ΚοινωνίαΚύριο άρθρο

«Θα παλέψουμε μέχρι τελικής δικαίωσης για το θέμα των διοδίων» δηλώνει ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου  Γιώργος Γραμμένος

Σε καλό δρόμο είναι το θέμα των νέων διοδίων  στην Παράκαμψη της Καβάλας  μετά την μήνυση που κατέθεσε το Δασαρχείο  Καβάλας εις βάρος της Εγνατίας Οδού ΑΕ καθώς  δεν υπάρχει μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων. Σχετικές δηλώσεις έκανε ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Γιώργος Γραμμένος.

Όπως τόνισε αρχικά «Καταρχάς σε ό,τι αφορά το συλλαλητήριο για την Μακεδονία μας, θεωρώ ότι οι 4000 κόσμου που εκτιμώ ότι συγκεντρώθηκαν ήταν ένας καλός αριθμός, αν σκεφθεί κανείς ότι το συλλαλητήριο οργανώθηκε γρήγορα και δεν υπήρχε μεγάλος χρόνος προετοιμασίας και προβολής.

Για τα δεδομένα της Καβάλας ήταν μια ικανοποιητική συγκέντρωση και θα μπορούσε να ήταν καλύτερη.

Όλοι γνωρίζουμε ότι δύσκολα ο καβαλιώτης σηκώνεται να διαμαρτυρηθεί. Αυτό είναι το ελάττωμα μας».

ΔΙΟΔΙΑ

Αναφορικά με την υπόθεση των διοδίων ο ίδιος σχολίασε ότι  «Όταν ξεκίνησαν οι εργασίες κατασκευής του σταθμού διοδίων, μια ημέρα μετά το συλλαλητήριο και ανεβήκαμε στο σημείο, εγώ ο Αντιδήμαρχος κ. Τσουρουκίδης, οι δημοτικοί σύμβουλοι  κ. κ. Τσιρονίδης και  Κελαϊδάκης η ΕΓΝΑΤΙΑ ασχολούνταν με την σήμανση και έκανε προπαρασκευαστικές ενέργειες. Την επόμενη ημέρα έκανε το ίδιο και ξαφνικά βλέπουμε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μια τόσο μεγάλη και εκτεταμένη επέμβαση σε έναν χώρο που όταν και εγώ ο ίδιος τον είδα, δεν κατάλαβα ότι πρόκειται για δασικό χώρο.

Μάλιστα είχα την εντύπωση ότι πρόκειται για χώρο που είναι μέσα σε συντελεστή απαλλοτρίωσης, σε χώρο δηλαδή που είχε απαλλοτριωθεί για να ξεκινήσουν οι εργασίες για τα διόδια.

Όταν όμως είδαμε καλύτερα τα πράγματα καταλάβαμε ότι έγιναν τόσο μεγάλες εργασίες οι οποίες ξέφευγαν και από τα όρια της απαλλοτρίωσης. Αυτό δεν μπορεί να ήταν φυσιολογικό μια και μιλάμε για τρία επίπεδα.

Έτσι ψάξαμε να δούμε αν αυτές οι εργασίες μπαίνουν στα όρια της απαλλοτρίωσης. Πιστεύαμε ότι όλα γινόταν εντός ορίων. Όμως δεν είναι έτσι.

 

Ακόμη και στο απαλλοτριωθέν κομμάτι απαιτείται άδεια που δεν υπάρχει στην συγκεκριμένη περίπτωση. Μάλιστα κάνουν έργα σε δρόμο που οδηγεί από κάτω στον ΧΥΤΑ και πρέπει να γίνουν πολλές παρεμβάσεις για να συνεχίσουν. Θα βρουν και άλλα προβλήματα οι κύριοι αυτοί εμπρός τους. Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα.

Όσο και αν εμπλέκεται το υπουργείο θα φανεί η πρόθεση τους. Αν όντως ο υπουργός Μεταφορών κ. Σπίρτζης είναι ενάντιος στην κατασκευή διοδίων όπως λέει, ιδού πεδίο δόξης λαμπρό να κάνει αυτό που θέλει για να αποδειχθεί ότι υπερασπίζεται τη νομιμότητα και ότι δεν θα αφήσει τις παρανομίες να θριαμβεύσουν».

ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ

Πρόσθεσε δε πως «Από την άλλη οι παρεμβάσεις που έχουν γίνει είναι και εκτός των ορίων της απαλλοτρίωσης. Ένα μεγάλο κομμάτι είναι εκτός και δημιουργεί πρόβλημα επιπλέον αν σκεφτούμε ότι κινούνται μέσα σε δασική έκταση και χωρίς  Μελέτη   Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ)».

Ο ίδιος εκτίμησε ότι θα γίνουν και επαφές με τους κυβερνητικούς βουλευτές προκειμένου να δούνε αν τυχόν θα δοθούν άμεσα άδειες τις οποίες οι ιδιώτες κάνουν χρόνια για να πάρουν!

«Κανονικά πρέπει να έχουμε διακοπή μηνών ενώ ήδη οι αξιόποινες πράξεις έχουν γίνει για αυτό και το Δασαρχείο έχει ήδη υποβάλλει τις μηνυτήριες αναφορές. Οι υπηρεσίες του Δασαρχείου έκαναν αυτό που έπρεπε έγκαιρα.

Οι ίδιοι ζήτησαν όλα τα δικαιολογητικά για να δουν που υπάρχει επέμβαση εκτός ορίων, δηλαδή σε δασική έκταση.

Χτίζουν τα θεμέλια του κτηρίου σε σημείο που θα δούμε αν είναι σωστό. Θέλουμε να αναδείξουμε ότι η μελέτη για την κατασκευή των διοδίων είναι σε άλλο σημείο από αυτό που θέλουν. Οι αρμόδιοι να είναι βέβαιοι ότι θα μας βρουν εμπρός τους και ότι σε κάθε περίπτωση θα κάνουμε αυτό που πρέπει αν τελικά περιφρονήσουν την άποψη της πόλης και θα τους σταματήσουμε όπου μπορούμε.

Το μπαλάκι πέφτει στην πλευρά των κυβερνητικών και πρέπει όλοι να ενεργήσουμε κατάλληλα για να μην υπάρξει καμία υπόνοια σε σχέση με το έργο αυτό» κατέληξε .

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *