«Δεν μπορούν να λένε ότι για όλα φταίμε εμείς, τη στιγμή που έχει βγει μια καινούργια ΚΥΑ τροποποιητική της προηγούμενης», δηλώνει για το θέμα των διοδίων ο πρώην βουλευτής, Γιάννης Πασχαλίδης
Ο πρώην βουλευτής κ. Γιάννης Πασχαλίδης έκανε δηλώσεις για το θέμα των νέων διοδίων και τους ισχυρισμούς του βουλευτή κ. Εμμανουηλίδη αναφορικά με την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τα μετωπικά διόδια στην παράκαμψη.
Πιο συγκεκριμένα είπε ότι «είχαμε μια αντιπαράθεση μέσω ραδιοφώνου με τον κ. Εμμανουηλίδη αλλά υπήρξε μια διαφορά. Εγώ βρισκόμουν στο δρόμο και ο κ. Εμμανουηλίδης είχε μαζί του μία ΚΥΑ που την είχαν υπογράψει ο κ. Χρυσοχοϊδης και ο κ. Χαρδούβελης. Αμφισβητούσα αυτά που έλεγε ο κ. Εμμανουηλίδης αλλά από τη στιγμή που διάβαζε το ΦΕΚ δεν μπορούσε να το αμφισβητήσει κανένας. Δεν μας είπε ο κ. Εμμανουηλίδης και θα ήθελα πολύ να βγει από την άλλη πλευρά, δεν έχω πρόβλημα να μιλήσουμε μαζί, υπάρχει μία ΚΥΑ που την υπέγραψε ο κ. Χρυσοχοϊδης ήταν 17 Νοεμβρίου 2014. Δηλαδή σε 1,5 μήνα έπεσε η κυβέρνηση. Υπάρχει, όμως, μια καινούργια Εφημερίδα της Κυβέρνησης που είναι τροποιητική και μάλιστα λέει με αριθμό φύλλου 1867, 20 Μαΐου 2017. Και μάλιστα αυτή λέει ότι τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 6686/2014 απόφασης του υπουργού Οικονομικών και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, δηλαδή είναι μια τροποιητική της προηγούμενης ΚΥΑ που είχε υπογράψει ο κ. Χρυσοχοϊδης. Τώρα έχει υπογραφεί από τον υπουργό Μεταφορών κ. Σπίρτζη. Αυτή η ΚΥΑ τροποποιεί σε πάρα πολλές περιπτώσεις όλα τα προηγούμενα. Μπορεί να μην συνεχίζει για τα «Άσπρα Χώματα» που πρέπει να το λέμε Άσπρη Άμμο –τέλος πάντων- δηλαδή ό,τι έλεγε η δικιά μας ΚΥΑ, βάζω τώρα και τον εαυτό μου μέσα, το ίδιο ακριβώς λέει και η ΚΥΑ του κ. Σπίρτζη. Δεν άλλαξε τίποτε. Ενώ σε άλλα μετωπικά έχει αλλάξει, στο συγκεκριμένο σημείο που υπάρχει αυτή η αμφισβήτηση και κατηγορούν εμάς ότι φταίμε για όλα, δεν έχει αλλάξει. Μπορώ να πω ότι με τον κ. Σπίρτζη ενώ εμείς δεν είχαμε καθόλου πλευρικούς σταθμούς, το καινούργιο ΦΕΚ μιλάει για 43 πλευρικούς σταθμούς. Ενώ του ΦΕΚ του κ. Χρυσοχοϊδη δεν μιλούσε καθόλου για πλευρικούς. Μιλούσε για 14 μετωπικούς σταθμούς ενώ τώρα μιλάει για 18. Δηλαδή έχουν αλλάξει. Όσο για την Καβάλα, εκεί που υπάρχει το πρόβλημα, έχει 3 πλευρικούς σταθμούς στην Άσπρη Άμμο, στα «Άσπρα Χώματα» όπως τη λένε. Δύο πλευρικούς σταθμούς στον Άγιο Ανδρέα, δύο στην Ελευθερούπολη, δύο στη Μουσθένη και δύο Γαληψό- Οφρύνιο. Εμείς πλευρικούς δεν είχαμε καθόλου, αυτοί έχουνε 43. Αυτή είναι η διαφορά. Δεν μπορούν να λένε ότι για όλα φταίμε εμείς, τη στιγμή που έχει βγει μια καινούργια ΚΥΑ τροποποιητική της προηγούμενης. Αν δεν τους άρεσε το μέρος, που προσωπικά επειδή μίλησα με ανθρώπους της Εγνατίας, μιλάνε για Άσπρα Χώματα κι εμείς πρέπει να μιλάμε για Άσπρη Άμμο, δεν σημαίνει ότι πρέπει να γίνει ακριβώς σ’ αυτό το σημείο. Μπορούσε να γίνει, ας το πούμε, πριν τους πλευρικούς σταθμούς που θα γίνουν στο ισιάδι μετά τη Νέα Καρβάλη. Και μάλιστα η διαφορά είναι ότι τώρα που πρέπει να βάλουν τους πλευρικούς σταθμούς γιατί είναι υποχρεωμένοι μέσα σε ένα χρόνο, νομίζω δεν χρειάζεται αυτός ο μετωπικός που δημιουργεί τόσα προβλήματα και στα μεγάλα φορτηγά εκεί με τα φρένα, συν ότι έχει σοβαρό πρόβλημα το χειμώνα, συν ότι πρέπει να πηγαίνουμε εκεί με 70 γιατί μιλάμε για αυτοκινητόδρομο. Ένας αυτοκινητόδρομος δεν είναι περιφερειακός δρόμος. Εκεί πρέπει, λοιπόν, να υπάρχει ένα όριο 70, δεν μπορείς να τρέξεις παραπάνω. Και μην ξεχνάμε ότι τα μεγάλα φορτηγά είναι πολλές φορές και υπερφορτωμένα και δυσκολεύονται να σταματήσουν ή να ξεκινήσουν σ’ αυτά τα διόδια που θέλουν να κάνουν. Συν ότι έχουν πέσει πολλές φορές μπάζα από ‘κει και πρέπει να βάλουν προστατευτικά δίχτυα στο σταθμό, που δεν πρέπει να γίνει. Αλλά από τη στιγμή που γίνονται οι πλευρικοί, που μέσα σ’ ένα χρόνο πρέπει να κάνουν, δεν υπάρχει λόγος να γίνει αυτός ο μετωπικός. Η διαφορά μας, επίσης, ήταν ότι εμείς τότε με την απόφαση του κ. Χρυσοχοϊδη, έπρεπε να γίνουν αυτοί οι σταθμοί, ο σταθμός Αγίου Ανδρέα- Χρυσούπολης, να παραδοθεί 1-1-2006 κι όχι μεταγενέστερα επιπλέον των 2 μηνών. Και βγαίνει η καινούργια τροποποιητική που τα αλλάζει όλα. Δεν μπορούν, λοιπόν, να μας κατηγορούν ότι εμείς το είχαμε αυτό. Συν ότι η χρέωση που είναι 3 λεπτά το χιλιόμετρο, δεν μπορούν να παίρνουν 2,40 παντού. Γιατί υπάρχουν και μικρότερες αποστάσεις. Τώρα αλλάζουν κι από 3 λεπτά το χιλιόμετρο θα γίνει 6 λεπτά. Το κάνει αυτή η κυβέρνηση, που αυτή η κυβέρνηση μας έλεγε ότι οι δρόμοι ανήκουν στον κόσμο, «δεν πληρώνω- δεν πληρώνω» εκείνο το κίνημα. Τώρα όχι μόνο τα έχουν ξεχάσει αυτά τα προεκλογικά μηνύματα που έτσι κέρδισαν τις εκλογές, αλλά μεγαλώνουν και το κόστος του χιλιομέτρου. Αυτή είναι η διαφορά μας. Και θα ήθελα πολύ, επειδή με βρήκαν απροετοίμαστο –στο δρόμο- μπόρεσε και ο κ. Εμμανουηλίδης είπε αυτά που είπε. Γι’ αυτό αντέδρασα».