Το 2020 φαίνεται ότι θα είναι μία καλή τουριστική χρονιά για την Θάσο

Την προηγούμενη Παρασκευή ανακοινώθηκαν τα στοιχεία του Ινστιτούτου του ΣΕΤΕ, σχετικά με την τουριστική αύξηση επισκέψεων στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη από το 2016 μέχρι το 2018 που φτάνει το 42%! Ο κ. Γιάννης Μαρκιανός, πρόεδρος του Συλλόγου των Ιδιοκτητών Ενοικιαζόμενων Δωματίων στο νησί της Θάσου, σε δηλώσεις του σχολίασε πως τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν πιστεύει ότι είναι πάρα πολύ κοντά στην πραγματικότητα. Από την άλλη θεωρεί ότι αυτό το 42% αναφέρεται σε πολύ μεγάλο ποσοστό στην τουριστική κίνηση στην Θάσο, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει απογειωθεί τουριστικά!

Ο κ. Μαρκιανός δήλωσε ότι «νομίζω ότι όσον αφορά τις επισκέψεις και την αύξηση, ότι είναι πάρα πολύ κοντά στην πραγματικότητα και είναι κάτι που βλέπουμε όλοι μας. Η συνεχόμενη αύξηση είναι προφανής. Όσον αφορά τη μείωση των δαπανών είναι κάτι για το οποίο έχω κάποιες μικρές αμφιβολίες καθώς ακόμη και τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας πολλοί θεωρούν ότι δεν αγγίζουν πάντα την πραγματικότητα. Το 80% των ενοικιαζόμενων δωματίων της περιφέρειας βρίσκεται στη Θάσο και το 90% στο νομό μας. Είναι λογικό να έχει πάρει η Θάσος το μεγαλύτερο μερίδιο».

ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ

Συνέχισε λέγοντας ότι «τα Air BNB δεν υπολογίζονται. Άλλα μπορούν να καταγραφούν και άλλα όχι. Αν συνυπολογίζαμε κι αυτά, η αύξηση σίγουρα είναι μεγαλύτερη του 42%.

Το 2019, αν δεν υπήρχε αύξηση, σίγουρα ήταν στα ίδια επίπεδα. Ενδεχομένως να υπήρχε μία μικρή αύξηση. Το 2018 με το 2019 ήταν σχεδόν ίδια.

Για το 2020 φαίνεται ότι θα είναι μία καλή χρονιά. Δεν φαίνεται αν υπάρχουν προβλήματα και θα κυλήσει ευχάριστα. Το μεγαλύτερο ποσοστό είναι Βαλκάνιοι. Μπορώ να πω ότι ξεπερνάει και το 60%. Και τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τη Θάσο, το μεγαλύτερο μερίδιο το έχουν οι Ρουμάνοι. Κι όταν φτιάξει κι ο δρόμος μέσω Βουλγαρίας, θα μπορούν να έρχονται εδώ και για Σαββατοκύριακο.

Ακόμη υπάρχουν περιθώρια στο νησί, αρκεί να υπάρξει πλήρης αξιοποίηση. Πρέπει να δημιουργηθούν νέες δραστηριότητες, να βελτιωθούν οι υποδομές ώστε να μπορέσει να πάρει το μέγιστο. Οι επισκέπτες θέλουν να περάσουν χρόνο και σε μέρη εκτός παραλίας με άλλες δραστηριότητες όπως πεζοπορία, ποδηλασία. Αλλά όλα αυτά οργανωμένα. Να μπορέσει να δημιουργηθεί ένα οργανωμένο τουριστικό πακέτο το οποίο να προωθηθεί και να πουληθεί».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *