Κύριο άρθροΠολιτική

“Η Περιφέρεια ΑΜ-Θ στις απονομές των βραβείων effieawards 2024 “ δηλώνει ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Παναγιώτης Αρχοντής

Στις απονομές των βραβείων effieawards 2024, στην Αθήνα, εκπροσώπησαν την Περιφέρεια ΑΜΘ ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας και Αναπληρωτής Περιφερειάρχης κ. Θεόδωρος Μαρκόπουλος και ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Παναγιώτης Αρχοντής. Στην εκδήλωση παρέστη και «άνοιξε» τις βραβεύσεις ο υφυπουργός και εκπρόσωπος τύπου της ελληνικής κυβέρνησης κ. Παύλος Μαρινάκης.

Ο κ. Αρχοντής σημείωσε πως τα βραβεία αυτά αποτελούν τα σημαντικότερα για τον τουρισμό και τον επιχειρηματικό κόσμο.

Συγκεκριμένα ανέφερε ότι “Στις απονομές των βραβείων effieawards 2024, την Τετάρτη το βράδυ (11/7) στην Αθήνα, εκπροσωπήσαμε την Περιφέρεια ΑΜΘ ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας και Αναπληρωτής Περιφερειάρχης Θόδωρος Μαρκόπουλος – μια και απουσίαζε λόγω υποχρεώσεων ο Περιφερειάρχης μας κ. Τοψίδης και εγώ ως θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Παναγιώτης Αρχοντής. Στην εκδήλωση παρέστη και «άνοιξε» τις βραβεύσεις ο υφυπουργός και εκπρόσωπος τύπου της ελληνικής κυβέρνησης Παύλος Μαρινάκης.

Τα βραβεία αυτά αποτελούν μια από τις σημαντικότερες διακρίσεις στον χώρο του μάρκετινγκ μια επικοινωνία και τουρισμός πάνε μαζί. Είναι τα σημαντικότερα εργαλεία προβολής και στον τουρισμό και στον επιχειρείν γενικότερα.

Είναι βραβεία αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας ενώ μαζί με την ανάδοχο εταιρεία που μας πρότεινε να συμμετάσχουμε για να προβάλουμε την Περιφέρεια κάναμε μια καλή παρουσία της Περιφέρειας μας. Ο κ. Μαρκόπουλος βράβευσε και δύο από τις καμπάνιες που διακρίθηκαν, την HERTZ και την COSMOTE και ζήσαμε μια σημαντική δραστηριότητα προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος.

Ένα γεγονός που γίνεται κάθε δύο χρόνια και βραβεύει τη δημιουργική και θετική σκέψη Κάτι από τ ο οποίο δεν θα μπορούσαμε να λείπουμε ως Περιφέρεια και αυτό κάναμε….».

Η ΕΜΠΕΡΙΑ

Ο ίδιος έκανε λόγο για εμπλουτισμό εμπειριών. “Μιλάμε για τα σημεία των διαβουλεύσεων και αυτό που είδαμε σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα είναι ότι υπάρχει ένα τεράστιο κενό και θα πρέπει να σταθούμε από επάνω και με στρατηγική σκέψη πια να κάνουμε προβολή και το μάρκετινγκ να  μας δώσει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Είναι σχέδιο και στο επόμενο στάδιο θα μπει στο master PLAN” τόνισε καταληκτικά.