων στη γενέθλιά τους γη.

Τελειώνοντας θα ήθελα να κάνω μία επισήμανση που αφορά και κάτι που διάβασα σήμερα στον ημερήσιο τοπικό τύπο σχετικά με τα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης ή αλλιώς γνωστά ως airBnB. Μέσα στο σχέδιο τουριστικής προβολής στον τομέα εκπαίδευσης επαγγελματιών που από πέρσι έχουμε ξεκινήσει υπάρχει σαφής αναφορά στους ιδιοκτήτες αυτών των καταλυμάτων, ώστε να εκπαιδευθούν μέσα από τη δράση του «σχολή τουρισμού». Η βραχυχρόνια μίσθωση είναι μία πραγματικότητα σήμερα και δεν επιτρέπεται σε κανέναν να εθελοτυφλεί».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.