Η πεζοδρόμηση της οδού Αβέρωφ έχει φορτίσει σημαντικά συγκεκριμένα σημεία στην πόλη
Το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Καβάλας έχει ξεπεράσει κάθε πρόβλεψη. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Eurotaxi Γεράσιμο Τερλάκη ήταν αναμενόμενο αλλά όχι σε αυτό τον βαθμό, κάτι που οφείλεται και στην πεζοδρόμηση της οδού Αβέρωφ. Ο κ. Τερλάκης σε δηλώσεις του για το θέμα τόνισε πως «το κυκλοφοριακό είναι ένα καθημερινό φαινόμενο και δυσκολεύει τις ζωές όλων, τόσο των επαγγελματιών οδηγών αλλά και όλων των πολιτών καθώς πολλές φορές όταν μπλοκάρει το κέντρο, η δυσλειτουργία είναι άμεση».
ΑΠΟΦΟΡΤΙΣΗ
Το κύριο πρόβλημα σύμφωνα με τον κ. Τερλάκη παρουσιάζεται στην κεντρική πλατεία της πόλης όπου φορτίζεται από μεγάλο όγκο οχημάτων. «Ένας λόγος που έχουμε περισσότερα οχήματα στην πλατεία είναι η πεζοδρόμηση της οδού Αβέρωφ, με αποτέλεσμα κάποιος που θέλει να οδεύσει στην οδό Ομονοίας, θα πρέπει αναγκαστικά είτε να κάνει τον γύρο της πλατείας, είτε να πάει από την οδό Κουντουριώτου. Το σίγουρο είναι πως όλα τα οχήματα θα συγκεντρωθούν σε συγκεκριμένα σημεία στην πόλη, θα πρέπει λοιπόν να βρεθεί τρόπος να αποφορτιστούν τα σημεία αυτά, σε διαφορετική περίπτωση, ότι και να κάνουμε θα είναι μάταιο» όπως δήλωσε χαρακτηριστικά.
ΚΥΚΛΙΚΟΣ ΚΟΜΒΟΣ
Την ίδια ώρα μάλιστα που θα δημιουργηθεί κι ένας κυκλικός κόμβος στα παλιά Δικαστήρια, ακόμα ένα σημείο το οποίο προβληματίζει τους επαγγελματίες οδηγούς καθώς όπως ανέφερε ο κ. Τερλάκης «δεν έχει υπάρξει ακόμα λύση στην περιοχή εκείνη και αν μπλοκάρει, το υπόλοιπο κομμάτι που θα οδηγεί προς τον κυκλικό κόμβο, δεν θα έχει με την σειρά του δυνατότητα να μπορέσει να προσεγγισθεί από κάποιο αυτοκίνητο το οποίο θα θελήσει να εισέλθει στον κυκλικό κόμβο. Έτσι λοιπόν θα δημιουργήσουν ακόμα ένα κομμάτι απρόσιτο προς τα αυτοκίνητα. Η επικοινωνία μας με τον Δήμαρχο Καβάλας είναι συνεχής, το θέμα από εκεί και πέρα είναι να εισακουστούμε. Εμείς μπορεί να παρουσιάζουμε τις μελέτες μας για το δικό μας θέμα που είναι οι πιάτσες ταξί, στο κυκλοφοριακό κομμάτι όμως οι μελέτες οι οποίες γίνονται από συγκοινωνιολόγους μπορούν να μας βρούνε αντίθετους. Βιωματικά μπορούμε τόσο εμείς όσο και οι οδηγοί λεωφορείων να δείξουμε που ακριβώς υπάρχει το θέμα και πότε, από εκεί και πέρα όμως οι ειδικοί είναι αυτοί που θα αποφασίσουν για τις κατευθύνσεις που θα παρθούν».