ΚοινωνίαΚύριο άρθρο

«Η αγορά θέλει τον επισκέπτη και δεν κάνει εξαιρέσεις» δηλώνει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου  Βασίλης Λεμονίδης

Η αγορά της Καβάλας κινείται στους δικούς της ρυθμούς καθώς την 1η Μαΐου ξεκίνησαν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις. Ο πρόεδρος του εμπορικού Συλλόγου κ. Βασίλης Λεμονίδης έκανε σχετικές δηλώσεις.

Όπως τόνισε αρχικά «Ξεκίνησαν λοιπόν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις από την 1η Μαΐου και είναι αλήθεια πως περιμένουμε κάτι καλύτερο από αυτό που περιμέναμε από τις αρχές του χρόνου. Το τρίμηνο για να μην πω το τετράμηνο αυτό ήταν το χειρότερο και το πιο τρομακτικό διάστημα για τα μαγαζιά μας, για την κίνηση και τους τζίρους μας. Και πραγματικά έχουμε συσσωρεύσει και άλλα χρέη και πραγματικά δεν πάει άλλο. Ξεκινάμε με την άνοιξη και μαζί με τον καιρό που έχει καλυτερεύσει, ελπίζουμε να καλυτερεύσει και η κίνηση.

Ήρθαν απρόσμενα οι καλύτερες καιρικές συνθήκες και ευχόμαστε μαζί με αυτές να έρθει και η Άνοιξη στην κατανάλωση.

Βέβαια είναι κάτι πάρα πολύ δύσκολο αφού βλέπουμε ότι τέλος του μήνα ή αρχές του μήνα τα μόνα καταστήματα που δουλεύουν με μεγάλη επιτυχία και με μεγάλες ουρές είναι τα ΑΤΜ.

Από εκεί και πέρα ο κόσμος και με  τα λεφτά που παίρνει προσπαθεί να τακτοποιήσει οφειλές είτε προς το δημόσιο, είτε προς τράπεζες, προς χρέη. Οπότε λίγα χρήματα του απομένουν για να έρθει στην αγορά μας.

Άρα το εκπτωτικό μας διάστημα που ξεκίνησε έχει μεγάλα ποσοστά σε όλη την αγορά, κύρια στην ένδυση και στην υπόδηση. Είναι ένα 15θημερο στην καρδιά της αγοραστικής σεζόν. Υπάρχουν νούμερα και μεγέθη σε πληρότητα και σε αυτό το διάστημα διεξάγεται το εκπτωτικό μας διάστημα!

Ένας καταναλωτής, ντόπιος ή από όμορους νομούς ή επισκέπτες που ήρθαν κατά χιλιάδες και αυτοί όλοι θα ωφεληθούν από την εκπτωτική αυτή περίοδο».

ΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ

Ερωτηθείς σχετικά με τους τουρίστες που έρχονται στην Καβάλα  ο κ. Λεμονίδης υποστήριξε ότι θα «πρέπει να καταλάβουμε πως ότι έρχεται σαν εξωτερικό χρήμα μας δίδει την προστιθέμενη αξία που δεν μπορούμε να κερδίσουμε από την τοπική αγορά.

Αυτό είναι δεκτό. Όποιος λέει ότι δεν μας κάνει αυτός ο τουρίστας ή ο άλλος γιατί δεν μας δίδει πολλά, λέει λάθος. Όλους τους τουρίστες τους θέλουμε γιατί όλοι αφήνουν χρήματα και είναι καλό να δείχνουμε την καλύτερη δυνατή εικόνα.

Καλό είναι να έχουμε καλή εικόνα, να φοράμε το καλύτερο μας χαμόγελο γιατί έτσι γινόμαστε οι καλύτεροι πρεσβευτές της τοπικής μας αγοράς.

Από εκεί και μετά αυτό που συνέβη πέρσυ ήταν από Μάιο μέχρι Σεπτέμβριο να δεχθούμε πολύ μεγάλο κύμα τουριστών, να υπάρχει μεγάλη πληρότητα και στο νησί της Θάσου  και στην Τούζλα και στην Κεραμωτή και να έχουμε ένα αγοραστικό ενδιαφέρον από άτομα που δεν τα είχαμε τα προηγούμενα χρόνια.

Αν συμβεί αυτό και φέτος θα είναι πολύ σημαντικό. Διότι έρχεται χρήμα τα οποίο πρέπει να εκμεταλλευτούμε διότι μας βοηθάει τους χειμερινούς μήνες που είμαστε εμείς και εμείς. Όσο και αν θέλουμε στην πόλη μας να μεγαλώσουμε την τουριστική περίοδο και παρά τις κινήσεις που γίνονται πολύ σωστά από τους φορείς μας, και από τους ανθρώπους του τουρισμού οι καιρικές συνθήκες μας φέρνουν τον τουρισμό. Μόνο αν πάμε σε άλλες μορφές και περάσουμε σε τουρισμό σε Μάιο και πέρα από τον Σεπτέμβριο. Εμείς είμαστε ανοικτοί σε προτάσεις και αναμένουμε» κατέληξε.

ΠΕΡΙ ΑΤΜ

Ο ίδιος αναφορικά με το κλείσιμο του υποκαταστήματος της τράπεζας Πειραιώς και την αύξηση της κίνησης στα ΑΤΜ δήλωσε ότι   «Όποιος θέλει να κάνει μια αλλαγή, καλό είναι να ενημερώνει λίγο πιο μπροστά για αυτά που πρόκειται να συμβούν, για να γίνονται οι αλλαγές πιο ομαλά. Όταν Παρασκευή μεσημέρι ανακοινώνεται ότι κλείνει  ένα τραπεζικό κατάστημα που διέθετε δύο ΑΤΜ και εξυπηρετούσε πολύ κόσμο, τότε δημιουργείται θέμα. Εμείς απλά ενημέρωση έγκαιρα θέλαμε ώστε να ενημερωθεί και ο κόσμος μας γρήγορα.

Αυτή είναι η μια πλευρά της υπόθεσης. Από την άλλη τώρα, εμείς θα δούμε ένα νέο τραπεζικό κατάστημα στην ίδια θέση, που από ό,τι λέγεται όμοιο του δεν θα υπάρχει στην Ελλάδα σε θέμα ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης. Κάτι νέο, σύγχρονο, που χρειάζεται στην πόλη μας. Όλοι μας σχεδόν έχουμε εξοικείωση με την χρήση των υπολογιστών.

Απλά σε μια περίοδο που υπάρχουν κλεισίματα τραπεζικών καταστημάτων, δεν γίνεται από ένα ΑΤΜ να εξυπηρετούνται δύο τράπεζες. Είναι η ταλαιπωρία του κόσμου. Εμείς δεχθήκαμε παράπονα από τον κόσμο από την Παρασκευή το μεσημέρι ακόμη, ώστε με τις επιστολές μας και τις έγγραφες διαμαρτυρίες μας, από την πρώτη στιγμή να αναδείξουμε το όλο ζήτημα.

Ο ρόλος μας μέσα στις τοπικές κοινωνίες που ζούμε είναι αυτός. Να προασπίζουμε συμφέροντα και να αναδεικνύουμε θέματα. Απάντηση λάβαμε και την επόμενη ημέρα ο περιφερειακός διευθυντής ήρθε στο γραφείο μου, μου είπε τι θα γίνει και εγώ το διάβασα και στον τοπικό Τύπο. Ας δώσει η τράπεζα όμως την ανακοίνωση της για το μέλλον του καταστήματος.

Οι τράπεζες άλλωστε ξέρουν ότι ο κόσμος έχει πάει στο ΑΤΜ, στο ebanking. Ο παραδοσιακός τρόπος να πηγαίνει ο κόσμος στο γκισέ της τράπεζας έχει περάσει πια».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *