Το Σωματείο Ναυτεργατών Καβάλας επιμένει στα 4 δρομολόγια την χειμερινή περίοδο στην γραμμή Καβάλας – Πρίνου

Από 1ης Νοεμβρίου στην πορθμειακή γραμμή Καβάλας – Πρίνου εκτελούνται 3 δρομολόγια καθημερινά. Ο πρόεδρος του Σωματείου Ναυτεργατών κ. Μαλαμίδης Μάλαμας έδειξε να είναι συγκρατημένα ικανοποιημένος, καθώς ως σωματείο επιθυμούν να είναι 3 καθημερινά.

Όπως τόνισε σε σχετικές δηλώσεις του «Από όσο εγώ θυμάμαι έχουν 4 – 5 χρόνια να γίνουν 3 δρομολόγια μια και υπήρχαν μόνο 2 μέχρι τώρα. Τώρα εξαγγέλθηκαν τα 3 δρομολόγια και εκτιμώ ότι η πάγια μας θέση είναι ότι τα ελάχιστα δρομολόγια που πρέπει να υπάρχουν για τους χειμερινούς μήνες είναι τα 4 δρομολόγια.

Τα 2 είναι ανεπαρκή, τα 3 είναι αυτό που λέμε το λιγότερο χειρότερο! Πρέπει να έχει συγκοινωνία και επικοινωνία με την Θάσο και το πρωί και το απόγευμα. Τα 4 δρομολόγια  είναι το καλύτερο. Τώρα αν βγαίνουν οι ναυτιλιακές εταιρείες οικονομικά,  να ξέρετε ότι οι εταιρείες βγαίνουν οικονομικά. Όταν ο κόσμος ξέρει ότι υπάρχουν δρομολόγια τότε απλά θα ταξιδέψει. Αν εξυπηρετηθεί θα ταξιδέψει. Αν κλείσει η Θάσος το μεσημέρι ποιος θα ταξιδέψει και θα πάει στην Καβάλα; Αναγκαστικά ταξίδευαν από την Κεραμωτή για να μην χάσουν τα δρομολόγια τους. Ο κόσμος δεν εξυπηρετείται. Αρκεί να υπάρχουν 4-5 οργανικά δρομολόγια και ο κόσμος θα τα στηρίξει. Ο κόσμος ενημέρωση θέλει και ταξιδεύει».

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

Ο ίδιος εκτιμά ότι πρέπει να υπάρχουν οργανικά δρομολόγια και να εξυπηρετούν τις ανάγκες του επιβατικού κοινού. Πρέπει να είναι διασπασμένα στη διάρκεια της ημέρας. «Εμείς θέλουμε και ένα ακόμη δρομολόγιο το απόγευμα και να έχουμε και στις 7 από την Καβάλα περισσότερος κόσμος θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί.

Προσωπικά εκτιμώ ότι στον καταρτισμό των δρομολογίων πρέπει να καλούνται οι άμεσα ενδιαφερόμενοι που είναι οι εργαζόμενοι και αυτό και σε αυτή την περίπτωση απλά δεν έγινε στην πρόσφατη σύσκεψη με τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Αντωνιάδη. . Έχουν γίνει τόσες και τόσες συσκέψεις και ποτέ εμάς δεν μας καλούν! Για ποιο λόγο αποφάσισαν 3 και όχι 2 δρομολόγια δεν το ξέρω. Δεν ξέρω αν είναι κίνηση καλής θέλησης. Αυτό που ξέρω είναι ότι εμείς δεν είμαστε παρόντες στις συσκέψεις.  Το καλοκαίρι του 2019 είχαμε καλύτερη από το 2018 επιβατική  κίνηση για την Θάσο.

Η φετινή χρονιά ήταν καλύτερη τουριστικά σε σχέση με πέρσι. Εξάλλου τα φέρρυ μπόουτ  δεν πάνε με την πλήρη ταχύτητα. Αυτό είναι επειδή κάποια καράβια δεν μπορούν να πάνε  πιο γρήγορα. Οι εργαζόμενοι παλεύουν αλλά οι μηχανές δεν είναι δυνατές. Εντολές να πηγαίνουμε αργά λόγω οικονομίας δεν υπάρχουν. Τουλάχιστον αυτό ισχύει για τη δική μου εταιρεία όπου και είμαι εργαζόμενος. Για τους άλλους δεν ξέρω» σημείωσε χαρακτηριστικά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΡΗΓΟΡΑ

Και πρόσθεσε πως «Παλαιότερα ήταν πιο μικρά τα σκάφη αλλά πήγαιναν σχετικά γρήγορα. Οι μηχανές είναι ίδιες με τις παλιές ενώ τα σκάφη είναι πλέον μεγαλύτερα. Αυτό σημαίνει ότι το πλοίο δεν μπορεί να πάει πιο γρήγορα. Αν αργήσει το δρομολόγιο εμείς αργούμε και παλεύουμε να κερδίσουμε χρόνο. Αλλά δεν γίνεται κάτι άλλο».

Στο ερώτημα αν θα έρθουν νέες ναυτιλιακές  εταιρείες τόνισε στην Καβάλα ανέφερε ότι  «Θεωρώ ότι το θέμα των πλοίων είναι συγκεκριμένο. Αν έρθουν και άλλα πλοία θα έχουμε ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα με το θέμα του ελλιμενισμού. Ήδη έχουμε θέμα. Τα υπάρχοντα 13 πλοία που θα πάνε; Και στον Πρίνο και στον Λιμένα και στην Κεραμωτή  οι θέσεις ελλιμενισμού είναι πρόβλημα. Εμείς μιλήσαμε και στον Λιμενάρχη και του είπαμε αν έρθουν 16 πλοία συνολικά και αυτός μας απάντησε ότι δεν μπορεί να δώσει απάντηση απλά μπορούν να δένουν παντού!  Ο Λιμένας δέχεται 6 θέσεις, έχουμε συνολικά 13 πλοία που πρέπει να δέσουν και θα έχουμε πρόβλημα. Όταν έχει θάλασσα τα καράβια φεύγουν και πάνε να κρυφτούν. Υπάρχει πρόβλημα λιμενικών εγκαταστάσεων. Γενικά όμως το νησί έχει φρακάρει από καράβια».

Καταληκτικά ο κ. Μαλαμίδης αποσαφήνισε τελικά ότι τόσα χρόνια το σωματείο μιλάει απευθείας με τον Λιμενάρχη ενώ σε συσκέψεις δεν καλείται το σωματείο τους. «Μόνο μια φορά σε θέμα για την σύσκεψη με τον Πρίνο μας κάλεσαν» τόνισε τονίζοντας ότι η θέση τους πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν. «Καλό είναι να πούμε και εμείς τη γνώμη μας. Αυτό είναι σημαντικό. Εμείς παλεύουμε για τα δρομολόγια και εμείς πρέπει να κληθούμε για να μιλήσουμε» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *