Στη Διεθνή Έκθεσή ΜΙΤΤ της Μόσχας συμμετείχε η Περιφέρεια ΑΜΘ με στόχο να προβληθεί τουριστικά

Στη Διεθνή Έκθεσή ΜΙΤΤ της Μόσχας συμμετείχε η Περιφέρεια ΑΜΘ με στόχο να προβληθεί τουριστικά, Σύμφωνα με τον Εντεταλμένο Σύμβουλο της Περιφέρειας για θέματα Αγροτικής Οικονομίας κ. Σωτήρης Παπαδόπουλος  κατάφεραν να προβάλλουν τουριστικά την Καβάλα και το έντυπο που έγινε ανάρπαστο ήταν αυτό για τα Βήματα του Αποστόλου Παύλου. Συγκεκριμένα στις δηλώσεις του ο κ. Παπαδόπουλος σημείωσε πως «ήταν μια Διεθνής Έκθεση Τουρισμού η μεγαλύτερη που γίνεται στη Ρωσία και πιστεύω ότι η συμμετοχή της Περιφέρειας ΑΜΘ ήταν σημαντική και αποτελεσματική, καθώς η ρωσική αγορά είναι μια αγορά στόχος και για τον τουρισμό μας. Οι Ρώσοι τουρίστες που έρχονται στην Ελλάδα θέλουν να την επισκεφτούν όχι μόνο γιατί είναι φίλα προσκείμενοι κι έχουν αγαθά συναισθήματα για τους Έλληνες και την Ελλάδα, αλλά είναι και ομόθρησκοι. Επομένως είναι ένα επιπλέον προτέρημα το οποίο θα πρέπει να αξιοποιήσουμε και αυτό, προκειμένου να έχουμε μια καλή εισροή τουριστών στην αγορά της Καβάλας».

ΑΝΑΡΠΑΣΤΟ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ

Συμπλήρωσε δε πως «το έντυπο το οποίο έτυχε μεγαλύτερης αποδοχής και εξαντλήθηκε πολύ γρήγορα ήταν τα Βήματα του Αποστόλου Παύλου. Μπορούμε λοιπόν στρατηγικά να στοχεύσουμε σε τέτοιες δράσεις, πέρα φυσικά από τις ομορφιές που έχουμε με τις ωραίες θάλασσες και τους άλλους εναλλακτικούς τρόπους τουρισμού, να στοχεύσουμε και στο θρησκευτικό τουρισμό. Νομίζω ότι δίνουνε πάρα πολύ μεγάλη σημασία οι Ρώσοι σε αυτού του είδους τον τουρισμό. Επίσης θα πρέπει να τονίσω και δεν θα κουραστώ να το λέω ότι θα πρέπει πλέον ο τουρισμός να είναι άμεσα συνυφασμένος με την αγροδιατροφή. Θα πρέπει οι δυνητικοί τουρίστες να έχουν και άρωμα Ελλάδας, δηλαδή μια τουριστική έκθεση δεν νοείται πλέον και αυτό πρέπει να το καταλάβουν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς, ότι θα πρέπει να γεύονται, να οσφραίνονται την Ελλάδα. Δηλαδή μέσα από παράλληλες δράσεις όπως γίνεται σε άλλες χώρες, έγινε φέτος και με την τουριστική έκθεση και με αυτήν την αρμοδιότητα ήμουν κι εγώ εκεί, συνοδεία με τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας, για να δώσουμε το διαφορετικό τόνο που χρειάζεται μια τουριστική έκθεση. Οι παράλληλες δράσεις γευσιγνωσίας και τουριστικής προβολής νομίζω ότι θα έχουν πολλαπλάσια αποτελέσματα από ότι αν πηγαίναμε μόνο με κάποια φυλλάδια να τους δείξουμε τους τουριστικούς προορισμούς. Πρέπει να έχουμε κι άλλες δράσεις όπως γίνεται και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες που θέλουν να προάγουν τον τουρισμό τους. Έχουμε πετύχει αρκετά πράγματα και θεωρώ ότι παρόλο ότι οι συγκυρίες μας έχουν οδηγήσει στην αύξηση του τουριστικού μας επιπέδου. Θεωρώ ότι με τέτοιες παράλληλες δράσεις θα εδραιώσουμε και αυτό το επίπεδο και το ποσοστό του τουρισμού στην Ελλάδα. Και αυτό προσπαθούμε τουλάχιστον στην Περιφέρεια ΑΜΘ».

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 16 Μαρτίου η τουριστική έκθεση ΜΙΤΤ – 2017, στη Μόσχα της Ρωσίας. Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης συμμετείχε στο περίπτερο του ΕΟΤ στην έκθεση. Από την συμμετοχή στην έκθεση επιβεβαιώθηκε το καλό κλίμα, το οποίο περιγράφεται σε δηλώσεις tour operators, οι οποίοι αναφέρονται σε αυξήσεις των αφίξεων προς την Ελλάδα, της τάξης του 20 %. Σκοπός της συμμετοχής στην έκθεση αποτελεί τόσο η ανάδειξη και η ενίσχυση της Θάσου ως προορισμού, όσο και του ηπειρωτικού μέρους της Περιφέρειας (Καβάλα, Αρχαίοι Φίλιπποι, Αλεξανδρούπολη, Πόρτο Λάγος, Μαρώνεια κ.λπ.)

Ο Αντιπεριφερεια΄ρχης Καβάλας κ. Μαρκόπουλος δήλωσε πως «Στα πλαίσια της έκθεσης είχαμε την ευκαιρία να συναντηθούμε τόσο με τον Έλληνα Πρέσβη στην Μόσχα, κ. Ανδ. Φρυγανά, όσο και με τον ιδιοκτήτη του Mouzenidis Group και της Ellinair κ. Μπόρις Μουζενίδη. Με τη συζήτηση με τον κ. Μουζενίδη επιβεβαιώθηκε τόσο το καλό κλίμα που έχει επιτευχθεί, κατά το προηγούμενο διάστημα, με την καθιέρωση των πτήσεων της Ellinair από Μόσχα, Αγία Πετρούπολη & Λευκορωσία στο αεροδρόμιο «Μ. Αλέξανδρος» αλλά και τη βάσιμη πιθανότητα δρομολόγησης επιπλέον πτήσεων της ίδιας εταιρείας και από την Ουκρανία προς το αεροδρόμιο «Μ. Αλέξανδρος», την οποία συζητήσαμε. Επίσης επιβεβαιώσαμε την καλή συνεργασία, η οποία δημιουργήθηκε με την καθιέρωση της Περιφέρειάς μας ως επίσημου συνεργάτη του Grekomania, με ιδιαίτερη απήχηση στις τουριστικές αγορές της Ρωσίας, της Λευκορωσίας & της Ουκρανίας».

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση