«Μπορούν να γίνουν παρεμβάσεις κυκλοφοριακές» δηλώνει η Αλεξάνδρα Τσανάκα αναφορικά με την οδό Βενιζέλου και όχι μόνο

Πολύς λόγος για την οδό Βενιζέλου και τα αστικά λεωφορεία που πρόκειται να επιστρέψουν σε αυτήν. Η μηχανικός και συγκοινωνιολόγος που επικαιροποίησε την συγκοινωνιακή μελέτη για το τμήμα που μονοδρομήθηκε,  έκανε σχετικές δηλώσεις  που αξίζουν να αναλυθούν…

Όπως τόνισε αρχικά «Στις εσοχές αριστερά στο δρόμο νομίζω ότι  λείπει η σηματοδότηση. Δεν είναι για μόνιμη στάθμευση, είναι για προσωρινή. Όλα αυτά τα μέτρα θέλουν αστυνόμευση. Αλλιώς δεν μπορούν να λειτουργήσουν. Αλλιώς πως θα μάθει ο κόσμος;

Εγώ βλέπω σταθμευμένα αυτοκίνητα μόνιμα. Οι εσοχές πρέπει να είναι ελεύθερες. Το σκεπτικό είναι ο πελάτης των καταστημάτων να σταματά, να ψωνίζει, να φεύγει. Την μελέτη την είχε κάνει η κ. Νικολαϊδου και συμφωνώ. Όσο για τα αστικά, ανάμεσα στις  8-9  το πρωί περνούσε ένα λεωφορείο ανά τρία λεπτά. Αυτό δεν γίνεται».

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Πρόσθεσε δε πως «Επίσης διάβασα την συνέντευξη του Προέδρου των Αστικών  Λεωφορείων και νομίζω ότι τα εισιτήρια που λέει ότι χάθηκαν λόγω της μεταφοράς των στάσεων από τη Βενιζέλου στην Ερυθρού έγινε γιατί τα σχολεία ήταν κλειστά όπως και το Ωδείο. Να δει όμως τις ανάλογες περιόδους, όταν ήταν ίδιες οι συνθήκες.

Ας γίνει μια δοκιμή όμως,  η Βενιζέλου δεν είναι αρτηρία και κεντρικός δρόμος. Είναι δευτερεύων δρόμος. Άρα δεν μπορούμε να δίδουμε πλήρη κυκλοφορία σε όλα τα λεωφορεία. Δύο γραμμές ίσως, αλλά με διαφορετικό ωράριο. Μια γραμμή για το Νοσοκομείο, μια για το Νεκροταφείο ίσως να έφερνε αραιά δρομολόγια.

Πρέπει να δημιουργηθεί κάτι άλλο αν θέλουμε να προχωρήσει το σχέδιο στη Βενιζέλου.  Να γίνει καλύτερα μια στάση απέναντι από την Μυροβόλο και να περιμένει εκεί ο κόσμος κανονικά. Εν πάσει περιπτώσει το βασικό μου πρόβλημα είναι να ανοίξουμε τα αστικά ώστε να την χρησιμοποιεί ο κόσμος και για να το κάνουμε αυτό πρέπει να βρούμε καλές στάσεις και να μην περνούν όλα τα αυτοκίνητα είτε από τη Βενιζέλου είτε από την Ερυθρού.

Όσο για τον κόμβο στον Άγιο Λουκά, τότε είχαμε και τον Κυριάκο Τυρολόγο εδώ και είχε γίνει φασαρία Ο κόμβος είναι μικρός τελικά. Αν δεν ήταν αυτός ο κόμβος θα χρειαζόταν φανάρια. Αυτό είναι και το καλό των κόμβων».

ΚΟΜΒΟΣ ΦΑΛΗΡΟΥ

Πρόσθεσε δε πως « Ένα τέτοιο σχέδιο έχουμε και για το Φάληρο, δηλαδή έναν οδικό κόμβο. . Έχουμε έτοιμη μελέτη, την έχει η Τεχνική Υπηρεσία  του Δήμου Καβάλας στα χέρια της και αναμένουμε την έγκριση. Χωράει εκεί κυκλικός κόμβος χωρίς φανάρια. Η διοίκηση του Δήμου θέλει τον κόμβο αρκεί να βρεθούν χρήματα. Εμείς κάναμε σχέδια περί των 800 χιλιάδων ευρώ. Μιλάμε για μικρό έργο. Ο κόμβος της Χρυσούπολης κάνει 1.5 εργολαβία. Γιατί το έργο θα έχει και ασφαλτικά αφού πρέπει να γίνει και δίκτυο ομβρίων υδάτων. Ελέγχεται βέβαια η μελέτη και ο Δήμος Καβάλας αναζητά λεφτά για να εκτελέσει το έργο που δεν μπορεί να μπει στο νέο ΕΣΠΑ. Αλλά ίσως και να βρεθεί άλλο κονδύλι αφού η προθεσμία έκλεισε στις 10 Σεπτεμβρίου οπότε δεν μιλάμε για αυτό το ΕΣΠΑ. Είναι ένα έργο που θα κρατήσει 12 μήνες και σαφώς θα υπάρξει ταλαιπωρία στον κόσμο αφού μιλάμε για κέντρο της πόλης. Εμείς έχουμε πρόταση για να λειτουργεί και τμήμα του δρόμου και άρα πρέπει να γίνει γρήγορα για να μην υπάρξει μεγάλη ταλαιπωρία του κοινού».

Σ.Σ. Η εφημερίδα μας διαφωνεί κάθετα με την μη επιστροφή των αστικών λεωφορείων στην Βενιζέλου, είναι μία επιτακτική ανάγκη για την εξυπηρέτηση των κατοίκων και των μαθητών της περιοχής. Αυτοί που σχεδίασαν το έργο, όπως και η κ. Τσανάκα που επικαιροποίησε την μελέτη όπως και την διαπλάτυνση των πεζοδρομίων, έπρεπε να τα είχαν σκεφτεί αυτά νωρίτερα και όχι να ¨αναθεματίζουν ” σήμερα καταστάσεις που δεν πρόβλεψαν… Διότι σήμερα ερχόμενοι αντιμέτωποι με τα όσα λανθασμένα έκαναν υιοθετούν την λογική “πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι”…

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση