Σχεδιασμός για το Cosmopolis με την συμμετοχή και της αγοράς της Καβάλας, όπως δηλώνει ο Τάκης Αγγελίδης

 

 

 

Στα πλαίσια του Φεστιβάλ Cosmopolis πραγματοποιήθηκε μία σύσκεψη με τους εμπορικούς εκπροσώπους των επαγγελματιών για την όλη διοργάνωση το καλοκαίρι. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Δημωφέλεια κ. Τάκη Αγγελίδη βρίσκονται σε διαβούλευση με όλους τους επαγγελματικούς φορείς για την καλύτερη διοργάνωση του Φεστιβάλ.

Όπως ανέφερε αρχικά “Το Φεστιβάλ αλλάζει, εκσυγχρονίζεται και γίνεται ένα νέο Φεστιβάλ που εκτός των άλλων επιμηκύνεται και χρονικά και γεωγραφικά. Που σημαίνει αυτό ότι δεν θα είναι Cosmopolis 4 ημερών στην χερσόνησο της Παναγίας αλλά ένα πολυθεματικό Φεστιβάλ σε όλη τη διάρκεια του χρόνου απλωμένο.

Πρόσφατα λοιπόν έγινε μια συνάντηση με το Επιμελητήριο, τον Εμπορικό Σύλλογο και τον Πρόεδρο των Καφεζυθοπωλών σε μια προσπάθεια και σε μια λογική και σχεδιασμό του Φεστιβάλ ώστε να συνδεθεί με την αγορά και να υπάρξει μια μικρής κλίμακος κατά τη διάρκεια του χειμώνα σειρά δράσεων.

Στο θεματικό αυτό κομμάτι του Κοσμόπολις, στόχος είναι ο πολιτισμός και η ψυχαγωγία να συνδεθεί με την αγορά της πόλης και ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες, υπό την ομπρέλα του Φεστιβάλ σε επίπεδο οργάνωσης και επικοινωνίας αλλά και με την συμμετοχή της αγοράς.

Και όταν λέω αγορά κατά βάση εννοώ την εστίαση και όχι μόνο. Και όλα τα άλλα καταστήματα που μπορούν σε διάφορες δράσεις να συμμετέχουν, καλό είναι να μπουν σε αυτόν τον σχεδιασμό. Να έχουμε δηλαδή εικαστικά δρώμενα, εκθέσεις, μουσικά συμβάντα και άλλα τινά, εκθέσεις βιβλίων, παρουσιάσεις συγγραφέων κλπ».

ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ

Και πρόσθεσε πως «Δράσεις δηλαδή που θα βοηθήσουν την αγορά. Είτε μέσα σε μαγαζιά να είναι προγραμματισμένες οι εκδηλώσεις είτε έξω στους πεζοδρόμους, σε πλατείες και να υπάρχει δηλαδή μια έντονη κινητικότητα με ιδιαίτερη βαρύτητα βέβαια να δίδεται από την πλευρά μας τους χειμερινούς μήνες.

Είναι μια εξαιρετική ιδέα που κυριαρχεί σε πολλές πόλεις του κόσμου και είναι μια καλή ευκαιρία αν κάποια στιγμή που όλοι ευχόμαστε φτάσουμε στην κανονικότητα να μπορέσουμε να δώσουμε στην αγορά μια τονωτική ένεση . Η αγορά λόγω των γεγονότων πέρασε πολλά και εμείς βλέπουμε ότι αυτό που χρειάζεται μια και ήρθε αλλά και έρχεται η κυριαρχία του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι να δοθεί μια οικονομική ένεση στα φυσικά καταστήματα. Σε όλους εμάς που πρέπει να φέρουμε κόσμο στα μαγαζιά μας και πρέπει να τα στηρίξουμε,  οι προσπάθειες πρέπει να είναι από όλους μας”.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Font Resize
Contrast