«Κάναμε ότι ήταν ανθρωπίνως δυνατό με τα δρομολόγια» δήλωσε ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Καβάλας Στράτος Μακρογιαννίδης σε ότι αφορά την περίοδο του χιονιά

«Κάναμε ότι ήταν ανθρωπίνως δυνατό με τα δρομολόγια» δήλωσε ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Καβάλας κ. Στράτος Μακρογιαννίδης σε ότι αφορά την περίοδο του χιονιά που έπληξε και την πόλη της Καβάλας, απαντώντας και στη δήμαρχο κ. Τσανάκα ότι θα ήθελε να εκτελούνται δρομολόγια έστω και κάθε ώρα. Στις δηλώσεις του ο κ. Μακρογιαννίδης σημείωσε πως «δεν ξέρω τι πληροφόρηση είχε η κ. δήμαρχος, αλλά εγώ από ότι κατάλαβα δεν είχε πλήρη ενημέρωση επί των δρομολογίων. Και εστίασε μόνο στη μέρα Τετάρτη που δεν πραγματοποιήθηκαν τα δρομολόγια του Αστικού ΚΤΕΛ που είχε κάνει εκείνο τον παγετό, είχε τελειώσει και το αλάτι και δεν μπορούσαν να ρίξουν αλάτι για να μπορούμε και εμείς να μετακινήσουμε τους επιβάτες μας. Αν δεν κάνεις κάποια εργασία για να ανοίξουν οι δρόμοι ως δήμος ή ως περιφέρεια εμείς δεν μπορούσαμε να πάμε να κάνουμε τα δρομολόγια και να μεταφέρουμε τον κόσμο».

ΧΡΗΣΗ ΑΛΥΣΙΔΩΝ

Διευκρίνισε δε πως «η χρήση αλυσίδων έχει το εξής πρόβλημα. Όταν είναι στεγνός ο δρόμος, δηλαδή αν τα πέντε χιλιόμετρα ενός δρόμου είναι στεγνά και τα άλλα πέντε με χιόνια τι θα κάνει ο οδηγός, θα βγάζει στα πέντε χιλιόμετρα που είναι στεγνός ο δρόμος τις αλυσίδες; Εάν δεν τις βγάλει, στο στεγνό το δρόμο η αλυσίδα θα κοπεί. Με συνέπεια αν κοπεί θα τυλιχτεί και μέσα στον άξονα του λεωφορείου. Οπότε πώς ο οδηγός θα βγάλει την αλυσίδα, ο κόσμος μέσα διακινδυνεύει κλπ. Δηλαδή δεν μπορούμε εμείς εκ των πραγμάτων να υποχρεώσουμε κάποιον οδηγό να πάει σε ένα δρομολόγιο τη στιγμή που γλιστράει ο δρόμος και υπάρχει επικινδυνότητα των ατόμων, αλλά και για τον οδηγό. Τη στιγμή που ο οδηγός μας λέει δεν μπορώ να κάνω το δρομολόγιο γιατί οι συνθήκες δεν είναι καλές και το αυτοκίνητο γλιστράει. Δεν μπορούμε κι εμείς να τον υποχρεώσουμε γιατί κουβαλάμε κόσμο, δεν κουβαλάμε σάκους. Για αυτό και είμαστε λίγο διστακτικοί για τη σωματική ακεραιότητα και των επιβατών και των οδηγών. Η αλυσίδα είναι καλή όταν υπάρχει συνεχής χιονόπτωση, δηλαδή να πατάει πάνω στο χιόνι. Όταν πατάει  στο στεγνό εξυπακούεται ότι θα σπάσει η αλυσίδα με συνέπεια να τυλιχτεί μέσα στον άξονα και πώς θα τη βγάλεις, πώς θα την τραβήξεις, είναι μια σειρά πραγμάτων, δεν είναι εύκολο. Καλά ακούγεται βάζουμε αλυσίδα και περπατάμε, αλλά μόνο στο χιόνι».

ΧΙΟΝΟΛΑΣΤΙΧΑ

Συμπλήρωσε πως «το ίδιο συμβαίνει και με τα μίνι μπας. Με κάποιους κυρίους που συνεργαζόμαστε που φέρνουν ελαστικά, έχει κάτι ειδικά ελαστικά αλλά οι προμηθευτές μας αυτή τη χρονική στιγμή δεν έχουν. Είναι κάτι ειδικά λάστιχα που λέγονται χιονολάστιχα, τα οποία έχουμε παραγγείλει για τα μίνι μπας και θα μας έρθουν και εμάς, γιατί κι εμείς αιφνιδιαστήκαμε με τον καιρό αυτό και ήταν πρωτόγνωρος και για μας. Δεν είχαν οι προμηθευτές μας αυτά τα χιονολάστιχα και τα παρήγγειλαν από το εξωτερικό και ίσως σε κάποια άλλη φορά που να μη μας συμβεί και να μην το περιμένουμε, θα είμαστε με αυτά τα χιονολάστιχα, θα είμαστε εφοδιασμένοι να το αντιμετωπίσουμε. Θα είμαστε σε θέση με αυτά τα λάστιχα να εκτελέσουμε κάποια δρομολόγια με τα μίνι μπας, γιατί η αλυσίδα όπως προείπα έχει πρόβλημα. Μόνο με το χιονολάστιχο με κάτι καρφιά που έχει μέσα και πιάνει καλύτερα θα μπορούμε, κι αυτό όχι με σιγουριά, να φανταστεί κανείς ότι έχει και αυτό την επικινδυνότητά του. Θα προσπαθήσουμε πάντως να είμαστε πιο συνεπείς από την πλευρά μας».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.