Τα μέχρι στιγμής μηνύματα δεν είναι ενθαρρυντικά για τα χειμερινά δρομολόγια Καβάλας- Πρίνου

Τον Νοέμβριο αναμένεται να τεθούν σε ισχύ τα χειμερινά  δρομολόγια για την Θάσο από Καβάλα και Κεραμωτή. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Θασιακής Ένωσης Καβάλας κ. Νίκο Τσιλογιώργη τα μέχρι στιγμής μηνύματα δεν είναι ενθαρρυντικά για την πορθμειακή γραμμή Καβάλας – Πρίνου…

Ο κ. Τσιλογιώργης είπε ότι «αυτήν τη στιγμή δεν λειτουργεί το υδροπτέρυγο από την προηγούμενη Παρασκευή. Μηχανική βλάβη υπάρχει, δεν γνωρίζω ακριβώς τι συμβαίνει. Από την άλλη, περιμένουμε διότι στο επόμενο δεκαήμερο-15ήμερο, δηλαδή από τη 1 Νοεμβρίου, πρέπει να έχουμε αλλαγές στα δρομολόγια και στις δύο πορθμειακές γραμμές. Εκείνο που μας ενδιαφέρει και επιμένουμε είναι η γραμμή του Πρίνου. Τα τελευταία δημοσιεύματα που έρχονται στο φως δεν είναι και τόσο ευοίωνα και ευχάριστα γιατί πάλι μιλάνε για επανάληψη του περσινού σεναρίου. Δηλαδή να έχουμε δύο δρομολόγια καθημερινά στην γραμμή Καβάλας – Πρίνου. Οι θέσεις της Θασιακής Ένωσης Καβάλας είναι γνωστές, τις έχουμε κοινοποιήσει έγκαιρα στο υπουργείο Ναυτιλίας και σε όλους τους θεσμικούς φορείς. Το αίτημά μας είναι συγκεκριμένο. Ζητάμε 4 δρομολόγια καθημερινά για την χειμερινή περίοδο και στη χειρότερη περίπτωση, χωρίς να κάνουμε έκπτωση στην πρότασή μας, να έχουμε τρία δρομολόγια, δηλαδή και ένα τις απογευματινές ώρες.

Αν επαναληφθεί το περσινό σενάριο θα είναι μία πάλι άσχημη χρονιά για τη Θάσο, ιδιαίτερα για την κεντρική και τη νότια. Το τελευταίο δρομολόγιο από τον Πρίνο θα είναι στις 12.15 με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Τα έχουμε πει πάρα πολλές φορές. Ο κόσμος θα ταλαιπωρηθεί, οι επιβάτες θα ταλαιπωρηθούν γιατί θα είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν τη γραμμή της Κεραμωτής. Θα το δούμε. Υπάρχει μία κινητικότητα και αν κρίνω από τις δηλώσεις των κυβερνητικών βουλευτών της Καβάλας, υπάρχει μια συγκρατημένη αισιοδοξία. Πάντως το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.)  δεν έχει ορίσει ακόμη ημερομηνία συνεδρίασης, γιατί από εκεί θα έχουμε ένα πρόκριμα για το τι μέλλει γενέσθαι. Το ΣΑΣ είναι φορέας γνωμοδότησης, δεν παίρνει αποφάσεις. Την τελική απόφαση την παίρνει το υπουργείο Ναυτιλίας. Κατά συνέπεια αν οι πιέσεις πιάσουν τόπο πιστεύω ότι μπορούμε να έχουμε ένα θετικό αποτέλεσμα».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *