ΚοινωνίαΚύριο άρθρο

Ικανοποίηση από πλευράς Συντονιστικής Επιτροπής για την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Καβάλας να επιμείνει στην προσπάθεια για αλλαγή όδευσης του αγωγού ΤΑΡ

Το Δημοτικό Συμβούλιο Καβάλας επικαιροποίησε στη προχθεσινή του συνεδρίαση την προηγούμενη απόφασή του για την αλλαγή όδευσης του αγωγού φυσικού αερίου ΤΑΡ ώστε να μην περάσει από τα Τενάγη Φιλίππων. Το μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής για την αλλαγή όδευσης του αγωγού κ. Παναγιώτης Αρσονιάδης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την στάση του δημοτικού συμβουλίου.

Συγκεκριμένα δήλωσε ότι «είναι μια, κατά τη δική μου άποψη, πολύ ευχάριστη στιγμή να βλέπω ότι οι άνθρωποι που ασχολούνται με την τοπική αυτοδιοίκηση, αυτό που λένε τελικά το εννοούν. Και το λέω γιατί αυτό δεν συμβαίνει με την ευρύτερη πολιτική σκηνή. Για ακόμη μία φορά χθες (σ.σ. προχθές) το δημοτικό συμβούλιο Καβάλας στάθηκε στο ύφος των περιστάσεων και φώναξε προς πάσα κατεύθυνση ότι είναι υπέρ της αλλαγής της όδευσης και ότι θα συμβάλλει κι αυτό με κάθε νόμιμο, και όχι μόνο, τρόπο. Κι όταν λέω «όχι μόνο» μην πάμε το μυαλό μας στην παρανομία, εννοώ τον ακτιβιστικό τρόπο. Στο να δημιουργήσει όλες εκείνες τις καταστάσεις και τις προδιαγραφές ώστε ο αγωγός να περάσει μόνο επάνω από το βουνό. Είναι, ίσως, το καλύτερο και πιο ηχηρό μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση, ακόμη και προς το Υπουργείο Περιβάλλοντος  και τον κ. Σταθάκη τον ίδιο, ο οποίος ήρθε εδώ και με περίσσιο εγωισμό και με περίσσιο τσαμπουκά προσπάθησε να χαλάσει ένα κλίμα το οποίο έχουμε δημιουργήσει αυτό το διάστημα εδώ σε όλη την Καβάλα, απ’ όλους τους φορείς και από το δημοτικό συμβούλιο και την Περιφέρεια, όλες τις συλλογικότητες, που όλοι ενωμένοι -μια γροθιά- αγωνιζόμαστε στο να αλλάξει αυτή η όδευση».

«Ο ΝΟΜΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΣ»

Πρόσθεσε δε πως «Αυτή η όδευση πρέπει να αλλάξει και με την ευκαιρία θέλω να ενημερώσω τον κόσμο ότι ο Νόμος είναι με το δικό μας μέρος και όχι με το μέρος της εταιρείας που κατασκευάζει το έργο. Πρέπει να αναφέρω, λοιπόν, ότι η συνθήκη του Άαρχους η οποία έχει γίνει και Νόμος του ελληνικού κράτους, προστατεύει τα δικαιώματά μας και λέει ξεκάθαρα ότι όταν δεν υπάρχουν σε τέτοιου είδους έργα διαβουλεύσεις τότε νομιμοποιούμαστε εμείς οι πολίτες στη διαμαρτυρία και φυσικά στο να σταματάμε οποιαδήποτε παρέμβαση. Οπότε, άλλοι έχουν το πρόβλημα. Το πρόβλημα το έχει η εταιρεία που κατασκευάζει το έργο και καλό θα ήταν να το λύσει μία ώρα αρχύτερα για το καλό όλων μας. Για το καλό της Ελλάδας, για το καλό της σύμβασης η οποία υπάρχει υπογεγραμμένη μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και όλων αυτών των φορέων που συμβάλλονται με τον αγωγό, να τελειώσει μια ώρα αρχύτερα το έργο και φυσικά αυτό να γίνει όχι στις πλάτες μας, όχι ανάμεσα στις ζωές μας, αλλά να γίνει επάνω από το βουνό, όπου κι εκεί θα υπάρχουν επιπτώσεις αλλά θα είναι οι μικρότερες δυνατές».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *