Μεγάλα τα παράπονα των επαγγελματιών του υπό ανάπλαση τμήματος της Βενιζέλου καθώς έχει μειωθεί ο τζίρος τους κατά 30%
Μεγάλα είναι τα παράπονα των επαγγελματιών της οδού Βενιζέλου, του τμήματος που αναπλάστηκε, καθώς έχει μειωθεί ο τζίρος τους κατά 30%, γεγονός που τους ωθεί ακόμη και να μεταφέρουν τις επιχειρήσεις τους σε άλλο σημείο της πόλης. Δηλώσεις έκανε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου κ. Λεμονίδης, σημειώνοντας πως «συνομιλώντας με αρκετούς καταστηματάρχες από τη Βενιζέλου βλέπω ότι η μείωση του τζίρου είναι υπαρκτή, από κει και μετά είναι ένα έργο το οποίο έχει μπει σε τροχιά να πραγματοποιηθεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια, απλά περαιώθηκε με τη συγκεκριμένη δημοτική αρχή, αυτά έχουν ψηφιστεί από προηγούμενες δημοτικές αρχές. Το θέμα είναι πως όταν γίνεται ένα έργο θα πρέπει όλοι μας να λειτουργούμε σύμφωνα με τον κανονισμό. Όταν υπάρχει μέσα στο έργο προϋπόθεση όσον αφορά τη δημιουργία παρκίδων, εκεί θα πρέπει να είναι ολιγόλεπτη η στάθμευση ούτως ώστε να ψωνίζουν τα προϊόντα από τα καταστήματα οι εν δυνάμει πελάτες και να φεύγουν. Δεν μπορεί να σταθμεύουν σε μόνιμη βάση αυτοκίνητα και να κλείνουν όλες τις παρκίδες γιατί μετά αρχίζουν και δημιουργούνται κυκλοφοριακά προβλήματα. Εδώ θα πρέπει να τονίσω ότι το κυκλοφοριακό όσο και αν φαίνεται περίεργο σε τοπικό επίπεδο, αν εξαιρέσουμε δηλαδή το φορολογικό και ασφαλιστικό που είναι δύο ζητήματα σε πανελλήνια βάση, το κυκλοφοριακό είναι ένα πάρα πολύ μεγάλο πρόβλημα. Στη Βενιζέλου σε πολλά σημεία δεν τηρούνται οι χώροι φορτοεκφόρτωσης πάμπολλες φορές, αναγκάζονται τα φορτηγά από τις μεταφορικές εταιρίες να μπαίνουν σε άλλα σημεία δημιουργώντας προβλήματα στην κίνηση των οχημάτων. Και στην Ομονοίας χρηματαποστολές μπαίνουν βγαίνουν συνεχώς, σταματάνε στη μέση του δρόμου και η ουρά μπορεί να φτάσει και στο παλιό Νοσοκομείο. Επίσης υπάρχουν θέσεις για άτομα με Ειδικές Ανάγκες που δεν τηρούνται γιατί παρκάρει ο οποιοσδήποτε που δεν έχει την ανάλογη κάρτα. Όλα αυτά αν τα βάλουμε σε μια σειρά και δούμε σε καθημερινή βάση το τι προβλήματα υπάρχουν σε θέματα κυκλοφοριακά, είναι λογικό να υπάρχουν ζητήματα, μόνιμα δηλαδή προκαλούνται προβλήματα. Καμία δημοτική αρχή δεν μπορεί να φέρει εις πέρας ένα τόσο μεγάλο πρόβλημα όσο το κυκλοφοριακό, εάν οι ίδιοι μας δεν αποφασίσουμε ότι θα πρέπει να είμαστε συνετοί κι ότι θα πρέπει να αγαπάμε την πόλη μας και θα πρέπει να αγαπάμε το συνάνθρωπο. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να βάλουμε σε μια σωστή σειρά την πόλη μας. γιατί όσο θα σκεφτόμαστε τον εαυτούλη μας δεν πρόκειται να γίνει τίποτα σωστό».
ΑΠΟΨΗ
Συμπλήρωσε δε πως «όταν μας ζητήθηκε η άποψή μας το έργο ήδη είχε μπει σε πρόγραμμα και είχε ξεκινήσει. Θα γινόταν έτσι κι αλλιώς γιατί διαφορετικά θα κινδύνευε με απένταξη. Από κει και μετά εμείς έχουμε θέσει τους προβληματισμούς μας σύμφωνα βέβαια πάντοτε και με τα μέλη μας. είχαμε πει ότι η χάραξη θα έπρεπε να γίνει αντίθετα, δηλαδή αντί για είσοδο να είναι έξοδος για την πόλη. Το κυκλοφοριακό δυσχεραίνεται αν δεν υπάρχει αστυνόμευση στο παρκάρισμα επί της Ερυθρού Σταυρού, διότι εκεί πέρα αντί για τρεις λωρίδες γίνονται δύο να μην πω μιάμιση. Η Φιλίππου δεν είναι ο δρόμος διεξόδου από την πόλη όπως ακούστηκε από κάποιους. Για όλα αυτά λοιπόν δεν μπορώ να κρίνω τους ειδικούς για το αν είναι άστοχος ο σχεδιασμός ή μη, αυτά είναι θέματα επιστημόνων. Εμείς καλώς ή κακώς ζούμε στην πραγματικότητα και στην καθημερινότητά μας και αυτό που ως τώρα τουλάχιστον διαφαίνεται είναι ότι δεν προχωράει. Πρώτον γιατί τα καταστήματα έχουν μεγάλο πρόβλημα όσον αφορά τους τζίρους τους και για μας είναι το σημαντικότερο από όλα, κι από κει και μετά υπάρχουν προβλήματα κυκλοφοριακά. Δεν υπάρχει αστυνόμευση, διότι οι δημοτικοί αστυνομικοί είναι πολύ λίγοι στον αριθμό ώστε να μπορέσουν να προλάβουν όλη την πόλη και όλα τα προβλήματα που υπάρχουν. Θα πρέπει σίγουρα να βρεθεί μια λύση. Διότι υπάρχουν καταστήματα που είναι εκεί πάρα πολλά χρόνια και με λυπεί το γεγονός ότι μετά από τόσα χρόνια έχουν στη σκέψη τους να φύγουν. Και είναι λυπηρό».