«Ναι στον αγωγό ΤΑΡ, έξω από τα χωράφια όμως, ναι στα αναλογικά διόδια» τονίζει ο πρώην υπουργός   Γιώργος Καλαντζής

Με κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας ο αγωγός φυσικού αερίου ΤΑΡ δεν θα περάσει από τα Τενάγη Φιλίππων δηλώνει ο πρώην υπουργός κ.  Γιώργος Καλαντζής.

Ο πρώην υπουργός  σχετικά με τον ΤΑΡ δήλωσε ότι «Αναφορικά με το θέμα του ΤΑΡ έχω την θέση που είχα  πάντα όταν και από την θέση του Αντιπροέδρου της Βουλής στο γραφείο μου έγινε σύσκεψη όλων των φορέων και των εμπλεκομένων και όλων όσων έχουν άποψη για το θέμα αυτό!

Είχαμε τότε καταλήξει στην απόφαση ότι ο ΤΑΡ πρέπει να περάσει μέσα από τα σύνορα των χωραφιών και όχι μέσα από τα καλλιεργημένα χωράφια. Αυτή ήταν η θέση μου, αυτό είχαμε συμφωνήσει και τίποτε άλλο!

Αυτό πρέπει να ισχύσει και τώρα και τίποτε άλλο.

Σαφώς και πρέπει να γίνει ο ΤΑΡ. Εγώ πρώτος θα σταθώ όρθιος αν κάποιοι θελήσουν να μην γίνει ο ΤΑΡ. Αλλά και ο ΤΑΡ πρέπει να γίνει και οι καλλιέργειες δεν πρέπει να ενοχληθούν.

Τώρα αν περνούν από τις παρυφές του βουνού είναι ένα θέμα».

ΔΙΟΔΙΑ

Αναφορικά με τα διόδια ο ίδιος αναρωτήθηκε «Γιατί πρέπει τώρα να μπουν καινούρια διόδια; Σαφώς και πρέπει να γίνονται διόδια. Αλλά ο Υπουργός Μεταφορών κ. Σπίρτζης είχε εξαγγείλει την λειτουργία αναλογικών διοδίων σε όλη την Ελλάδα.

Η Εγνατία Οδός, την οποία έχουμε περπατήσει όλοι μας,  έχει διόδια. Τώρα που ξεκινά η διαδικασία για αναλογικά   διόδια,  τότε γιατί κάνει αυτή την κίνηση τώρα να κατασκευάσει νέα μετωπικά διόδια; Για να γκρεμίσει μετά από δύο χρόνια τα αναλογικά διόδια; Δεν πρέπει να πονηρευόμαστε γιατί το κάνει;

Για ποιο λόγο; Ας ξεκινήσει την λειτουργία απευθείας των αναλογικών διοδίων.  Ας μπαίνεις για παράδειγμα στην Ηγουμενίτσα, ας παίρνεις το χαρτάκι σου και μετά ας βγαίνεις στην Θεσσαλονίκη ή στην Καβάλα και να πληρώνεις με βάση το χαρτάκι σου!

‘Όπως γίνεται σε όλο τον κόσμο. Και αυτά περί ΤΑΙΠΕΔ ας μην μας τα λεν. Δεν είμαστε άσχετοι. Το ΤΑΙΠΕΔ και ελέγχεται και λειτουργεί από την εκάστοτε κυβέρνηση. Και το ΤΑΙΠΕΔ τι λόγο έχει; Θα πει το ΤΑΙΠΕΔ ότι πρέπει να κάνουμε κάθετα διόδια. Γιατί τώρα και σε δύο χρόνια να τα κατεδαφίσουμε; Πάμε σε κάτι άλλο, μετά τη δημοπράτηση όπου το κάθε διόδιο κοστίζει 5 εκ ευρώ και εμείς κόβουμε από τις συντάξεις, ξοδεύουμε για να κάνουμε τώρα κάτι που μετά θα καταστραφεί; Γιατί δεν πάμε κατευθείαν σε αναλογικά διόδια. Είμαστε σαφώς  υπέρ των διοδίων μια και δεν υπάρχει χώρα στον κόσμο που να είναι χωρίς διόδια. Αλλά θέλουμε αναλογικά διόδια και όχι αυτά που θέλουν να μας φέρουν τώρα, τα οριζόντια που είναι να γίνουν μάλιστα και σε σημείο εντελώς επικίνδυνο και ακατάλληλο στην Παράκαμψη της Καβάλας!

Άρα γιατί να μην λειτουργήσουμε έτσι, όταν μάλιστα η Εγνατία  Οδός στο παρελθόν δεν είχε καθόλου διόδια και μπορούσαμε ανά πάσα στιγμή να περάσουμε από την Ηγουμενίτσα έως την Αλεξανδρούπολη. Τώρα γιατί  να βάλουμε και να λειτουργήσουμε τα καινούρια διόδια; Αυτή είναι η δική μου απορία και αυτά τα περί ΤΑΙΠΕΔ ας τα ξεχάσουμε».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.