Στην Τουριστική Έκθεση Βελιγραδίου και στο φεστιβάλ «Ελλάδος γεύσεις» συμμετείχε η Περιφέρεια

Στην Τουριστική Έκθεση Βελιγραδίου της Σερβίας συμμετείχε η Περιφέρεια ΑΜΘ όπως έγινε γνωστό από τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού κ. Κώστα Αντωνιάδη.

Πιο συγκεκριμένα είπε ότι «στη Σερβία, κατ’ αρχήν, έγινε μία ειδική εκδήλωση, ένα event στην κεντρική πλατεία του Βελιγραδίου. Είναι σαν να γίνεται στην πλατεία Αριστοτέλους για τη Θεσσαλονίκη ή στην πλατεία Συντάγματος στην Αθήνα. Ήταν, λοιπόν, στην κεντρική πλατεία, στην πλατεία Δημοκρατίας, ένα event μεταξύ της Ελληνοσερβικής φιλίας που υπάρχει στη Σερβία και δείξαμε στους Σέρβους ότι η Περιφέρειά μας συνδυάζει τα πάντα. Συνδυάζει δύο υπέροχα νησιά, έχει πανέμορφες παραλίες, έχει γαστρονομία, έχει τον ορεινό όγκο της Ροδόπης και του Παγγαίου και το θετικό είναι ότι υπήρχε πάρα πολύς κόσμος και το Σάββατο αλλά και την Κυριακή και ο κόσμος ερχόταν στο περίπτερο, δοκίμαζαν επίσης τα τοπικά προϊόντα της περιφέρειάς μας όπως ελιές από τη Θάσο, φέτα, κρασιά από Δράμα και Καβάλα, καβουρμά από τον Έβρο. Νομίζω ότι τέτοιες προωθητικές ενέργειες όπως αυτή που έγινε στο Βελιγράδι, βοηθούν στην περεταίρω ενίσχυση του τουριστικού προφίλ της Περιφέρειάς μας. Η Σερβία είναι μια μεγάλη χώρα που ανακάμπτει οικονομικά. Σέρβους τουρίστες είχαμε τη δεκαετία του ’80 εδώ στην περιοχή μας, στην Καβάλα, στη Θάσο, αλλά λόγω του γεγονότος του πολέμου σταμάτησαν να έρχονται. Τα τελευταία χρόνια, όμως, αρχίζουν ξανά να επισκέπτονται τη βόρεια, κυρίως, Ελλάδα –Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική. Φτάνουν μέχρι την Ασπροβάλτα και γι’ αυτόν το λόγο και σε συνεργασία με τον Περιφερειάρχη, θέλουμε να προωθήσουμε την Περιφέρειά μας στην αγορά της Σερβίας».

ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΕΥΣΗ

Για το Ελλάδος γεύση είπε ότι ήταν «ένα καθαρά γαστρονομικό φεστιβάλ. Έγινε στην Αθήνα, στο Περιστέρι. Πρώτη φορά η Περιφέρειά μας συμμετείχε σ’ ένα τέτοιο event. Είχε διάρκεια από την Παρασκευή μέχρι και την Κυριακή. Δώσαμε την ευκαιρία σε 12 επιχειρήσεις από την Περιφέρειά μας να προβάλλουν και να προωθήσουν τα τοπικά προϊόντα που παράγει η περιφέρειά μας, αυτά τα σημαντικά τοπικά προϊόντα. Και γι’ αυτό τον λόγο είπα, από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα τα καθήκοντα του Αντιπεριφερειάρχη, ότι σκοπός της Περιφέρειας είναι αυτό: Να βοηθήσει τις επιχειρήσεις, να βοηθήσει τους παραγωγούς ώστε να υπάρξει μία διασύνδεση του αγροτο-διατροφικού τομέα με τον τουρισμό. Αυτός είναι ο σκοπός και της Περιφέρειας η οποία με το περίπτερο που μίσθωσε στο συγκεκριμένο εκθεσιακό χώρο, έδωσε τη δυνατότητα στους επιχειρηματίες και στους παραγωγούς, να κάνουν κάποιες επαφές και με επιχειρήσεις από τον ελλαδικό χώρο αλλά και με ξένες επιχειρήσεις και μάλιστα έδειξαν αυτό που λέμε, τον πλούτο που έχουμε ως περιφέρεια αλλά, δυστυχώς, ούτε εμείς οι ίδιοι δεν το γνωρίζουμε».

ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το σχετικό δελτίο τύπου αναφέρει τα εξής:

«Με παραγωγούς από Ορεστιάδα, Κομοτηνή, Ξάνθη, Καβάλα και Δράμα, η Περιφέρεια Ανατολική Μακεδονία και Θράκη συμμετείχε στην έκθεση “Ελλάδος Γεύση”, που πραγματοποιήθηκε από 10 έως 13 Μαΐου 2018 στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, στην Αθήνα.

Στην έκθεση προβλήθηκε το τρίπτυχο Γαστρονομία-Τουρισμός-Πολιτισμός και η Περιφέρεια Α.Μ.Θ. συμμετείχε με δικό της περίπτερο με κύριο στόχο την προώθηση των εμπορικών σχέσεων των παραγωγών τροφίμων και ποτών της Περιφέρειας, σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο, προκειμένου να προκύψουν τα μέγιστα δυνατά εμπορικά οφέλη για τους παραγωγούς της και να επιτευχθεί ένας από τους πρωταρχικούς της στόχους που είναι η προβολή, προώθηση και στήριξη του πρωτογενούς της τομέα, καθώς και η διασύνδεσή του με τον τουρισμό.

Την Περιφέρεια Ανατολική Μακεδονία και Θράκη εκπροσώπησε η Περιφερειακή Σύμβουλος Κυριακή Αλατζά που μετά το πέρας των εγκαινίων και αφού επισκέφθηκε όλα τα περίπτερα και συνομίλησε με όλους τους παραγωγούς, δήλωσε:

«Η Περιφέρειά μας, υπηρετώντας με συνέπεια τον στόχο που έχει θέσει, αφενός να προβάλει και να αναδείξει τα μοναδικά και ιδιαίτερα τοπικά μας προϊόντα, αφετέρου να στηρίξει τους παραγωγούς μας και να τους βοηθήσει να ενισχύσουν το προφίλ τους στην αγορά των τροφίμων, συμμετέχει στην έκθεση “Ελλάδος Γεύση”, με απώτερο στόχο την διασύνδεση των προϊόντων μας με τον τουρισμό, ενώ στόχος μας είναι να κάνουμε γνωστή την Περιφέρεια Α.Μ.Θ. ως  γαστρονομικό προορισμό στη συνείδηση των επισκεπτών. Επενδύσουμε στην εξωστρέφεια και συμμετέχουμε σε κάθε πρωτοβουλία εντός και εκτός της χώρας μας, που μας φέρνει πιο κοντά στον στόχο».

Στην έκθεση “Ελλάδος Γεύση”, εκτός της προώθησης των τοπικών προϊόντων και της γαστρονομίας, στοχεύσαμε επίσης στην παρουσίαση  του πολιτιστικού πλούτου και του τουριστικού ενδιαφέροντος των περιοχών που συμμετέχουν και ως εκ τούτου αποτελεί θαυμάσια ευκαιρία για την διασύνδεση του πρωτογενούς προϊόντος με αυτούς τους κλάδους με τρόπο διαδραστικό και χαρακτήρα παραδοσιακό. Επίσης οι παραγωγοί  είχαν την ευκαιρία χονδρικής και λιανικής πώλησης και πραγματοποίησης συναντήσεων Β2Β (Business to Business) με Έλληνες και ξένους αγοραστές, ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης υπήρχε συνεχή κάλυψη από Εθνικά τηλεοπτικά δίκτυα».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *