ΚοινωνίαΚύριο άρθρο

Απαξίωση στα δρομολόγια στη γραμμή Καβάλας- Πρίνου βλέπει ο Ν. Τσιλογιώργης…

Παραμένουν 2 τα δρομολόγια καθημερινά στην πορθμειακή γραμμή Καβάλας – Πρίνου ενώ από τις 30 Απριλίου θα εκτελούνται 3 καθημερινά, γεγονός που θεωρείται από την Θασιακή Ένωση Καβάλας ως απαξίωση της γραμμής. Ο Αντιπρόεδρος της Θασιακής κ. Νίκος Τσιλογιώργης σημείωσε ότι αυτά τα δρομολόγια θα ισχύσουν έως τα τέλη Ιουνίου.

Ξεκίνησε λέγοντας ότι «τα δρομολόγια στην πορθμειακή γραμμή του Πρίνου είναι δύο, όπως όλο το χειμώνα. Αυτά θα συνεχιστούν μέχρι τις 29 Απριλίου. Από τις 30 Απριλίου θα έχουμε και τρίτο δρομολόγιο, θα έχουμε δηλαδή ένα επιπλέον απογευματινό, στις 4μμ από τον Πρίνο και στις 5.45 μμ από την Καβάλα. Αυτά θα πάνε μέχρι το πρώτο δεκαήμερο, μέχρι 6 Ιουνίου. Δεν νομίζω, δηλαδή, ότι θα έχουμε δραματική διαφοροποίηση. Κι ενδεχομένως μέχρι τέλος Ιουνίου να έχουμε τρία δρομολόγια. Δεν βλέπω μεγάλη διαφορά. Να σκεφτεί κανείς ότι πέρυσι, μπαίνοντας η θερινή περίοδος, είχαμε αρκετά δρομολόγια. Είχαμε 5 δρομολόγια. Και στην κορύφωση του καλοκαιριού είχαμε 8 δρομολόγια –με τον ερχομό του «Νικητή». Φέτος τα πράγματα –δεν ξέρω- μίλησα με το λιμεναρχείο και μου έδωσαν αυτά τα στοιχεία. Δηλαδή μέχρι 29 Απριλίου θα συνεχίσουμε με τα ίδια δρομολόγια που έχουμε σήμερα κι από ‘κει και πέρα θα έχουμε και ένα απογευματινό μέχρι να έχουμε κάτι νεότερο. Αυτό θα το περιμένουμε, μάλλον, γύρω στις αρχές Ιουλίου. Τότε περιμένουμε να έχουμε περισσότερα δρομολόγια, τουλάχιστον 5. Γιατί βλέπω και ο Ιούνιος θα περιλαμβάνει τρία δρομολόγια, απλώς θα υπάρξουν κάποιες διαφοροποιήσεις στις ώρες αναχώρησης. Δεν νομίζω ότι θα έχουμε δραματική εξέλιξη προς το καλύτερο. Θα έχουμε τρία δρομολόγια. Αυτά είναι τα σίγουρα».

ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ

Για το μικρό αριθμό των δρομολογίων που υποβαθμίζει τη γραμμή Καβάλα-Πρίνος είπε ότι «τα έχουμε πει πολλές φορές. Οι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν απαξιώσει εντελώς, έχουν διαγράψει εντελώς από τον ετήσιο προγραμματισμό τους τη γραμμή του Πρίνου κι αυτά τα δρομολόγια γίνονται με πολλές πιέσεις γιατί πρέπει να απαντήσω και σ’ αυτούς που λένε ότι αγώνες, υπογραφές, παραστάσεις υποσχέσεις κλπ και δεν έχουμε κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα. Εάν δεν κάναμε κι αυτούς τους αγώνες, σίγουρα αυτή η γραμμή θα είχε τελειώσει. Θα είχε κλείσει. Δεν θα υπήρχαν ούτε αυτά τα δύο δρομολόγια. Θα ρωτήσει κάποιος «με τα 2 δρομολόγια είμαστε ευχαριστημένοι;». Σαφώς δεν είμαστε ευχαριστημένοι, διεκδικούμε κάτι παραπάνω, αυτά που δικαιούται να έχει η πορθμειακή γραμμή του Πρίνου, αλλά μιλάμε σε ώτα μη ακουόντων. Και ό,τι κατά καιρούς λέγονται –υποσχέσεις κλπ- είναι υποσχέσεις για εκείνη τη στιγμή. Γιατί ο κόσμος βιώνει αυτήν την ταλαιπωρία. Το πρώτο δρομολόγιο από την Καβάλα για τον Πρίνο είναι 9.15 το πρωί και αν θελήσει κάποιος να χρησιμοποιήσει πάλι τη γραμμή του Πρίνου για να επιστρέψει στην Καβάλα δεν μπορεί, γιατί το τελευταίο δρομολόγιο από τον Πρίνο είναι στις 12.15 το μεσημέρι. Ο χρόνος είναι πολύ μικρός για να πάει κάποιος απέναντι και αν θελήσει να τελειώσει κάποια δουλειά κι αν θελήσει να γυρίσει και να χρησιμοποιήσει τη γραμμή του Πρίνου, αυτό είναι αδύνατο. Αναγκαστικά θα πρέπει μετακινηθεί μέσω Κεραμωτής».

ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΙΜΩΝ

Για τις αυξήσεις των τιμών δήλωσε ότι «μου φαίνεται ότι μόνο η Ναυτιλιακή Εταιρεία Καβάλας (ΝΕΚ) αύξησε, στην Κεραμωτή, από 3,5 ευρώ. Εδώ στην Καβάλα δεν έχουμε διαφοροποιήσεις στα εισιτήρια. Αλλά στην Κεραμωτή έχουμε από 3,5 ευρώ που ήταν το ατομικό εισιτήριο έγινε 4 ευρώ, έχουμε δηλαδή μία αύξηση της τάξης περίπου του 15%. Γίνεται κατανοητό ότι τα πράγματα είναι εντελώς ανεξέλεγκτα. Γι’ αυτό πολλές φορές οργίζομαι και θυμώνω, όταν η πολιτεία και το καθ’ ύλην αρμόδιο Υπουργείο Ναυτιλίας αδυνατεί να βάλει σε τάξη και να προστατεύσει το επιβατικό κοινό. Δηλαδή, χρειαζόταν τώρα, αυτήν τη στιγμή; Έχουμε 18 δρομολόγια. Βλέποντας τα δρομολόγια που είχαμε πριν από 4 χρόνια, το χειμώνα είχαμε 7 δρομολόγια και 5 τα Σαββατοκύριακα. Και τώρα έχουμε 18. Χρειάζονται 18 δρομολόγια το χειμώνα; Βεβαίως, όχι. Νομίζω ότι γίνονται για λόγους σκοπιμότητας ή δεν ξέρω, δεν μπορώ να ερμηνεύσω την πολιτική των ναυτιλιακών εταιρειών. Η δυσάρεστη έκπληξη και η οργή του κόσμου είναι ότι έχουμε μία αύξηση μιας συγκεκριμένης ναυτιλιακής εταιρείας από 3,5 σε 4 ευρώ. Δεν ξέρω τι έγινε και με ποιο σκεπτικό πάρθηκε αυτή η απόφαση. Το θέμα είναι ότι επιβαρύνεται πάλι το επιβατικό κοινό και κυρίως οι ντόπιοι αλλά και οι τουρίστες, αλλά περισσότερο όμως γι’ αυτούς που χρησιμοποιούν σχεδόν κάθε μέρα τη γραμμή της Κεραμωτής».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *