Χωρίς δρομολόγια χθες η πορθμειακή γραμμή Καβάλας – Πρίνου λόγω του ότι δε υπάρχει διαθέσιμο φέρρυ μπόουτ

Χωρίς δρομολόγια ήταν χθες αλλά και σήμερα η πορθμειακή γραμμή Καβάλας – Πρίνου λόγω του ότι δε υπάρχει διαθέσιμο φέρρυ μπόουτ… Ο Αντιπρόεδρος της Θασιακής Ένωσης Καβάλας κ. Τσιλογεώργης σχολίασε πως η γραμμή αυτή έχει υποβαθμιστεί εντελώς με ευθύνη των ναυτιλιακών εταιρειών.

Στις δηλώσεις του ο κ. Τσιλογεώργης τόνισε πως «ότι και να πούμε είναι λίγο για το φετινό Χειμώνα. Στις 31 Μαρτίου τελείωσε η εταιρία Φιλιάγκου τα δρομολόγια, οπότε από την πρώτη Απριλίου έπρεπε να μπει στη γραμμή ο Άγιος Παντελεήμονας. Τις τελευταίες μέρες λοιπόν από ότι με ενημέρωσε το Λιμεναρχείο, η ΑΝΕΘ κατέθεσε αίτηση συνέχισης της ακινησίας του πλοίου για περίπου δέκα μέρες λόγω μηχανικής βλάβης, οπότε για το διάστημα αυτό υπάρχει πρόβλημα. Την προηγούμενη εβδομάδα μιλούσαμε συνεχώς με το βουλευτή Καβάλας κ. Παπαφιλίππου ο οποίος βρισκόταν σε συνεχή διαβούλευση με το υπουργείο Ναυτιλίας, μού είχε δώσει την εντύπωση ότι το πρόβλημα θα λυνόταν άμεσα. Θα έμπαινε στη γραμμή για το ενδιάμεσο διάστημα των δέκα ημερών η εταιρία του Μητσόπουλου. Κάτι τέτοιο όμως δεν έγινε δεκτό, από ότι πληροφορήθηκα τώρα πάλι από τον ίδιο, είναι ότι από σήμερα (σ.σ. χθες) θα συνεχίσει τα δρομολόγια μέχρι να αποκατασταθούν οι βλάβες στον Άγιο Παντελεήμονα η εταιρία του κ. Φιλιάγκου με τα δρομολόγια τα δύο που είχαμε».

ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ

Συμπλήρωσε δε πως «το θέμα είναι ότι φέτος ήταν από τους χειρότερους Χειμώνες και η θλίψη η δικιά μου και η οργή μου είναι ότι το υπουργείο Ναυτιλίας παρά τις δεσμεύσεις του υπουργού  κ. Κουρουμπλή, αδυνατεί το υπουργείο να βάλει κάποια τάξη στην αταξία που επικρατεί εδώ στη γραμμή του Πρίνου. Με ότι αυτό συνεπάγεται, με ταλαιπωρία, έχουμε πολλά τηλεφωνήματα οργισμένα από επιβάτες Θασίους ή και Καβαλιώτες που θέλουν να χρησιμοποιήσουν τη γραμμή αυτή του Πρίνου και βέβαια αδυνατούν. Δεν μπορώ να πω κάτι περισσότερο γιατί θα πω βαριές κουβέντες και δεν θέλω μια και πλησιάζουν οι μέρες του Πάσχα να χαλάσω τη διάθεση και τη δική μου αλλά και όλων. Επιτέλους πρέπει να λυθεί αυτό το πρόβλημα. Δεν μπορεί το επιβατικό κοινό να ταλαιπωρείται και η γραμμή αυτή όλα αυτά τα χρόνια να υποβαθμίζεται και να απαξιώνεται από τις ναυτιλιακές εταιρίες. Να πω για πολλοστή φορά η λύση είναι απλή, με την έννοια ότι οι ναυτιλιακές εταιρίες που βγάζουν αρκετά χρήματα χρησιμοποιώντας τη γραμμή της Κεραμωτής να αναλάβουν να είναι υποχρεωμένες να κάνουν δρομολόγια και στη γραμμή του Πρίνου για λόγους δημοσίου συμφέροντος. Πρέπει να γίνει αυτό κατανοητό στο υπουργείο Ναυτιλίας και όχι απλά να μείνει ζωντανή η γραμμή του Πρίνου, αλλά να έχει επαρκή δρομολόγια και κυρίως το Χειμώνα. Γιατί το μεγάλο πρόβλημα είναι το Χειμώνα. Τώρα θα μπουν όλες οι ναυτιλιακές εταιρίες το Μάιο – Ιούνιο και θα έχουμε τέσσερα δρομολόγια. Κυρίως να πούμε για την εταιρία του κ. Μητσόπουλου που δυστυχώς όλο το Χειμώνα έμεινε έξω από τα δρομολόγια. Ο κ. Μητσόπουλος θα βάλει τα πλοία του στη γραμμή από τις 27 Απριλίου από ότι μού είπε το Λιμεναρχείο. Δηλαδή από τα τέλη Οκτωβρίου που τελείωσε η θερινή περίοδος, η εταιρία του κ. Μητσόπουλου δεν κάνει δρομολόγια το Χειμώνα. Κατά συνέπεια το υπουργείο Ναυτιλίας πρέπει να υποχρεώσει τις ναυτιλιακές εταιρίες και τις τρεις να κάνουν υποχρεωτικά δρομολόγια και το Χειμώνα. Όχι αυτά τα δρομολόγια που είχαμε φέτος, γιατί φέτος δεν είχαμε δρομολόγια, 8.30 η ώρα που ξεκινούσε το πρώτο κι όποτε γινόταν με τα απαγορευτικά και τα προβλήματα όλα αυτά, δρομολόγια όλη μέρα τουλάχιστον 3 με 4 δρομολόγια την ημέρα το Χειμώνα και το Καλοκαίρι λέμε ότι τα δρομολόγια είναι επαρκή».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση