Κύριο άρθροΟικονομία

Δύο κρουαζιερόπλοια σήμερα στο Λιμάνι της Καβάλας!!

”Η Καβάλα έχει καθιερωθεί ως ένας σημαντικός προορισμός κρουαζιέρας. Είναι κάτι που διαφημίζει τουριστικά την πόλη μας διεθνώς, αλλά έχει και κάποια οικονομικά αποτελέσματα που είναι συγκεκριμένα και αναμφισβήτητα”.

Τα παραπάνω τόνισε σε δηλώσεις που έκανε ο αντιδήμαρχος Ανάπτυξης και Τουρισμού του δήμου Καβάλας, Τάκης Αγγελίδης, μ’ αφορμή την ταυτόχρονη έλευση δυο κρουαζιερόπλοιων σήμερα (10/7) στην Καβάλα.

ΚΑΠΟΤΕ ΒΛΕΠΑΜΕ ΕΝΑ ΠΛΟΙΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ

”Για άλλη μια φορά θα έχουμε μια όμορφη εικόνα στο λιμάνι της πόλης μας, θα μας δώσει τη δυνατότητα να προβληθεί πανελλαδικά και διεθνώς η Καβάλα, με την εικόνα δυο κρουαζιερόπλοιων, το ένα έξω από το λιμάνι, το άλλο εντός. Είναι από τις λίγες φορές που έχουμε παράλληλα δυο πλοία. Το αξιοσημείωτο είναι ότι μιλάμε για δυο κρουαζιερόπλοια που ακολουθούν τελείως αντίστροφη πορεία. Το ένα έρχεται από Κουσάντασι και πρώτος ευρωπαϊκός σταθμός είναι η Καβάλα και συνεχίζει στη Θεσσαλονίκη, ενώ το δεύτερο έρχεται από τη Θεσσαλονίκη στην Καβάλα, τελευταίο ευρωπαϊκό προορισμό και καταλήγει στο Κουσάντασι. Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι μπορέσαμε να αξιοποιήσουμε το ότι η Καβάλα είναι ο πρώτος ή τελευταίος ευρωπαϊκός προορισμός στις κρουαζιέρες που αφορούν τη σύνδεση της Μεσογείου με την Ασία. Έχουμε φτάσει σ’ ένα σημείο να ζητάμε να έχουμε δυο κρουαζιερόπλοια στο λιμάνι. Κάποτε βλέπαμε ένα πλοίο και μας έκανε εντύπωση, τώρα έχουμε φτάσει σ’ ένα σημείο να έχουμε έναν ικανοποιητικό αριθμό πλοίων κάθε σεζόν μεταξύ 30 και 40. Ακριβές νούμερο δεν μπορούμε να έχουμε, καθώς έχουμε ακυρώσεις ή νέες αφίξεις”, σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Αγγελίδης.

ΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ

Αναφορικά με τα οφέλη για την τοπική αγορά, ο κ. Αγγελίδης επισήμανε ότι  ”Οι επιβάτες αυτών των πλοίων συνήθως είναι μέσου και πάνω οικονομικού επιπέδου. Είναι γεγονός ότι κάποιοι από αυτούς ξοδεύουν, αν έχουν κάποια ανάγκη, αν τους ενδιαφέρει κάτι. Οι μισοί απ’ αυτούς πηγαίνουν εκδρομές, άρα δουλεύουν τα λεωφορεία, αλλά και τα ταξί. Οι περισσότεροι βγαίνουν στην αγορά, άλλοι σε κάποια παραλία, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε και το πλήρωμα που είναι υπολογίσιμος αριθμός που κι αυτοί ξοδεύουν. Είναι άνθρωποι καλά πληρωμένοι, είναι πολλοί κι έχουν ανάγκες. Οπότε μια σχετική κατανάλωση γίνεται προς όφελος της τοπικής οικονομίας. Πρέπει να βρούμε τρόπους να αυξήσουμε αυτές τις αγορές τους κι αυτή είναι η προσπάθειά μας του χρόνου, να αναβαθμίσουμε ποιοτικά την κρουαζιέρα, ώστε να υπάρχει μια καλύτερη σήμανση, που να τους ενημερώνει για τα καταστήματα, τα τοπικά προϊόντα. Χρειάζεται δουλειά για να το αναβαθμίσουμε ακόμη περισσότερο”.