Η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Καβάλας «Δημωφέλεια» προσάρμοσε την λειτουργία της στα νέα δεδομένα

Η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Καβάλας «Δημωφέλεια» λειτουργεί κανονικά παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν ενώ και το Φεστιβάλ Cosmopolis αναμένεται με κάποιο τρόπο να γίνει όπως διαβεβαιώνει ο πρόεδρος της κ. Τάκης Αγγελίδης.

 Όπως ανέφερε αρχικά «Πράγματι  όπως όλες οι επιχειρήσεις, είτε ιδιωτικού είτε δημοσίου τομέα, έτσι και η “ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ” προσάρμοσε τη λειτουργία της στα πλαίσια των κυβερνητικών διατάξεων και εντολών για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Πολλές δομές ανέστειλαν τη λειτουργίας τους, όπως π.χ. Κ.Δ.Α.Π., Πυθαγόρας, σχολές χορού, πολιτιστικοί σύλλογοι, Κάστρο, τουριστικό περίπτερο, αθλητικές εκδηλώσεις.

 Ενδοϋπηρεσιακά, σύμφωνα με τις πρόσφατες εγκυκλίους και διατάξεις, λειτουργήσαμε με μειωμένο προσωπικό, για την αποφυγή συνωστισμού, είτε με την εκ περιτροπής εργασία, είτε με τηλεργασία, είτε με άδεια ειδικού σκοπού κ.τ.λ. Είναι νωρίς να μιλάμε για επαναλειτουργία και όλα θα εξαρτηθούν από το τι θα αποφασίσουν τα αρμόδια υπουργεία για αντίστοιχες δομές. Πολλά ειπώθηκαν αλλά θέλουμε ειδικά μέτρα που θα αφορούν σε Φεστιβάλ. Αν απαγορευθούν τα πάντα προφανώς δεν θα γίνει καμία εκδήλωση.

 Σε αυτήν την περίοδο υπήρξε σημαντική μείωση εσόδων, ενώ όσον αφορά τα έξοδα από αναβληθείσες εκδηλώσεις, αυτά θα μειωθούν κατά βάση από το φεστιβάλ Cosmopolis. Το διάστημα από αρχές Μαρτίου μέχρι τέλος Απριλίου είχαμε υστέρηση εσόδων περίπου 70.000 €».

 ΓΙΑ ΤΟ COSMOPOLIS

Για εκδηλώσεις του Καλοκαιριού κι ειδικότερα για το Cosmopolis τόνισε ότι  « Περιμένουμε να εξειδικευτούν και να οριστούν με σαφήνεια τα μέτρα που αφορούν τα φεστιβάλ και τις εκδηλώσεις. Εννοώ, αν τελικά απαγορευτούν όλα και ανεξάρτητα από το μέγεθος μαζικότητας (δεν είναι σαφές ακόμα), προφανώς δε θα γίνει καμία εκδήλωση.

 Εδώ να πω το εξής. Επειδή αντιμετωπίσαμε ως νέα διοίκηση, με τη σύμφωνη γνώμη του Δημάρχου το φεστιβάλ Cosmopolis με διαφορετική λογική και μεθοδολογία σε σχέση με ότι γινόταν έως σήμερα, προσλάβαμε έναν άνθρωπο με εμπειρία είκοσι και περισσότερων χρόνων στη διοργάνωση φεστιβάλ.

 Έχει γίνει πολύ σοβαρή δουλειά και με αυστηρά επαγγελματική προσέγγιση το φεστιβάλ ανασχηματίστηκε, ανάλογα με τα ενδεχόμενα σενάρια που πιθανολογούσαμε για την πανδημία. Μέχρι στιγμής δύο φορές έχει αναθεωρηθεί, ούτως ώστε να είμαστε έτοιμοι για κάθε ενδεχόμενο. Οργανώθηκαν πολλές δράσεις διάρκειας 6 μηνών με κόστος που μέχρι τώρα στοίχιζαν στο δήμο οι 4 μέρες.

 Αμέσως μόλις εμφανίστηκε το πρόβλημα του κορωνοϊού επιλέχτηκε εναλλακτικό νέο μοντέλο, υποστηρίζοντας εγχώριους καλλιτέχνες, εξοικονομώντας πάνω από 100.000 €. Ενώ ήδη χτίστηκε νέα εταιρική ταυτότητα του φεστιβάλ, δημιουργήθηκε νέα ιστοσελίδα με αυτονομία έκδοσης εισιτηρίων, χωρίς να δίνεται προμήθεια σε ενδιάμεσους τύπου Viva (περσινή προμήθεια πάνω από 1.500 €), δημιουργήθηκε τμήμα προβολής και υποστήριξης του φεστιβάλ πανελληνίως. Αρκεί να σας πω ότι ένα μόνο video, με εκτενή αναφορά της Καβάλας σε όλη την Ελλάδα, είχε απήχηση σε πάνω από 300.000 πολίτες. Εννοώ το βίντεο με τη διασκευή του τραγουδιού «Από το πάρκο στη Μυροβόλο». Ας μην βιαστούμε λοιπόν να πούμε κάτι για το Φεστιβάλ. Εξάλλου το Κοσμόπολις έχει πάει μέχρι Νοέμβριο και μέχρι τότε δεν ξέρουμε πως θα είμαστε. Πάντως είμαστε έτοιμοι για κάθε ενδεχόμενο.».

 ΠΕΡΙ ΤΑΠ

Για τη διευκόλυνση στον ΤΑΡ, στο λεβητοστάσιο του δήλωσε ότι « Σε πρόσφατο Διοικητικό Συμβούλιο της «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» αποφασίστηκε η σύναψη προσυμφώνου σύστασης δουλείας διόδου επί ακινήτου της «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ», όπου ουσιαστικά παραχωρούμε μία λωρίδα – ένα δρόμο για να συνδεθεί ο αγωγός με ένα βαλβιδοστάσιο που έχει κατασκευαστεί από τον ΤΑΡ σε όμορο οικόπεδο του αγόρασε η εταιρεία “Trans Adriatic Pipeline – T.A.P.” – Διαδριατικός Αγωγός Φυσικού Αερίου, με τιμή 2,20 € ανά τετραγωνικό μέτρο. Εμείς συμφωνήσαμε τιμή 2,40 € ανά τετραγωνικό μέτρο, χωρίς να προβούμε στην πώληση του ακινήτου, που σημαίνει ότι μπορούμε μετά το πέρας της σύμβασης να το χρησιμοποιήσουμε με άλλο τρόπο. Συνεπώς μας μένουν και τα χρήματα και το ακίνητο για μελλοντική αξιοποίηση, με σύμφωνη γνώμη ή με σχετική γνωμοδότηση του πληρεξούσιου δικηγόρου».  Όσον αφορά τη συμφωνηθείσα σύμβαση  τόνισε ότι «Ξέρω ότι θα κάνει ο ΤΑΡ έργο 6 εκ ευρώ για την ύδρευση στην περιοχή υπόσχεση που δεν αφέθηκε στην τύχη της».

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

 Περί του διαγωνισμού που θα γίνει το προσεχές διάστημα για το μάρκετινκ εξήγησε ότι «Το έργο «Σύστημα Μάρκετινγκ της πόλης της Καβάλας» εντάσσεσαι στη Στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης του Δήμου Καβάλας», με χρηματοδότηση 205.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. 205.000,00€  επιχορηγούμενη 100% από το Επιχειρησιακό Σχέδιο ΑΜΘ 2014-2020.

 Το Σύστημα Marketing για την πόλη της Καβάλας επιδιώκει να αποτελέσει τη βάση και τον οδηγό για τη στρατηγική τοποθέτηση της πόλης της Καβάλας στον παγκόσμιο χάρτη και να τη βοηθήσει να καταστεί και να αναδειχθεί σε μεσογειακό ορόσημο τουριστικού, πολιτιστικού, ερευνητικού και επιχειρηματικού ενδιαφέροντος.

 Συγκεκριμένα, το έργο περιλαμβάνει 3 δράσεις: Δράση 1: Σχέδιο Μάρκετινγκ. Το σχέδιο μάρκετινγκ θα ερευνήσει, εντοπίσει και αξιοποιήσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που αποτελούν τα κύρια «συστατικά» της «μοναδικότητας» της πόλης της Καβάλας (ενδεικτικά: Πολιτισμός, Εκπαίδευση, Τουρισμός, Περιβάλλον, Επιχειρηματικότητα, κτλ.) και θα αποδώσει στο καθένα τον χαρακτήρα ενός «ιδιαίτερου αγαθού» (δηλ. θα αναπτύξει επιμέρους σχέδια μάρκετινγκ ανά τομέα). Δράση 2: Τοπικό Σύμφωνο Ποιότητας. Το τοπικό σύμφωνο ποιότητας (Τ.Σ.Π.) θα αποτελέσει τη βάση ανάπτυξης και εδραίωσης προδιαγραφών και κριτηρίων για τη διασφάλιση της ποιότητας στον τομέα των υπηρεσιών. Το Τ.Σ.Π. αρχικά θα επικεντρωθεί στον τομέα της γαστρονομίας και έπειτα θα επεκταθεί και σε άλλους τομείς υπηρεσιών. Δράση 3: Σχέδιο Branding Το σχέδιο branding θα έχει ως αντικείμενο τη «σηματοποίηση» της πόλης και της συνολικής διαφημιστικής εκστρατείας για το νέο προφίλ της. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που θέλει δουλειά και πρέπει να βρεθούν συνεργασίες από ανθρώπους που ξέρουν να κάνουν δουλειά/ Αυτοί θα επιλεγούν βέβαια μετά από διαγωνισμό».

 ΕΤΟΙΜΗ ΜΕΛΕΤΗ

Τέλος σημείωσε ότι ελέω ιού δεν υπάρχουν και πολλά νέα στην Δημοτική Αγορά αν και υπάρχει μελέτη έτοιμη για τον εκσυγχρονισμό της Δημοτικής Αγοράς. «Θέλουμε η Δημοτική Αγορά να αποκτήσει ξανά την ελκυστική εικόνα που της αρμόζει ενώ είμαστε έτοιμοι για να προετοιμάσουμε το έδαφος να κάνουμε τις μελέτες και μόλις βρεθούν τα λεφτά να πάμε σε ανακαίνιση που όπως υπολογίζουμε θα ξεπεράσουμε και το 1 εκ. ευρώ.

 Έτσι και αλλιώς θα υπάρξει μείωση δαπανών αν δεν γίνουν τα φεστιβάλ αλλά θα υπάρχει και σχετική μείωση εσόδων μεγαλύτερη από αυτή των εξόδων μια και δεν θα υπάρχουν τα έσοδα που θα είχαμε αν  δεν υπήρχε ο ιός. Από Μέσα Μαρτίου μέχρι τέλη Απριλίου έχουμε ζημιά περί τις 70 χιλιάδες ευρώ. Για παράδειγμα το μίνι μπάσκετ είχε και έξοδα και έσοδα. Εμείς πάλι ως νέα διοίκηση δεν είχαμε υπολογίσει πολλές εκδηλώσεις μια και δεν ήμασταν ως η προηγούμενη διοίκηση που κάθε μέρα είχε εκδηλώσεις δεν έχουμε τόσα κέρδη. Από την άλλη όμως έχουμε χάσιμο εσόδων, όπως από το Φρούριο που είναι κλειστό αλλά και από άλλες πολλές δομές» τόνισε καταληκτικά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.