Κύριο άρθροΠολιτική

Επιφυλακτικός ο Κωστής Σιμιτσής για ό,τι προέκυψε από τη συνάντηση της δημάρχου Δήμητρας Τσανάκα με τον υπουργό Περιβάλλοντος Γιώργο Σταθάκη

Η δήμαρχος Καβάλας κ. Τσανάκα κάλεσε τους αρχηγούς των παρατάξεων για να τους ενημερώσει αναφορικά με την επίσκεψη του υπουργού Περιβάλλοντος κ. Σταθάκη και το έργο ύδρευσης στους Φιλίππους. Πλην, όμως, η παράταξη του κ. Κωστή Σιμιτσή θεώρησε ότι δεν έπρεπε να παραστεί καθώς διαπίστωσε κάποια μεθόδευση μεταξύ της δημάρχου και του υπουργού για το έργο υδροδότησης των Φιλίππων.

Ο κ. Σιμιτσής είπε ότι «ο κ. Σταθάκης δήλωσε ότι το θέμα της αλλαγής της όδευσης έχει τελειώσει. Μιλάμε τώρα για τον αγωγό ΤΑΡ, για τον οποίο έχουν γίνει τόσες διαμαρτυρίες εδώ και πολλά χρόνια και για τον οποίο έχει προσφύγει ο δήμος Καβάλας ύστερα από δικές μας πιέσεις και παραινέσεις όλης της αντιπολίτευσης –δεν βάζω μόνο τη δική μου παράταξη, βάζω όλη την αντιπολίτευση. Ύστερα από δικές μας πιέσεις προσέφυγε ο δήμος εναντίον της έγκριτης των περιβαλλοντικών όρων στο Συμβούλιο της Επικρατείας και περιμένουμε τώρα την απόφαση γιατί ήδη δικάστηκε η υπόθεση. Άρα, λοιπόν, έρχεται ο κ. Σταθάκης και τι λέει στο δημαρχείο, μπροστά στην κα Τσανάκα, ότι το θέμα της αλλαγής όδευσης έχει τελειώσει και γι’ αυτόν το λόγο, αντισταθμιστικά, για να σας κλείσουμε το στόμα, σας κάνουμε δύο έργα. Προσέξτε λιγάκι: Τα έργα είναι σημαντικά. Είναι χρήσιμα, χρησιμότατα και μάλιστα τον τελευταίο καιρό έχουμε βαρεθεί να ακούμε για τα προβλήματα ύδρευσης των συμπολιτών μας στον πρώην δήμο Φιλίππων. Άρα, πραγματικά είναι θέμα δημόσιας υγείας που πρέπει να αντιμετωπιστεί. Όπως επίσης και το θέμα των πλημμυρών στα τενάγη. Κι αυτό πρέπει να αντιμετωπιστεί. Αλλά εμένα δεν μου αρέσει καθόλου αυτή η μεθόδευση, ότι έρχεται ένας υπουργός, ξεκόβει τα πράγματα, λέει ότι τελειώσαμε, πια, με την όδευση, και γι’ αυτόν το λόγο πάρετε κάτι το οποίο σας το δίνει –ποιος;- το κράτος! Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί πρέπει να μας το δώσει το κράτος; Κι όλα αυτά γίνονται και μάλιστα μία μέρα πριν από το συλλαλητήριο για τα διόδια, με αποτέλεσμα να φαίνεται ότι διχάζεται ο λαός, ότι διασπάται το κίνημα κατά των διοδίων, κατά του μετωπικού σταθμού διοδίων. Και βεβαίως χάνεται και το νόημα του συλλαλητηρίου όταν μια μέρα πριν γίνονται τόσο σοβαρές ανακοινώσεις. Υπό αυτήν την έννοια, λοιπόν, αυτή η ενημέρωση που θέλησε να μας δώσει την Τρίτη το μεσημέρι, μια ώρα πριν από την συγκέντρωση η κα δήμαρχος, εμένα δεν μου καλοφάνηκε. Ούτως ή άλλως, όμως, εγώ δεν μπορούσα να πάω σ’ αυτήν την ενημερωτική συνάντηση γιατί είχα μία κατεπείγουσα επαγγελματική υποχρέωση αλλού. Συνεννοήθηκα με τον Θόδωρο Μουριάδη μήπως πήγαινε εκείνος, καταλήξαμε όμως ότι δεν θα έπρεπε να πάμε, δεν θα έπρεπε να φαίνεται ότι συμπράττουμε σ’ αυτές τις μεθοδεύσεις και με τον τρόπο που γίνονται. Άρα, λοιπόν, αυτήν τη στιγμή είμαστε πάρα πολύ επιφυλακτικοί απέναντι σ’ αυτά που μεθοδεύονται. Ανησυχούμε. Υπάρχει ακόμη μία εκδήλωση αντιδημοκρατικής συμπεριφοράς και από την κα Τσανάκα και από τον κ. Σταθάκη που είναι εκπρόσωπος της σημερινής Κυβέρνησης, είναι υπουργός Ανάπτυξης και οι οποίοι δίγλωσσα, πίσω από την πλάτη όλων μας, μηχανεύονται διάφορα πράγματα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται αυτό το πράγμα και γιατί έγινε αυτό το πράγμα, έτσι όπως έγινε».

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Θεώρησε, επίσης σημαντικό να προσθέσει ότι «πληροφορήθηκα ότι οι άλλοι επικεφαλής των Παρατάξεων που ήταν στην ενημερωτική σύσκεψη της Τρίτης, είπαν κάτι με το οποίο εμείς συμφωνούμε. Οτιδήποτε συζητηθεί, πρέπει να συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο. Δεν μπορεί να συζητηθεί μεταξύ των επικεφαλής και μάλιστα θα έλεγα και κάτι: Εδώ υπάρχουν σοβαρά πράγματα που πρέπει να γίνουν στη δημοτική ενότητα Φιλίππων. Η κα Τσανάκα καυχήθηκε ότι η μελέτη είναι έργο δικό της. Η μελέτη, δηλαδή, της υδροδότησης των χωριών από τις πηγές του Κεφαλαρίου. Δεν ισχύει αυτό το πράγμα. Ανεξίτηλη υπογραφή στη σύμβαση με τον ανάδοχο είναι η υπογραφή του Χρήστου Τσοχαταρίδη. Του προέδρου που είχα τοποθετήσει επί της δικής μου θητείας, μέλος της δικής μου παράταξης. Ο Χρήστος Τσοχαταρίδης, αυτός υπέγραψε τη σύμβαση με τον ανάδοχο. Κι ενώ πιέζουμε τόσα χρόνια –τελειώστε, επιτέλους, μ’ αυτήν τη μελέτη- έχουν περάσει 4 ολόκληρα χρόνια και δεν έχει τελειώσει αυτή η μελέτη. Γιατί, ακριβώς, δεν υπάρχει διάθεση από την πλευρά του δήμου και της ΔΕΥΑΚ να την τελειώσουν. Τέλος πάντων. Τώρα μαθαίνω ότι τελείωσε αυτή η μελέτη. Θέλει πολύ μεγάλη συζήτηση, αν θα γίνει με χρήματα του ΤΑΡ και με ποια ανταλλάγματα, αν θα γίνει με χρήματα του προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, πάλι και με ποια ανταλλάγματα, ή αν θα γίνει από το ΕΣΠΑ. Και γενικά, αν είναι αποφασισμένη η κα Τσανάκα να πουλήσει τους αγώνες των αγροτών, θα πρέπει να μας εξηγήσει γιατί το αποφάσισε αυτό και πώς το αποφάσισε αυτό. Και αν συμφωνούν οι αγρότες. Πρέπει να το δούμε κι αυτό».

ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ

«Και ο μοναδικός τρόπος να συμφωνήσουν οι αγρότες –το λέω πρώτη φορά, ετοιμάζω ως παράταξη θέση πάνω σ’ αυτό το ζήτημα- ίσως πρέπει να είναι το δημοψήφισμα για το οποίο τόσο πολύ κόπτεται η Κυβέρνηση και το φέρνει ξανά με τον καινούργιο Νόμο, το καινούργιο Νομοσχέδιο του Κλεισθένη. Ότι θα γίνονται δημοψηφίσματα για θέματα τοπικού ενδιαφέροντος. Να, λοιπόν, ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα. Είναι ευκαιρία να δούμε, λοιπόν, πώς θα λειτουργήσει αυτός ο καινούργιος θεσμός των τοπικών δημοψηφισμάτων, με ευκαιρία αυτό το θέμα».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *