Συνεργείο τουριστικής προβολής θα βρίσκεται στη Θάσο για 4 μέρες

Ο Σύλλογος Ξενοδόχων Θάσου πραγματοποιεί μία δράση σε συνεργασία με συνεργείο τουριστικής προβολής. Πρόκειται για μία 4ήμερη δράση καταγραφής των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του νησιού για την τουριστική προβολή του, όπως εξήγησε ο πρόεδρος των Ξενοδόχων Θάσου κ. Πάρης Παρασχούδης.

Ο κ. Παρασχούδης είπε ότι «είχαμε ανακοινώσει ότι θα κάνουμε κάποιες δραστηριότητες. Στο πλαίσιο αυτό, εκτός από τις φιλοξενίες που κάνουμε κάποιων δημοσιογράφων, bloggers και αυτών που δημιουργούν άποψη και επηρεάζουν το κοινό, θα πρέπει να δημιουργήσουμε ένα περιεχόμενο, μια καμπάνια στο instagram και στο instagram stories ή και σε άλλα μέσα. Έτσι, έχει περάσει ένα συνεργείο από την Καβάλα για δύο μέρες και σήμερα (σ.σ. χθες) έρχεται στη Θάσο για 4 μέρες, για να δημιουργήσει το περιεχόμενο, δηλαδή το φωτογραφικό υλικό, θεματικά βίντεο, ταξιδιωτικά αφιερώματα. Είναι ένα τετραήμερο δημιουργίας περιεχομένου το οποίο θα κατευθυνθεί προς την τουριστική προβολή κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Τα νέα μέσα δικτύωσης είναι τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, επομένως είναι ένας τρόπος γρήγορος και αποτελεσματικός στο να έχουμε άνεση και γρήγορη προσέγγιση προς το κοινό που έχουμε ανάγκη αυτό το καλοκαίρι και ίσως το επόμενο. Οι αγορές που στοχεύουμε είναι η αγγλική, η γερμανική και η πολωνική».

ΠΤΩΣΗ

Για την τουριστική κίνηση αυτήν την εποχή είπε ότι «δεν μπορούμε να πούμε ότι ξεκίνησε καλά η τουριστική περίοδος. Ο Μάιος είναι πάρα πολύ κάτω σε σχέση με πέρυσι και πρόπερσι. Το ξέραμε αυτό άλλωστε, διότι αυτήν την περίοδο έρχονται κυρίως οι δυτικο-ευρωπαίοι οι οποίοι μας έχουν γυρίσει την πλάτη αυτήν τη χρονιά. Περιμένουμε τώρα τους Βαλκάνιους αυτόν το μήνα και να δούμε πώς θα εξελιχθεί η καλοκαιρινή σεζόν στο νησί μας.

Οι δυτικο-ευρωπαίοι μας γύρισαν την πλάτη. Έχουν κι αυτοί τα δικά τους προβλήματα, είχαν τις Ευρωεκλογές, το Brexit, δεν έχουν τόσο καλή οικονομική ανάπτυξη, έχουν επιλογές πολύ φθηνότερες, όπως είναι οι γειτονικές χώρες, οπότε τα πράγματα γίνονται δύσκολα. Εμείς δεν έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε κάποια δυναμική πολιτική εκπτώσεων, δεν έχουμε αυτήν την πολυτέλεια. Από ‘κει και πέρα προσπαθούμε να πείσουμε ότι είμαστε ένας πολύ ωραίος προορισμός με πολύ καλές υπηρεσίες. Η Τουρκία μας έκανε τη ζημιά αλλά ήταν αναμενόμενο. Το θέμα είναι πόση ζημιά θα μας κάνουνε. Θα το δούμε στο τέλος».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *