Θα κατασκευαστούν και θα λειτουργήσουν μετωπικά διόδια στο ύψος της ΒΦΛ!
Συνεχίζεται η αποξύλωση των πλευρικών διοδίων στο ύψος του νέου Λιμανιού Καβάλας, ενώ οι εργασίες εξελίσσονται κανονικά. Σύμφωνα όμως με τον βουλευτή κ. Γιάννη Πασχαλίδη αναμένεται να λειτουργήσουν μετωπικά διόδια στο ύψος της ΒΦΛ.
Από το τέλος της περασμένης εβδομάδας υπήρξε κινητικότητα στον κόμβο της Εγνατίας Οδού, στο νέο λιμάνι. Ο ανάδοχος του έργου των πλευρικών διοδίων (έργο που έμεινε για μήνες στη μέση) επανήλθε. Την περασμένη εβδομάδα άνοιξε χαντάκια στην άκρη του δρόμου (ανατολική είσοδος Καβάλας) μέσα στα οποία έβαλε τσιμεντένιες βάσεις. Αυτές θα στηρίξουν τις επιπλέον κολώνες φωτισμού. Η συγκεκριμένη εργασία έγινε από προσωπικό και δύο οχήματα.
Πρώτα άνοιγε τα χαντάκια το JCB και στη συνέχεια φορτηγό με γερανό έβαζε μέσα στα χαντάκια τις βάσεις από τσιμέντο. Στο σημείο ήταν προσωπικό και της Εγνατίας Οδού.
Ο Γιάννης Πασχαλίδης είπε ότι είχε νεότερη ενημέρωση από την Εγνατία Οδό ΑΕ. Δήλωσε ότι «Είναι γνωστό ότι για την ανατολική είσοδο της πόλης διατύπωσα την απορία μου και τη διαμαρτυρία μου στο Υπουργείο. Γενικά δόθηκε μεγάλος αγώνας για να ελευθερωθεί η ανατολική πλευρά και να μπορέσουν να έχουμε ξανά είσοδο κύρια για τους εμπόρους της περιοχής.
Κι εγώ πληροφορήθηκα ότι η ανατολική είσοδος της Καβάλας θα ανοίξει ως τις 24 Γενάρη. Στο δελτίο τύπου που εξέδωσα από μόνος μου έθεσα καταληκτική ημερομηνία την 30η Γενάρη. Τη Δευτέρα μου είπαν ότι θα τηρηθεί η ημερομηνία της 24ης Γενάρη. Τότε μου είπαν θα δοθεί σε κυκλοφορία η ανατολική είσοδος της Καβάλας. Για τα μετωπικά διόδια, όπως γράφω και στο σχετικό δελτίο τύπου, με ενημέρωσαν ότι μεταφέρονται για να γίνουν εκτός Παράκαμψης. Πιο ανατολικά».
ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΑ ΛΙΠΑΣΜΑΤΑ!!!!!
Σύμφωνα με την ενημέρωση που έχει ο κ. Πασχαλίδης τα μετωπικά διόδια θα γίνουν στο ύψος των λιπασμάτων.
«Υπάρχει μια λογική στην Εγνατία Οδό ΑΕ και από ό,τι πιστεύω δεν νομίζω να αλλάξει κάτι και σε όλη την Ελλάδα θα υπάρχουν πλευρικά διόδια και θα καταργηθούν τα μετωπικά.
Θα γίνουν και τα νέα διόδια αλλά γνωρίζω ότι πρώτα θα λειτουργήσουν τα μετωπικά και μετά όταν γίνουν τα αναλογικά και αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού των διοδίων θα αλλάξει και θα πάψει να λειτουργεί το σύνολο των μετωπικών διοδίων.
Αυτά ακούμε, μπορεί κάτι άλλο να γίνει αλλά αυτά ξέρουμε εμείς μέχρι τώρα. Μας είπαν ότι δεν πρέπει να στεναχωριόμαστε για τα νέα μετωπικά διόδια στο ύψος της ΒΦΛ γιατί υπάρχει και η πλευρά της κάτω εθνικής οδού αλλά γενικά η Εγνατία οδός είναι μια ασφαλή οδός που χρειαζόμαστε. Και το λιμάνι της Καβάλας είναι αυτό που πρέπει να ενισχυθεί και όλα μαζί θα βοηθήσουν την πόλη μας» τόνισε χαρακτηριστικά.
ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΙΟΔΙΩΝ
Ο ίδιος κλήθηκε να σχολιάσει τον μεγάλο αριθμό σταθμού διοδίων στην διαδρομή Καβάλας – Θεσσαλονίκης. «Έχω και εγώ τον ίδιο προβληματισμό. Βέβαια οι τιμές έχουν πέσει πια, αυξήθηκε ο αριθμός των σταθμών αλλά μειώθηκαν οι τιμές. Τώρα το μετωπικό στην Ασπροβάλτα για 0.90 ευρώ δεν ξέρω γιατί μπήκε. Απλά καταλαβαίνω ότι σκέφτονται πιο επιχειρηματικά. Δεν εκφράζουν τις απόψεις τους αλλά πιστεύω ότι όλα τα μετωπικά θα καταργηθούν και θα έχουμε πια τα πλάγια διόδια. Σαφώς δεν μπορεί οι εργαζόμενοι στη ΒΦΛ να πληρώνουν τα πλάγια διόδια….
Στη Γαληψό για παράδειγμα τα πλευρικά διόδια έχουν γίνει, περνάς αλλά δεν πληρώνεις. Αυτό μάλλον θα συμβεί και σε εμάς. Απλά δεν ξέρουμε τι σκέφτονται. Γιατί δεν θέλουν να πουν τι σκέφτονται. Όπως και να έχει η σκέψη τους είναι επιχειρηματική. Οι σκέψεις για σταθμό διοδίων πάνω από την Άσπρη Άμμο έπαψαν ενώ έχω ήδη υποδείξει σημεία της εθνικής Εγνατίας που πρέπει να επισκευασθούν» τόνισε καταληκτικά.