Δεν υπάρχει λιμάνι στον Σταυρό Χαλκιδικής, δήλωσε ο πρόεδρος του Σωματείου Λιμενεργατών Καβάλας Νίκος Παρδαλίδης
Δεν υπάρχει λιμάνι στον Σταυρό Χαλκιδικής, δήλωσε ο πρόεδρος του Σωματείου Λιμενεργατών Καβάλας κ. Νίκος Παρδαλίδης, επισημαίνοντας ότι δεν διαθέτει ούτε τα ελάχιστα για να νομιμοποιηθεί. Παράλληλα εξέφρασε το παράπονο του για το γεγονός ότι στο Εμπορικό Λιμάνι Φίλιππος Β` ακόμη δεν έχουν ολοκληρωθεί τα απαραίτητα έργα.
Όπως τόνισε αρχικά «Καταρχάς θα πρέπει να πούμε ότι στον Σταυρό πολύ απλά δεν υφίσταται λιμάνι. Για να υπάρχει λιμάνι πρέπει να πληροί κάποιες ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Τα απαιτούμενα από θέματα ασφαλείας πρέπει να πληρούνται άμεσα σε κάθε λιμάνι, άρα και στο συγκεκριμένο λιμάνι της Χαλκιδικής.
Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει τίποτε και δεν μιλάμε καν για λιμάνι. Ρηχό εξάλλου είναι, πρόσβαση δεν έχει, φάρους δεν διαθέτει, ρυμουλκά δεν έχει, σχέδια αντιμετώπισης ρύπανσης δεν έχει, ούτε περιφραγμένο είναι…. Αλλά δυστυχώς χάνονται φορτίααπο άλλα λιμάνια νόμιμα επειδή απορροφούν φορτία στο «λιμάνι» αυτό του Σταυρού από τα νόμιμα λιμάνια.
Και αυτοί οι λιμενεργάτες που ασχολούνται στο «λιμάνι» του Σταυρού μπορούν να εργασθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Δεν μπορούν να είναι μια στην Χαλκιδική μια στην Θεσσαλονίκη».
ΣΤΟΛΙΔΙ
Σχολίασε δε πως «Και αυτά γίνονται όταν την ίδια ώρα που το λιμάνι της Καβάλας είναι στολίδι αλλά ακόμη φτιάχνεται. Αν το έφτιαχναν στην ώρα του, θα είχαμε πολύ περισσότερα κέρδη. Αλλά δυστυχώς, νιός ήμουν και γέρασα.
Ακόμη να τελειώσει το όλο έργο, να γίνει η πλατεία, και να έρθει μετά ο ηλεκτρολογικός εξοπλισμός. Και μετά αφού γίνει κάτι τέτοιο ίσως και να προχωρήσουν και άλλα θέματα. Από την άλλη τα λιμάνια δεν μπορούν να πωληθούν. Δεν γίνεται να πουλήσεις το λιμάνι σε έναν και να παίρνει αυτός τα λεφτά. Ας γίνει η παραχώρηση μέχρι 51%. Απλά τώρα κοιτούν στην κυβέρνηση ό,τι προλάβουν να πουλήσουν….»
Στο ερώτημα ποια έργα υπολείπονται στο νέο Λιμάνι απάντησε ότι «υπολείπεται το κρηπίδωμα εμπρός στη ΒΦΛ και όταν ολοκληρωθεί τότε θα έχουμε ένα λιμάνι με θάλασσα βαθιά, με οδικό δίκτυο και τόσα άλλα προτερήματα και θα μπορούν να το χρησιμοποιήσουν βαλκανικές χώρες.
Μηχανήματα και εξοπλισμό εξάλλου έχουμε. Εξάλλου βγήκε και πρόγραμμα 3 εκ. ευρώ περίπου και μπορούμε να προμηθευτούμε και επιπλέον όργανα. Μηχανήματα χρειάζονται, φορτία έχουμε και με μια μικρή γραμμή κοντέινερ θα μπορούσαμε να έχουμε ακόμη μεγαλύτερη κίνηση. Μεγάλα φορτία από εδώ μπορούν να πηγαίνουν στην Αθήνα. Πράγματα γίνονται αλλά όλα θέλουν δουλειά, τρέξιμο. Αν τρέχεις κάτι θα κάνεις. Αν κάθεσαι στην καρέκλα τίποτε δεν πετυχαίνεις».