Ηλεκτρονική πλατφόρμα δημιούργησε ο Δήμος Καβάλας για την εξυπηρέτηση των δημοτών

Ο Δήμος Καβάλας έχει δημιουργήσει μία πλατφόρμα για τους δημότες και  επαγγελματίες για όλα τα θέματα  που τους  αφορούν. Ο δημοτικός σύμβουλος κ. Μιχαηλίδης είναι υπεύθυνος για την λειτουργία και έκανε σχετικές δηλώσεις.

Σύμφωνα με τον ίδιο «Η πλατφόρμα έχει ενεργοποιηθεί. Μπορεί να μπει ο πολίτης, να συμπληρώσει τα προσωπικά του πεδία και τον αριθμό παροχής και όλα να προχωρήσουν με τους κωδικούς ΤΑΧΙΣ. Έτσι πιστοποιείται ο κάθε ενδιαφερόμενος. Από εκεί και μετά όλα είναι εύκολα.

 Ένα σημαντικό βήμα εκσυγχρονισμού, ένα άλμα στην ποιοτική εξυπηρέτηση των δημοτών του, που έκανε από την Τετάρτη 29 Απριλίου 2020 ο Δήμος Καβάλας. Ο πολίτης χρειάζεται να μπει και να κάνει αίτηση είτε για το Δημοτολόγιο, το Ληξιαρχείο είτε για την Απαλλαγή τελών. Εκεί μπορεί να πάρει ηλεκτρονικά πιστοποιητικά όσοι το χρειάζονται.

 Εμείς το δοκιμάσαμε εσωτερικά, δεν ξέρουμε ποιοι και πόσοι έκαναν αίτηση αλλά θα δούμε για να έχουμε και αριθμητικά στοιχεία».

 ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ

Να θυμίσουμε βέβαια σύμφωνα πάντα με τον συνομιλητή μας ότι η διοίκηση του Δήμου Καβάλας και προσωπικά ο δήμαρχος Θόδωρος Μουριάδης σε συνεννόηση με τον δήμαρχο Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη πέτυχαν την ένταξη μιας σειράς υπηρεσιών του Δήμου Καβάλας στην ψηφιακή πλατφόρμα της δημοτικής επιχείρησης του Δήμου Αθηναίων ΔΑΕΜ ΑΕ (Δημοτική Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης ΑΕ) που θα έχει σαν αποτέλεσμα την εξυπηρέτηση των δημοτών ηλεκτρονικά και χωρίς να είναι αναγκαία η φυσική τους παρουσία στα γραφεία του Δήμου Καβάλας.

Η παραχώρηση μάλιστα της χρήσης της ψηφιακής αυτής πλατφόρμας από τον Δήμο Αθηναίων στο Δήμο Καβάλας που γίνεται δωρεάν αυτόν τον καιρό των εκτάκτων συνθηκών λόγω κορονοΐού, πρόκειται να μονιμοποιηθεί μετά το τέλος αυτής της περιπέτειας, με μια απολύτως συμφέρουσα οικονομική συμφωνία που θα διευκολύνει αφάνταστα το κοινό που συναλλάσσεται με τις δημοτικές υπηρεσίες αλλά και τις ίδιες τις υπηρεσίες του Δήμου Καβάλας που θα τις απαλλάξει αφενός από τον ψυχολογικό φόρτο που έχει συνήθως η εξυπηρέτηση με την φυσική παρουσία των δημοτών και αφετέρου θα εξασφαλίσει εξοικονόμηση χρόνου.

 ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ

Από εδώ και στο εξής λοιπόν σύμφωνα πάντα με τον κ. Μιχαηλίδη θα μπορεί ο κάθε δημότης που χρειάζεται ένα πιστοποιητικό ή ένα οποιοδήποτε έγγραφο από τον Δήμο Καβάλας να μπαίνει από τον υπολογιστή του σπιτιού του ή του γραφείου του ή ακόμη και από το κινητό του τηλέφωνο, χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς του taxisnet και να ζητά από τις υπηρεσίες του Δήμου κάποιο έγγραφο που χρειάζεται (βεβαιώσεις, πιστοποιητικά, αντίγραφα ληξιαρχικών πράξεων κ.τ.λ.) και σε ελάχιστα λεπτά θα το παραλαμβάνει στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο (email).

 Με σχετικό δελτίο τύπου ο Δήμος Καβάλας ενημερώνει τους δημότες για ποια ακριβώς έγγραφα είναι προσώρας διαθέσιμη η υπηρεσία αυτή και ενημερώνει ότι στο επόμενο διάστημα θα εισέρχονται στην ψηφιακή αυτή πλατφόρμα και άλλες υπηρεσίες που θα παρέχονται προς τους Καβαλιώτες.

 ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΤΕΛΩΝ

«Σε ό,τι αφορά για την απαλλαγή τελών σαφώς και πρέπει κάποιος να είναι επαγγελματίας για να απαλλαγεί. Από όσο ξέρω ο κάθε επαγγελματίας κάνει αίτηση με αριθμό παροχής. Απλά κάθε εταιρεία για παράδειγμα θα πρέπει να κάνει αίτηση ανάλογα με τον αριθμό παροχής..

 Είναι η πρώτη φορά που ο Δήμος Καβάλας συνδέεται με το ΤΑΧΙΝΕΤ. Αν δεν δικαιούται για παράδειγμα μια εταιρεία ένταξης αυτό θα απαντηθεί άμεσα από την υπηρεσία διαδικτυακά.

 Σε κάθε περίπτωση στο τέλος κάθε αίτησης υπάρχει μια λίστα με τους υπευθύνους που χειρίζονται τα αιτήματα, Αν κάποιος έχει απορία μπορεί να ενημερωθεί άμεσα. Αυτή την στιγμή προχωράμε αλλά συνεχίζουμε και με άλλες δράσεις. Στην πορεία θα μπουν όλες οι υπηρεσίες του Δήμου Καβάλας και σε αυτή την πλατφόρμα θα μπαίνουν συνεχώς πιστοποιητικά για να είμαστε καθόλα εντάξει. Αυτές είναι οι βασικές μας στοχεύσεις.

 Στην εποχή της ψηφιακής τεχνολογίας λοιπόν, ο Δήμος Καβάλας με οραματική πρωτοβουλία της διοίκησής του και προσωπικά του δημάρχου Θόδωρο Μουριάδη, πραγματοποιεί ένα μεγάλο, ένα τεράστιο βήμα εκσυγχρονισμού προς όφελος των Καβαλιωτών».

 ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ

Ο ίδιος σχολίασε ότι υπάρχει κατανόηση των οικονομικών των Δήμων και εκτιμά ότι όταν χρειασθεί θα υπάρχει λογική τιμολόγηση προκειμένου να υιοθετηθεί το σύστημα από την τεράστια πλειοψηφία των Δήμων της χώρας.

« Η ΔΑΕΜ Α.Ε. Ανώνυμη Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης και Επιχειρησιακών Μονάδων ΟΤΑ του Δήμου Αθηναίων αποτελεί την παλαιότερη εταιρεία ανάπτυξης πληροφοριακών συστημάτων και υποδομών στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, καθώς λειτουργεί από το 1983!

 Η ΔΑΕΜ Α.Ε. προσφέρει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών μεταξύ των οποίων αναλαμβάνει και εκτελεί πολυεπίπεδα έργα, όπως ολοκληρωμένες λύσεις πληροφοριακών και τεχνολογικών συστημάτων σε Δήμους, Φορείς και Οργανισμούς στην Ελλάδα, η υλοποίηση έργων Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα παρέχοντας ψηφιακές υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, η συμμετοχή και η διαχείριση ευρωπαϊκών συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων έρευνας, καθώς και η τεχνικό-οικονομική ωρίμανση και διαχείριση έργων ΕΣΠΑ.

 Οπότε το δικό τους μέγεθος δεν μπορεί να συγκριθεί με το τμήμα μηχανοργάνωσης του Δήμου Καβάλας.  Μιλάμε για άλλα μεγέθη. Και εξάλλου η εταιρεία είναι δημοτική από όσο μας λένε. Αλλά αφού λεν ότι η εταιρεία είναι μη κερδοσκοπική άρα δεν μοιράζει μέρισμα. Άρα κέρδος θα υπάρχει αλλά υποτίθεται ότι το επενδύσει σε άλλες ψηφιακές υπηρεσίες.

 Η πορεία της ξεκίνησε πριν από 33 χρόνια, ως εταιρεία μηχανογράφησης για τον Δήμο Αθηναίων και υπήρξε πρωτοπόρος στην εφαρμογή των νέων πληροφοριακών συστημάτων και τεχνολογιών. Ο μετασχηματισμός της, το 2008, σε Ανώνυμη Αναπτυξιακή Εταιρεία ΟΤΑ σηματοδότησε τη νέα δυναμική στρατηγική της. Από τότε και μέχρι σήμερα έχει ανοίξει τους ορίζοντές της και μεταφέρει τη δύναμη της πληροφορικής στην καθημερινότητα του πολίτη. Ταυτόχρονα με υπεύθυνες και τεκμηριωμένες προτάσεις συνεχίζει να χαράζει μια πορεία επιτυχημένης παρουσίας στη Δημόσια Διοίκηση. Συνδέει αποτελεσματικά τον πολίτη-δημότη αλλά και τον επισκέπτη της πόλης με το Δήμο ενισχύοντας την αμφίδρομη επικοινωνία τους (π.χ. ΚΕΠ, ΟΠΑΝΔΑ, κ.α), ενώ συμβάλλει  συστηματικά και στην ψηφιακή σύγκλιση των προτύπων λειτουργίας του Δήμου Αθηναίων με αυτά των άλλων Ευρωπαϊκών Δήμων.

Τρεις εταιρείες συνολικά ΑΕ ΟΤΑ υπάρχουν στην Ελλάδα, αυτή των Αθηνών, των Τρικάλων και της Κρήτης ενώ με την εταιρεία των Αθηνών εμείς θέλουμε να προχωρήσουμε και σε επίπεδο ελεγχόμενης στάθμευσης. Η πλατφόρμα που μας έδωσαν είναι επειδή έχουμε ήδη σχέσεις με την εν λόγω εταιρεία. Γιατί 52 Δήμοι της χώρας μας το ζήτησαν το πλάνο αυτό αλλά εμείς πήραμε λόγω των καλών σχέσεων των υπηρεσιών μας με τη εταιρεία, του Δημάρχου με τον Δήμαρχο Μπακογιάννη. Εμείς θέλουμε να προχωρήσουμε και σε πληρωμές οφειλών προς το Δήμο από ιδιώτες και αυτό θα γίνει σύντομα. Αυτή η λειτουργία θα προχωρήσει από εβδομάδα και έτσι δεν θα χρειάζεται κάποιος να πάει στα έσοδα του Δήμου Καβάλας για να πληρώσει» σημείωσε χαρακτηριστικά.  Πρόσθεσε δε  ότι θα ελεγχθούν πινακίδες φωτεινές που δεν λειτουργούν. Τέλος ανακοίνωσε ότι ηλεκτρονικά πλέον θα μπορεί να επικοινωνεί ο πολίτης με τον Συμπαραστάτη του Δήμου Καβάλας στο site  του Δήμου Καβάλας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *