Το Επιμελητήριο παρακολουθεί στενά το θέμα των δρομολογίων της Aegean στο αεροδρόμιο της Καβάλας

Το Επιμελητήριο Καβάλας παρακολουθεί στενά το θέμα των δρομολογίων της Aegean στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Καβάλας και έχει ασκήσει πιέσεις για επαρκή αριθμό δρομολογίων. Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Μάρκος Δέμπας έκανε σχετικές δηλώσεις δίνοντας και απαντήσεις σε κάποιους που του άσκησαν κριτική για το όλο θέμα.

Συγκεκριμένα είπε ότι «ως λαός έχουμε κοντή μνήμη και ειδικά σε κάποιες περιπτώσεις που κάποιοι άνθρωποι, κάποιοι φορείς, πριν μερικούς μήνες, τέλος του 2018 αρχές του 2019, είχαν δώσει έναν πολύ μεγάλο αγώνα. Το Επιμελητήριο, η Αντιπεριφέρεια, τότε με τον θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Κώστα Αντωνιάδη, αλλά και με το δήμο Καβάλας, κάναμε μία προσπάθεια που είχε στόχο μια καλή συνεργασία με την Aegean. Εκείνη την προηγούμενη τουριστική περίοδο είχαν μειωθεί τα δρομολόγια Αθήνα- Καβάλα και αντίστροφα, και μάλιστα ο σχεδιασμός για την περίοδο 2018-19 για την Aegean ήταν να έχουμε 8 πτήσεις. Ανέβηκε στη συνέχεια στις 9 με κάποια πίεση κι αυτό που κατορθώσαμε στο τέλος φέρνοντας μάλιστα και την κ. Σιδηροπούλου, για να μιλάμε και ονόματα κι όχι μόνο με επιστολές που είχαμε στείλει και στην Aegean και στο υπουργείο Μεταφορών για το θέμα της αεροπορικής σύνδεσης της Καβάλας, όπου στο τέλος κατορθώσαμε για την περίοδο αυτή που συνεχίζεται μέχρι και τώρα, να έχουμε 12 πτήσεις τη βδομάδα. Εμάς ο στόχος είναι οι 14 πτήσεις. Και φυσικά πολύ καλύτερες τιμές. Δύο είναι οι στόχοι οι Επιμελητηρίου, αλλά και των άλλων φορέων. Να έχουμε 2 πτήσεις τη μέρα, πρωί- απόγευμα. Και μάλιστα υπήρχαν γκρίνιες γιατί η μία πτήση ήταν στις 11 το πρωί και μετά η επιστροφή γύρω στις 6μμ άρα κάποιος να κατέβαινε στην Αθήνα δεν υπήρχε νόημα. Άλλαξε κι αυτό. η πρωινή πτήση έχει έρθει πολύ νωρίτερα, γύρω στις 8πμ από Καβάλα για Αθήνα και φυσικά όταν υπάρχει και η πτήση της επιστροφής είναι πολύ πιο αργά έτσι ώστε ένας επιχειρηματίας που κατεβαίνει στην Αθήνα, να έχει τη δυνατότητα σε μία μέρα να τελειώσει τη δουλειά του και να επιστρέψει. Το ένα πρόβλημα ήταν αυτό, όσον αφορά τις πόσες πτήσεις θα έχουμε. Κατορθώσαμε κάποια πράγματα που άλλες χρονιές υπήρχε θέμα».

ΤΙΜΗ

Συνέχισε λέγοντας ότι «το δεύτερο θέμα ήταν η τιμή. Στο Καβάλα- Αθήνα και επιστροφή, είναι εξοντωτική. Θέσαμε κι αυτόν τον προβληματισμό. Ακόμη και σήμερα όταν κάποιος θέλει να ταξιδέψει την τελευταία στιγμή δεν νομίζω ότι θα βρει κάτω από 240 ευρώ εισιτήριο. Για το θέμα αυτό τότε πήρε απόφαση η Aegean, πάλι με τις ενέργειες που κάναμε, έβγαλε για κάποια αεροδρόμια μεταξύ αυτών και της Καβάλας, εκπτωτικές κινήσεις όπου αν κάποιος 1,5-2 μήνες πριν μπορούσε να προγραμματίσει μία πτήση ή και 20 μέρες πριν, μπορούσε να βρει εισιτήριο και με 70-80 ευρώ πήγαινε- έλα. Η μέση τιμή στη δική μας πτήση είναι περίπου στα 180 ευρώ αν θυμάμαι καλά. Δεν είμαστε ικανοποιημένοι ούτε κι εμείς. Ειδικά με το κόστος μεταφοράς, είναι ένα από τα θέματα που έχουμε θέσει και σε συζητήσεις με τους βουλευτές και ιδίως με τον Μακάριο Λαζαρίδη που έχει δείξει ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον σ’ αυτό το σημείο. Έχουμε έτσι κι αλλιώς στο σχεδιασμό μας να γίνει μία συνάντηση και με τη διοίκηση σε ανώτερο και σε ανώτατο επίπεδο κι όχι μόνο με στελέχη τα οποία όμως επηρεάζουν πάρα πολύ για τις πτήσεις.

Είναι σώφρον να υπενθυμίσουμε ότι το Επιμελητήριο Καβάλας είναι παρών με απτά αποτελέσματα και όχι μόνο με επιστολές και κουβέντες. Η προσπάθεια δεν σταματάει. Θα πιέζουμε και για αναβάθμιση. Το μυστικό είναι να έρθουν και μεγαλύτερα αεροπλάνα. Και με μεγαλύτερη διάθεση θέσεων είναι ευνόητο ότι κάποια στιγμή θα πέσουν και οι τιμές».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *