Ανεπίτρεπτη η υποβάθμιση της γραμμής Καβάλας- Πρίνου σύμφωνα με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου, Μάρκο Δέμπα

Την θέση του Α’ Αντιπροέδρου του Επιμελητηρίου κατέλαβε ο κ. Μάκης Δημητριάδης που έλαβε 12 ψήφους, καταλαμβάνοντας την θέση του παραιτηθέντα κ. Γιάννη Παναγιωτίδη. Ο πρόεδρος του φορέα κ. Μάρκος Δέμπας σημείωσε ότι πρόκειται για ένα στέλεχος καταξιωμένο επαγγελματικά που μπορεί να προσφέρει πολλά από αυτή την θέση.

Συγκεκριμένα είπε ότι «το κλίμα ήταν ήρεμο, ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία. Ο υποψήφιος για αντικατάσταση προέρχεται από το δικό μου Συνδυασμό. Δήλωσε το ενδιαφέρον του ο Μάκης Δημητριάδης, πολύ γνωστό στέλεχος και συνδικαλιστής και μέλος του Επιμελητηρίου για πολλά χρόνια. Επιχειρηματίας με καλή φήμη και πελατεία. Έχει βοηθήσει το Επιμελητήριο και την Ομοσπονδία. Είναι μέλος και στο Δ.Σ. της ΓΕΣΕΒΕ στην Αθήνα. Έχει εμπειρία και νομίζω ότι η εκλογή του στη θέση του Α’ Αντιπροέδρου θα βοθήσει πάρα πολύ το επόμενο χρονικό διάστημα μαζί με το υπόλοιπο Δ.Σ. στο να λειτουργήσουμε ότο το δυνατόν πιο σωστά. Διότι τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από την υγειονομική και οικονομική κρίση θα πρέπει να μας βρουν ενωμένους, με ιδέες, με προτάσεις και με σύμπνοια προκειμένου να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό. Του εύχομαι καλή επιτυχία όπως και σε όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου».

ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΒΑΛΑΣ- ΠΡΙΝΟΥ

Για τη γραμμή Καβάλας- Πρίνου είπε ότι «δυστυχώς κάποιοι δεν μπορούν να καταλάβουν ότι αυτή η γραμμή πρέπει να διατηρηθεί και να ενισχυθεί περισσότερο. Η υποβάθμιση των τελευταίων χρόνων την έχει φέρει σ’ αυτήν την κατάσταση. Και υποβαθμίστηκε διότι δεν υπάρχουν συχνά δρομολόγια από τις ναυτιλιακές εταιρείες. Θα πρέπει το υπουργείο και οι αρμόδιες υπηρεσίες να πάρουν αποφάσεις και να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα ώστε η πρωτεύουσα του νομού να μην είναι αποκομμένη από τη Θάσο και ιδιαίτερα από το νότιο τμήμα όπου είναι τα 2/3 του πληθυσμού.

Είναι ανεπίτρεπτο αυτό εν έτει 2020. Δεν μπορεί τις δεκαετίες του ’80 και του ’90 να έχουμε τακτική συγκοινωνία, με ουρές μέχρι το Φάληρο και ξαφνικά τα τελευταία 15 χρόνια να έχει υποβαθμιστεί τόσο η γραμμή. Ο κόσμος δεν εξυπηρετείται όταν το τελευταίο δρομολόγια είναι στις 2 το μεσημέρι, τι προλαβαίνεις να κάνεις; Είναι ένα δημόσιο αγαθό και πιστεύω ότι οι ναυτιλιακές θα πρέπει να πράξουν το σωστό, σκεπτόμενοι και το κοινωνικό όφελος».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.