ΚοινωνίαΚύριο άρθρο

Το ζήτημα των επιπλέον σταθμών διοδίων που θέλει να βάλει η Εγνατία Οδός στην Περιφέρεια ΑΜΘ συζητήθηκε προχθές στο Περιφερειακό Συμβούλιο

Συνεδρίασε προχθές το περιφερειακό Συμβούλιο και συζητήθηκε και το θέμα των πολλών διοδίων της Εγνατίας Οδού. Δηλώσεις για το όλο θέμα έκανε ο περιφερειακός σύμβουλος κ. Σωτήρης Παπαδόπουλος, σημειώνοντας πως «υπήρξαν διάφορες απόψεις. Όλες συνέκλιναν βέβαια στο γεγονός ότι δεν μπορούμε να υποστούμε κι άλλα διόδια, τη στιγμή κιόλας που δεν έχουν ολοκληρωθεί οι κάθετοι άξονες που θα βοηθήσουν στην καλύτερη και μεγαλύτερη διακίνηση πολιτών και κυρίως των Ευρωπαίων. Και ο Θόδωρος Μαρκόπουλος αναφέρθηκε στην άνιση μεταχείριση της Εγνατία ΑΕ από παλιά μέχρι ακόμα και τώρα σε σχέση με τη Θεσσαλονίκη και το εστίασε στο πού μπαίνουν τα διόδια και πού δεν μπαίνουν. Δηλαδή γύρω από τη Θεσσαλονίκη δεν μπαίνουν και μπαίνουν σε όλη την άλλη περιοχή. Αυτό είναι άνιση μεταχείριση για την Περιφέρεια ΑΜΘ. Όπως και ο πρώην Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών τόνισε και πολύ σωστά ότι εφόσον δεν έχουν ολοκληρωθεί οι κάθετες οδοί που μας ενώνουν με τη Βουλγαρία και τις πάνω χώρες, δεν θα πρέπει να μπει καινούριο διόδιο. Ας ολοκληρωθούν αυτές οι κάθετες, να έχουμε ένα δίκτυο πλέον ασφαλές και λειτουργικό και αποτελεσματικό και τότε να μπουν και διόδια».

ΠΡΟΤΑΣΗ

Συμπλήρωσε δε πως «όπως και η δική μου πρόταση ήταν και είναι από παλιά ότι θα πρέπει η Εγνατία Οδός ΑΕ επιτέλους να καταλάβει ότι βάζοντας διόδια δεν σημαίνει ότι θα αυξήσουμε και τα έσοδα της Εγνατία ή πού πηγαίνουν αυτά τα λεφτά. Γιατί τα περισσότερα φορτηγά που κινούνται στις παρακάμψεις είναι είτε τούρκικα είτε ανατολικών χωρών. Που έρχονται, περνούν την Ελλάδα και φεύγουν προς τις ευρωπαϊκές χώρες. Μπαίνοντας από τα σύνορα δεν υπάρχουν διόδια που να λένε πού πηγαίνεις τόσα διόδια θα πληρώσεις. Θα πρέπει να δημιουργηθεί μια τέτοια υποδομή έτσι ώστε να χρησιμοποιούν την Εγνατία όλοι και να πληρώνουν το αντίστοιχο τίμημα. Κυρίως τα φορτηγά που καταστρέφουν πραγματικά το δρόμο, γιατί είναι μεγάλο το βάρος των φορτηγών αυτών. Αυτά τώρα περνούν από όπου μπορούν να αποφύγουν διόδια, πηγαίνουν από τις παρακαμπτήριες κι έτσι πάλι υπάρχει αυξημένη επικινδυνότητα στις δευτερεύουσες οδούς από ότι στην Εγνατία Οδό. Αυτό θα πρέπει για μένα να είναι κύριο μέλημα της Εγνατία κι όχι να φυτεύσουν διόδια στην Άσπρη Άμμο ή στον Άγιο Σίλα ή οπουδήποτε αλλού. Πάλι δηλαδή τα φορτηγά των ανατολικών χωρών θα αποφεύγουν να πληρώνουν τα διόδια που πρέπει να πληρώσουν. Τα φορτηγά τα θέλουμε να περνάνε από την Εγνατία. Αυτό θα πρέπει να γίνει κατανοητό και από την Εγνατία Οδό αλλά και από την κυβέρνηση, η οποία σιγοντάρει προς αυτήν την κατεύθυνση, ενώ πρώτα ήταν της άποψης του κινήματος «Δεν Πληρώνω». Για να τα λέμε και όλα».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *