Αλαλούμ με τα δρομολόγια του Φιλιαγκου στην γραμμή της Κεραμωτής


      Σε πλήρη σύγχυση βρίσκεται το επιβατικό κοινό  που ταξιδεύει στην γραμμή της Κεραμωτής.

     Αιτία  η αγωνία τους  να μη πέσουν  πάνω σε δρομολόγιο  της εταιρείας Φιλιάγκου

οπότε είναι πολύ πιθανόν  νη μη μπορέσουν να ταξιδεύσουν.. 

Σε τρείς τουλάχιστον περιπτώσεις αυτή την εβδομάδα  δρομολόγια που έπρεπε να εκτελεστούν  από την Κεραμωτή ή τον Λιμένα της Θάσου δεν εκτελέστηκαν  με αποτέλεσμα την προφανή ταλαιπωρία των  ταξιδιωτών.  Συγκεκριμένα δεν εκτελέστηκαν   την  Δευτέρα 8/4/2019   τα  δρομολόγια της  19.00  από Κεραμωτή  και  21.00 από  Θάσο ενώ την Τρίτη 9/4/2019  δεν εκτελέστηκαν τα δρομολόγια 16.45  και 20.00 από Κεραμωτή και 18,30 από Θάσο .

Από ότι πληροφορούμαστε , η  Λιμενική Αρχή   έσπευσε  με αυτόφωρες   διαδικασίες            σε συλλήψεις  για να επιβληθούν  σε  βάρος  των υπευθύνων   τις   προβλεπόμενες   από το νόμο ποινικές , πειθαρχικές και διοικητικές κυρώσεις . 

  Είναι όμως αυτό αρκετό  για να πεισθεί  ο πλοιοκτήτης κ. Φιλιάγκος  να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις του ;    Μάλλον όχι , αφού   ακόμη και  χθές  11/4  δεν εκτελέστηκαν   από τον κ. Φιλιάγκο τα δρομολόγια  06.45 και 09.15 από Κεραμωτή και   08.00  από Θάσο.   

Αιτία σε αυτό το αλαλούμ είναι  η  άρνηση  του κ.  Φιλιάγκου   να επανδρώσει  κατάλληλα  τα πλοία του ώστε να εκτελούνται  όλα τα δρομολόγια που έχει υποχρέωση   να εκτελέσει.

Δεδομένου ότι   αυτή την περίοδο το πλοίο «ΝΙΚΗΤΗΣ»   έχει υποχρέωση  εκτέλεσης δρομολογίων  στην γραμμή Πρίνου- Καβάλας ,    το  άλλο πλοίο του κ. Φιλιάγκου    «ΣΤΕΛΙΟΣ ΦΙΛΙΑΓΚΟΣ»   για να μπορέσει να εκτελέσει  τα τέσσερα δρομολόγια την ημέρα που του αναλογούν  χωρίς να παραβεί  την  ναυτεργατική  νομοθεσία   , πρέπει να  στελεχωθεί με διπλή βάρδια.   Κάτι τέτοιο  κ. Φιλιάγκος δεν   φαίνεται διατεθειμένος  να κάνει    και δεν έχει  κάνει μέχρι σήμερα.

 Άραγε  μέχρι πότε    θα συνεχιστεί  αυτή η απαξιωτική    προς το επιβατικό κοινό  και τις Αρχές  συμπεριφορά του κ. Φιλιάγκου ;  

    Και να σκεφθεί κανείς   ότι  ο κ. Φιλιάγκος  ήρθε στην Θάσο  υποσχόμενος  να βελτιώσει το επίπεδο εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού.   

Αλήθεια   η εταιρεία  του κ. Φιλιάγκου  έχει  συμμορφωθεί  με την υποχρέωσή της να  εκδίδει εισιτήρια  προς επιβάτες , επαγγελματίες και επιχειρήσεις που δικαιούνται   επιστροφής χρημάτων από το  ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ  μέσω του TAXIS  .

 Που είναι οι αντιδράσεις  των τοπικών και   αρμοδίων   φορέων  ;  Ακούει κανείς   ????

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *