ΚοινωνίαΚύριο άρθρο

Κυκλοφοριακό, παράνομη στάθμευση οχημάτων στις στάσεις και… λοιπά εμπόδια, είναι τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζει το Αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας

Τεράστιο πρόβλημα αντιμετωπίζει το Αστικό ΚΤΕΛ Καβάλας με το κυκλοφοριακό και την παράνομη στάθμευση των οχημάτων στις στάσεις των λεωφορείων. Ο νέος πρόεδρος του φορέα κ. Γιάννης Χαλεπιάδης σε δηλώσεις του έκανε έκκληση στους οδηγούς να μην σταθμεύουν στις στάσεις.

Πρώτα απ’ όλα έκανε λόγο για τις επισκέψεις του στους τοπικούς φορείς, αμέσως μετά την εκλογή του και είπε ότι «σίγουρα θέλουμε τη βοήθεια όλων. Πήγαμε για την εθιμοτυπική μας επίσκεψη, προβάλλαμε κάποια από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε και θέλουμε να έχουμε μια πολύ καλή συνεργασία μ’ αυτούς τους φορείς γιατί εμείς μπορεί να είμαστε ιδιωτική επιχείρηση αλλά υπάρχουν κάποιες νομοθεσίες οι οποίες μας ελέγχουν. Κι αυτές εδώ είναι και η Αντιπεριφέρεια, είναι και ο Δήμος. Και θέλουμε τη συνεργασία τους πάντοτε».

Για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν είπε ότι «υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με το κυκλοφοριακό, με το παράνομο παρκάρισμα των αυτοκινήτων και έρχεται και ακόμη ένα πρόβλημα, αυτό με τα διόδια. Εάν θα κατασκευαστούν τα διόδια και περάσει όλη αυτή η κίνηση, αυτών που θέλουν να μην πληρώσουν, και περάσουν μέσα από την Καβάλα, θα έχουμε μεγαλύτερο πρόβλημα. Για μας που έχουμε γνωρίσει την Κουντουριώτου με τα φορτηγά μέσα και με την τότε κίνηση, ξέρουμε τι θα αντιμετωπίσουμε. Και ένα παραπάνω που εκείνη η εποχή είχε και μια Βενιζέλου η οποία ήταν διπλής κατεύθυνσης. Τώρα έχει γίνει μονόδρομος, έχουν στενέψει οι δρόμοι μας, έχουν μικρύνει οι επιλογές για άλλη κατεύθυνση, τουλάχιστον από την πλευρά των μικρών οχημάτων. Γιατί εμείς, σταθερά σε δύο δρόμους κινούμαστε, δεν έχουμε άλλα περιθώρια μέσα στην Καβάλα. Η πόλη μας είναι δύσκολη».

ΣΤΟΛΟΣ 40 ΟΧΗΜΑΤΩΝ

Για τον στόλο του αστικού ΚΤΕΛ είπε ότι «το αστικό ΚΤΕΛ της Καβάλας έχει στο σύνολο 40 λεωφορεία. Τα 25 είναι ιδιόκτητα, τα οποία είναι 12μετρα και 15 είναι της εταιρίας εκ των οποίων τα δύο είναι μεγάλα -12μετρα- και τα υπόλοιπα 13 είναι μικρά, των 7, των 8, των 10 μέτρων.

Ο στόλος των αστικών ανανεώνεται. Και τα μεγάλα λεωφορεία ανανεώνονται αλλά και τα μικρά κοιτάζουμε να τα κάνουμε περισσότερα, για να μπορούμε να εξυπηρετήσουμε κι άλλες περιοχές της πόλης. Γιατί ήδη οι υφιστάμενες γραμμές έχουν πρόβλημα λόγω χώρου. Δηλαδή από μια Κολοκοτρώνη που λέγαμε ότι ήταν στενή και περνούσαμε άνετα κατά κάποιον τρόπο εάν δεν είχαμε εμπόδια στο δρόμο μας, τώρα έχει έρθει ένα έργο στον Μεντρεσέ που μας βγήκε μια ράμπα ΑμΕΑ μέσα στο δρόμο, έχει στενέψει πάρα πολύ ο δρόμος εκεί. Γίνεται η ζωή των οδηγών δύσκολη καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Κι αν κατά λάθος παρκάρει κάποιος παράνομα απέναντι απ’ αυτήν τη ράμπα, εκεί είναι το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε. Όπως και στην έξοδο από την Καμάρα που την προηγούμενη εβδομάδα τοποθέτησε εκεί η δημαρχία πλαστικούς στυλίσκους για να μην παρκάρουν. Όλοι οι δρόμοι στενεύουν συνεχώς από παρανόμως παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Εμείς ή πρέπει να διακόψουμε τη συγκοινωνία ή να βρούμε έναν άλλον τρόπο συγκοινωνίας. Πρέπει να μικρύνουμε το στόλο μας. Δυστυχώς για μας, τα ιδιωτικά αυτοκίνητα μας υποχρεώνουν βάση Νόμου να είναι 12μετρα. Οπότε, ό,τι αλλαγές γίνουν σε μικρά λεωφορεία πρέπει να τα κάνει η εταιρία. Η εταιρία, όμως, δεν έχει τη δυνατότητα να βγάλει άλλα 25 μικρά αυτοκίνητα για να εξυπηρετηθεί όλη η πόλη. Τα μικρά αυτοκίνητα έχουν μικρότερη χωρητικότητα. Μπορεί να είναι πιο ευέλικτα, να είναι ποιο γρήγορα στη δρομολόγησή τους αλλά έχουν μικρή χωρητικότητα. Οπότε πρέπει να γίνουν πιο τακτικά τα δρομολόγια, να γίνει πιο συχνή η συγκοινωνία».

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΚΛΑΔΙΑ

Με αφορμή τα δρομολόγια, σχολίασε για την επιβατική κίνηση ότι «είναι ικανοποιητική. Απλώς το θέμα είναι αυτό που λέω, ότι αντιμετωπίζουμε πολλά προβλήματα στην κίνηση. Στη διέλευση των οχημάτων από αυτούς τους δρόμους. Είτε είναι παρκαρισμένα, είτε είναι σε κάποιες γειτονιές, είτε είναι τα κλαδιά των δέντρων που ακόμη ο δήμος δεν μπόρεσε να συμμαζέψει, γιατί ασχολείται πρώτα με τα σχολεία. Δεν έχει προσωπικό, το καταλαβαίνουμε, το θέσαμε το θέμα στη δήμαρχο, πιστεύω ότι θα βρούμε ανταπόκριση. Κι αν δεν βρούμε, θα αναγκαστούμε να βάλουμε ιδιωτικό συνεργείο να καθαρίσει τους δρόμους. Δεν μπορώ εγώ αυτήν τη στιγμή, δηλαδή, να πηγαίνω στις εργατικές κατοικίες πίσω από Εθνικό Στάδιο και να περνάω μέσα από ένα τούνελ κλαδιών. Δεν χωράει το αυτοκίνητο να περάσει. Εάν θα βάλω το μικρό αυτοκίνητο, δεν μπορεί να σηκώσει τον όγκο των επιβατών από τα Κοιμητήρια. Έχουμε πρόβλημα. Πρέπει να ανοίξει ο δρόμος υποχρεωτικά».

Για το αν έχουν ενημερώσει την Τροχαία για το θέμα της παράνομης στάθμευσης των οχημάτων στις στάσεις των λεωφορείων, είπε ότι «ακόμη δεν μπόρεσα να πάω στην Τροχαία. Εάν δεν προλάβω σήμερα (σ.σ. χθες) να πάω, θα πάω από βδομάδα. Και στην Τροχαία και στο Λιμενικό, γιατί εμείς έχουμε και τους δύο που μας αστυνομεύουν στις περιοχές μας».

ΧΩΡΟΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ

Για το σταθμαρχείο στο Περιγιάλι είπε ότι «πράγματι έχουμε πάρει ένα οικόπεδο στην περιοχή του Αγίου Τρύφωνα στο Περιγιάλι αλλά εκεί θα γίνει χώρος στάθμευσης ορισμένων οχημάτων και θα γίνει πλυντήριο και πρατήριο καυσίμων μόνο για μας. Ιδιόκτητο, δηλαδή, μόνο για τη χρήση των δικών μας λεωφορείων. Δεν θα γίνει πρατήριο δημοσίας χρήσεως. Θα είναι για τον ανεφοδιασμό των λεωφορείων μας. Έχει βγει η άδεια για το πρατήριο και περιμένουμε τώρα τις πολεοδομικές άδειες για να μπορέσουμε να ξεκινήσουμε αυτό το έργο κάτω στο Περιγιάλι, γιατί οι τιμές των καυσίμων συνεχώς καλπάζουν προς τα πάνω και είναι ένα πάγιο έξοδο που είναι καθημερινό και δεν μπορούμε να το αποφύγουμε εμείς. Γιατί, είτε έχουμε επιβάτες, είτε δεν έχουμε, τα δρομολόγια πρέπει να εκτελεστούν κανονικά. Δεν μπορούν να παραμείνουν στις αφετηρίες και να πατάει ο επιβάτης το κουμπί και να λέει είμαι στη στάση έλα πάρε με».

ΕΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ ΣΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ

Κλείνοντας είπε ότι «θέλω να κάνω μια παράκληση. Οι στάσεις μας να παραμένουν από τους οδηγούς ανοιχτές. Να μπορούμε να προσεγγίζουμε τα πεζοδρόμια. Να παίρνουμε τους επιβάτες μας και να μην ενοχλούμε τους υπόλοιπους οδηγούς που βρίσκονται από πίσω μας. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε σήμερα είναι οι γεμάτες στάσεις. Αναγκαζόμαστε και σταματάμε τα αυτοκίνητά μας στη μέση του δρόμου και διαρκώς έχουμε το μένος των υπόλοιπων οδηγών: «Κλείσαμε το δρόμο, κλείσαμε το δρόμο». Εάν είναι ανοιχτές οι στάσεις και μπορέσουμε να προσεγγίσουμε το πεζοδρόμιο, θα γίνουν όλα πιο εύκολα για όλους».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *