Το υδροπτέρυγο «Ήλιδα» διέκοψε τα δρομολόγια του από Καβάλα για Θάσο, τέλμα στην γραμμή Καβάλας – Πρίνου

Το υδροπτέρυγο «Ήλιδα» διέκοψε τα δρομολόγια του από Καβάλα για Θάσο καθώς ο επιχειρηματίας δεν έμεινε ικανοποιημένος από την επιβατική κίνηση, σύμφωνα με τον Αντιπρόεδρο της Θασιακής Ένωσης Καβάλας κ. Νίκο Τσιλογεώργη.

Συγκεκριμένα ο κ. Τσιλογεώργης σημείωσε πως «το υδροπτέρυγο τελείωσε τουλάχιστον για τη φετινή χρονιά. Έφυγε για επισκευή και μάλλον δεν πρόκειται να ξαναγυρίσει. Οι λόγοι είναι γνωστοί. Δεν έμεινε ικανοποιημένος ο ιδιοκτήτης του από τα οικονομικά αποτελέσματα και από την κίνηση που υπήρχε, οπότε αναγκάστηκε να φύγει και να το μεταφέρει από κει που ήρθε στα δρομολόγια της Κέρκυρας για Παξούς. Κατά τα άλλα δεν έχουμε καμία άλλη θετική εξέλιξη. Γιατί από ότι βλέπω τα δρομολόγια που υπάρχουν σήμερα θα συνεχιστούν και για το μήνα Απρίλιο, δεν βλέπω να έχουμε καμιά αλλαγή η διαφοροποίηση».

ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ

Ο κ. Τσιλογεώργης επανέλαβε πως «αυτά τα δρομολόγια που γίνονται σήμερα στην πορθμειακή γραμμή  Καβάλας – Πρίνου δεν εξυπηρετούν κανέναν. Δεν εξυπηρετείται το επιβατικό κοινό, γίνονται μόνο για να λέμε ότι υπάρχουν δυο δρομολόγια που συνδέουν τον Πρίνο με την Καβάλα. Πάντως πρέπει να επαναλάβω ότι υπάρχει μια κινητικότητα γιατί ήδη ο Δήμος Θάσου έστειλε τις προτάσεις του στο υπουργείο Ναυτιλίας που ζήτησε προτάσεις από το Δήμο Θάσου και ενδεχομένως από άλλους φορείς. Εμείς επιμένουμε και μάλιστα βρισκόμαστε και σε πολύ στενή συνεργασία με το Δήμο Θάσου, ζητάμε τουλάχιστον τέσσερα δρομολόγια να υπάρχουν κατά τους χειμερινούς μήνες και πέντε με έξι δρομολόγια τους θερινούς μήνες. Αυτή η κατάσταση που επικρατεί σήμερα είναι επιεικώς απαράδεκτη. Θα επαναλάβω αυτό που λέω συνέχεια. Ότι δεν είναι θέμα ούτε δημιουργίας διαδημοτικών επιχειρήσεων μεταξύ Δήμου Καβάλας και Δήμου Θάσου κλπ. Από τη στιγμή που δραστηριοποιούνται κάποιες εταιρίες ναυτιλιακές στη γραμμή της Κεραμωτής, πρέπει το υπουργείο να επιβάλει για λόγους δημοσίου συμφέροντος να εκτελούνται δρομολόγια και στην πορθμειακή γραμμή του Πρίνου. Μόνο έτσι θα λυθεί το πρόβλημα. Κατά τα άλλα φέτος είμαστε σε πολύ χειρότερη κατάσταση από πέρσι, πέρσι τέτοια εποχή είχαμε τρία δρομολόγια, είχαμε και απογευματινό δρομολόγιο, φέτος τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα, δηλαδή για το Νοέμβρη και Δεκέμβρη έκανε δύο δρομολόγια η ΑΝΕΘ, ολοκληρώθηκε αυτή η υποχρέωση να κάνει δρομολόγια τους δύο μήνες. Τώρα δρομολόγια εκτελεί η εταιρία Φιλιάγκος με διαφοροποιημένα τα ωράρια. Δηλαδή ενώ είχαμε δρομολόγιο πρωινό από τον Πρίνο στις 7.15, τώρα το πρώτο δρομολόγιο είναι στις 8.30, σε μια ώρα που δεν εξυπηρετεί κανέναν. Γιατί για να φύγει από τον Πρίνο 8.30 η ώρα ένα πλοίο θα φτάσει στην Καβάλα γύρω στις 9.45 με 10, δεν εξυπηρετεί αυτό το επιβατικό κοινό. Με αποτέλεσμα να αναγκάζεται να επιλέγει τη γραμμή του Λιμένα. Αυτό το θεωρώ απαράδεκτο».

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΕΥΘΥΝΗ

Συμπλήρωσε δε με έμφαση πως «την κύρια ευθύνη την έχουν οι κυβερνητικοί βουλευτές και ειδικότερα το υπουργείο Ναυτιλίας. Να δούμε τι μέλλει γενέσθαι. Πάντως δεν βλέπω εξελίξεις και τον Απρίλιο. Από το Μάη ενδεχομένως να ομαλοποιηθεί κάπως η κατάσταση, θα τα δούμε όμως αυτά γιατί έχουμε αρκετό χρόνο ακόμα».

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση