Συνεχίζεται η επικαιροποίηση των στοιχείων των καταναλωτών της ΔΕΥΑΚ

Συνεχίζεται η επικαιροποίηση των στοιχείων των καταναλωτών της ΔΕΥΑΚ. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της επιχείρησης κ. Απόστολο Χρόνη η διαδικασία εξελίσσεται ομαλά.

 Όπως ανέφερε αρχικά «Προχωράμε, έρχεται κόσμος για να επικαιροποιήσει τα στοιχεία του. Κάποιοι που έχουν ερωτήσεις ρωτούν ξανά… Όσοι έχουν δώσει στοιχεία και είναι κανονικά στο όνομα τους ο λογαριασμός, με την ταυτότητά τους, με το ΑΦΜ τους και το τηλέφωνο τους δεν χρειάζεται να έρθουν καθόλου. Ό,τι απορίες υπάρχουν πρέπει να ενημερώσουμε ότι υπάρχει mail, τηλέφωνο της ΔΕΥΑΚ και δεν χρειάζεται να έρθουν όλοι στη ΔΕΥΑΚ. Μόνο όσοι δεν έχουν σωστά στοιχεία χρήστη και ιδιοκτήτη αυτοί πρέπει να έρθουν στη ΔΕΥΑΚ.

 Ρωτούν πολλοί επίσης τι γίνεται με οικία που είχε αποθανών γονέας. Αν δόθηκε μια φορά εγγύηση δεν ξαναδίδεται ποσό. Παραμένει εκείνη η εγγύηση. Κάποιοι μιλούν για χαράτσι. Δεν είναι χαράτσι η εγγύηση. Παραμένει στον χρήστη. Όταν ο ίδιος ο καταναλωτής ζητήσει διακοπή του υδρομέτρου θα επιστρέψει πάλι η εγγύηση στον χρήστη που την έδωσε. Δεν ανήκει στη ΔΕΥΑΚ. Θα την πάρει πίσω. Αυτά είναι τα ερωτήματα».

 ΠΕΡΙ ΟΦΕΙΛΕΤΩΝ

Αναφορικά με τους οφειλέτες τόνισε ότι  «Τα 30 ευρώ της εγγύησης έγινε τόσο από τα 100 ευρώ κυρίως λόγω των οφειλετών. Πολλοί οφειλέτες ενώ είχαν πρόβλημα και μια ληξιπρόθεσμη οφειλή πάνω από 300 ευρώ ήθελαν να την διακανονίσουν αλλά δεν ήταν το υδρόμετρο στο όνομα τους. Όταν συμβαίνει αυτό δεν μπορείς να κάνει διακανονισμό με αποτέλεσμα να τρέχουν συνεχώς οι προσαυξήσεις. Για αυτούς έγινε το θέμα, ώστε να έρθουν. Και πολλοί έρχονται με 300 ευρώ εγγύηση, αλλάζουν στο όνομα τους  το υδρόμετρο και διακανονίζουν τις οφειλές. Οπότε και σε αυτόν τον τομέα πάμε καλά. Δίδουν το 30ευρώ και ζητούν να πάει μεταχρονολογημένα η πρώτη δόση οπότε έρχονται να αποπληρώνουν.

 Ένα μεγάλο κομμάτι των οφειλών, περί τις 850 χιλιάδες που θα πήγαινε στην Εφορία θα γίνει ξανά η καταγραφή του αρχές Δεκεμβρίου οπότε στο επόμενο Διοικητικό Συμβούλιο θα πάρουμε απόφαση να σταλούν αυτές οι οφειλές στην Εφορία. Ήδη έχουν ενημερωθεί με επιστολές ότι πρέπει να διακανονίσουν το χρέος, τους δώσαμε την δυνατότητα να κάνουν το διακανονισμό και τους δώσαμε και τα 30 ευρώ ως ποσό επικαιροποίησης των στοιχείων οπότε δικαιολογία πλέον δεν υπάρχει».

 ΚΑΜΙΑ ΑΥΞΗΣΗ

Στο ερώτημα ότι διέρρευσε πως θα γίνουν αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΥΑΚ, απάντησε πως «Όσο για τα τιμολόγια καμία αύξηση δεν σκεφτόμαστε αυτή την στιγμή. Εμείς είπαμε μέχρι τέλος του μήνα να δούμε μαζεύοντας πρώτα τα στοιχεία από τις οφειλές όμως πως θα είναι η τιμολογιακή πολιτική για το 2020 δεν το γνωρίζουμε σήμερα. Θα διερευνήσουμε όλα τα δεδομένα  οπότε μέχρι τέλος του χρόνου θα ξέρουμε αν πάμε για αυξήσεις ή μένουμε όπως είναι. Για μειώσεις δεν υπάρχει περίπτωση αλλά προσπαθούμε αυξήσεις να μην υπάρχουν. Για αυτό κάνουμε κινήσεις για μείωση του λειτουργικού κόστους».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *